Tresse Legesenter

Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Tresse Legesenter

Hun er en god person til å lytte

Lege: Linda Stray Hoel Skrevet

Jeg har nå hatt Linda stray Hoel som min fastlege i mange år. Er kjempe fornøyd med henne, hun er god til å lytte, hun følger alltid opp med kontroller om hun mener det er nødvendig.
Linda er en fantastisk flink lege som jeg setter utrolig stor pris på. Hun er virkelig en lege å anbefale jeg føler meg alltid velkommen når jeg har time hos henne.

Tok seg tid

Lege: Preben Bøe Johansen Skrevet

Veldig flink til å lytte og løste de tingene jeg trengte hjelp til. Tok seg tid til å svare på flere ting, og virket ikke stresset med tanke på tiden, noe jeg føler enkelte behandlere gir uttrykk for.

Høy grad av integritet

Lege: Ole Gerhard Gabrielsen Skrevet

Imøtekommende og lyttende. Grundig og kunnskapsrik. God på kommunikasjon. Har hatt noen andre leger tidligere, men aldri vært så fornøyd som nå!

Veldig koselig og trygg

Lege: Preben Bøe Johansen Skrevet

Veldig koselig og flink, og da ikke sånn "flink lege" som bare går etter boken, men en som lytter og hører på hva man sier! Han klarte til og med og få inn litt humor i ting som ellers ikke er så hyggelig, og det likte jeg - lettet litt på "legekontor-stemningen" :-) Tommel opp!

Flink med barn

Lege: Sjoerd Laméris Skrevet

Jeg var her med sønnen min da han hadde falt og slått seg og trengte å sy. Vi fikk komme inn på kort varsel, og han var veldig flink til å snakke med og berolige sønnen min. Opplevde han som både trygg og flink