Vågsbygd legesenter

Telefonnummer38 00 05 5038 00 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av Vågsbygd legesenter

God lege - resepsjon med forbedringspotensiale

Lege: Erik Hodne Skrevet

Har hatt et godt pasient-lege forhold i nærmere 30 år. Blitt tatt på alvor og fått hjelp de få gangene jeg eller andre i familien har hatt behov for det - og er svært takknemlig for det. Trygg, erfaren og god lege.
Byttet likevel fastlege fordi jeg har flyttet fra bydelen og ønsker en tjeneste i gåavstand fra der jeg nå bor. Ingen dramatikk i dette. I overgangen mellom bytte av fastlege (fra i går til i dag) hadde jeg behov for en henvisning - raskt, og før første time hos ny fastlege. Jeg forstår reglene og at min "gamle" lege ikke lenger er rette instans å henvende meg til. Og jeg forstår at jeg er ansvarlig for mitt eget bytte av fastlege. Spørsmålet var om det likevel kunne la seg gjøre å få til en henvisning i dag - for å kunne ta imot en ledig time hos spesialt senere i dag. I denne siste telefonsamtalen med mitt gamle legekontor opplever jeg dessverre nok en gang en resepsjon som er så rigid og lite lyttende i telefonsamtalen at det i seg selv blir en belastning. Jeg opplever kommunikasjonsstilen som belærende og grensesettende på en ubehagelig måte. Totalinntrykket villet blitt bedre med en god kommunikasjon med førstelinjen.

Trygg og lyttende

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

En fantastisk tillitsfull og god lege. Lytter når du snakker. Rolig og føler at han alltid har tid. Alltid en positiv hilsen når du går og ett «ærlig smil».

Verd sin vekt i gull

Lege: Anne Sissel Sørensen Skrevet

Hun var altavgjørende for at min diagnose ble stilt tidsnok til at min svulst kunne opereres. Hun tar ingen sjanser, setter mennesket i fokus - uansett tidspress.

Kjempe fornøyd!

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Ganske rolig fyr som jeg alltid har følt har tatt meg på alvor, både med fysiske og psykiske plager. Veldig fornøyd!

Flink og omsorgsfull.

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Opplever henne som flink og omsorgsfull. Hun er ikke redd for å kontakte andre leger på bruket hvis hun skulle være i tvil.
Hun ser på pc skjermen, men det skulle bare mangle da det er en naturlig del av jobben.
Ser noen av anmeldelsene her inne og kjenner meg Absolutt ikke igjen.
Kan anbefales.