Tresse Legesenter

Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Tresse Legesenter

Trygg

Lege: Kari Haugland Skrevet

Veldig fornøyd med Kari som fastlege. Har hatt henne som lege så lenge jeg kan huske og det har bare vært positivt. Ho tar seg tid til å både høre problemene, sjekke de ut og følge de opp. Føler meg trygg på at hun finner beste løsning til problemstillingene.
De har et nytt fint lokale og om man er litt fleksibel pleier man å få time samme uke.

Hyggelig, kunnskapsrik og grundig

Lege: Ole Gerhard Gabrielsen Skrevet

Brukt Gabrielsen som fastlege fra fødsel og nå inn i 30-åra. Kan ikke huske én negativ opplevelse. Føles alltid som han har og tar seg god tid. Ringes alltid opp samme dag prøveresultat kommer inn.

Det kan være litt lang ventetid av og til, men det er nok nettopp fordi han er såpass grundig med hver eneste pasient, så da er egentlig i seg selv enda et pluss.

Veldig fornøyd

Lege: Preben Bøe Johansen Skrevet

Veldig fornøyd med å få Preben som fastlege. Han tar mine ønsker på alvor og er god til å lytte. Setter også pris på at han tar seg tid til å snakke og husker personlige detaljer om mitt liv fra gang til gang. Han fremstår også trygg. Når han ikke er det, tar han seg tid til å få en konsultasjon. For min del virker det proft.

Hun er en god person til å lytte

Lege: Linda Stray Hoel Skrevet

Jeg har nå hatt Linda stray Hoel som min fastlege i mange år. Er kjempe fornøyd med henne, hun er god til å lytte, hun følger alltid opp med kontroller om hun mener det er nødvendig.
Linda er en fantastisk flink lege som jeg setter utrolig stor pris på. Hun er virkelig en lege å anbefale jeg føler meg alltid velkommen når jeg har time hos henne.

Tok seg tid

Lege: Preben Bøe Johansen Skrevet

Veldig flink til å lytte og løste de tingene jeg trengte hjelp til. Tok seg tid til å svare på flere ting, og virket ikke stresset med tanke på tiden, noe jeg føler enkelte behandlere gir uttrykk for.