Skui legekontor

Skuiløkka 17 1340 Skui
Tlf: 67 17 77 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skui legekontor

Dårlig på tid men kunnskapsrik

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

At kontoret ikke lærer og gir en bedre service på når de skal møte opp.
Satt på venterommet i 1 time og 20 minutter uten å engang få en kommentar på når det blir min tur.
Det er respektløst.
Hilde er en gave til de som bruker henne. ekstremt dyktig.

Umulig å få tak i

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Ingen tar telefonen når man ringer og man blir bare koblet fra, totalt uakseptabelt og sånn skal det ikke være i 2017!

Petterson

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Flott lege, med føttene godt plantet på bakken. Har tid, har forståelse, lytter samt får til ting mange andre leger hadde feilet på.

Veldig fornøyd!

Beste lege EVER med unike evner!

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Hilde jobber LANGT ut over normal arbeidstid, selv på søndager, fordi hun bryr seg om pasientene sine og gjør en meget forsvarlig jobb som lege. Få mennesker "ser" det arbeidet hun gjør utenom åpningstiden sin. Alle vil ha mer av tiden hennes, men hun er bare ETT menneske. Og "kloning" er dessverre ikke lov i Norge i dag. Tittelen hennes holder ikke mål, den bør endres. :-)

Unik dyktig og enestående

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Har hatt Hilde som fastlege i 30 år.
Hun tar deg på alvor og ser hele deg som mennesket!
Hun er faglig veldig dyktig samtidig som hun er forståelsesfull og har empati.Hun er en sjelden blomst innen helsevesenet og et unikt og varmt mennesket. som har hjulpet meg og sett meg når jeg har hatt det som verst.
Takker Hilde og de fantastiske legesekretærene Kari og Mette for all god hjelp.Dette kan jeg med hånden på hjertet si er det beste teamet du som pasient kan oppleve!

Fantastisk lege og et godt menneske

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

har vært hos Dr Hilde i over 30 år, og jeg bytter aldri. Hun tar seg tid til deg selvom hun ikke har tid. Kjipt å vente over 1 time hver gang, men verdt det når du kommer inn. Da er det du som lager mer kø nemlig.

Dr. Petterson er genuint opptatt av at du skal ha det bra!

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Han bryr seg virkelig inderlig. Noe som føles så utrolig godt. Han tar seg tid. Du føler deg ivaretatt. Aldri har jeg opplevd en lege som en virkelig gjør alt for at du skal ha det bra. Han hører deg, da du prater og husker deg og din historie fra gang til gang. Han har mange gode inputs og alltid en løsning, da alt føles som mest håpløst. Empatisk, klok, humoristisk, kunnskapsfull, loyal, medmenneskelig, dyktig og ikke minst erfaren. Jeg er så glad for at barna mine også får gå til han. Da vet jeg at de er i trygge hender hos han.

Min første og beste fastlege gjennom 30 år!

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Er så takknemlig og føler meg så priviligert og ha Hilde som min fastlege. Føler alltid at jeg har fått den hjelpen jeg trenger hver gang jeg har vært der. Og det har blitt noen møter gjennom nesten 30 år. Hun er et unikt medmenneske!

dyktig lege og varmt menneske

Dyktig lege
Grundig
Lyttende
Forklarer godt
tar seg tid

Har hatt dr Gudin siden jeg var ungdom, og lommer ikke til å bytte før jeg må..
Eneste minus er at jeg må reise langt for å komme meg dit..

Man må alltid vente, hun er alltid forsinket, men det er fordi hun faktisk tar seg tid til den som er inne.. Verdt ventetiden..

Flink med stor F!

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Ja, du må vente lenge. Men når hun henter deg inn er hun der 110%. Hun undersøker, henviser og tror på det du sier. Jeg er mer enn fornøyd.
Kommer du deg inn på Hildes liste er du heldig!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Her har jeg møtt en lege som tar meg på alvor. Hun er kunnskapsrik og har empati. Tar seg tid selv om kontoret er fullt. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Ganske enkelt fantastisk

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Hilde har vært min fastlege i snart 30 år og jeg bytter aldri! Hun er ganske enkelt en svært flink lege og et helt unikt menneske . Hun bruker god tid på hver enkelt pasient og jeg føler aldri at jeg må skynde meg å bli ferdig. Hun husker detaljer om meg og livet mitt og bryr seg virkelig!
Legesekretærene er også utrolig imøtekommende og blide, det er et legekontor som er gjennomsyret av serviceinnstilling, omtanke og hyggelige ord!

Kjempe snill og dyktig lege :) elsker han . .

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Hadde hatt odd Petterson i over 10 år . .. måtte dessverre byttes på pga flytting ... har hatt det veldig glede og fikk god hjelp av han i perioden jeg har hatt han : ) 5+++++ fra meg på alt :)

fantastisk lege

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Veldig flink og dyktig. Lyttende og rolig. Jeg som en pasient kan beskrive han som utrolig menneskelige og forståelig mann. Jeg er lykkelig å ham min fastlegen.

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Hilde. Har måttet forholde meg til mange leger, og Hilde er den beste jeg har vært borti. Hun tar seg god tid og er alltid opptatt av at jeg skal ha det best mulig. Hun lytter alltid, engasjerer seg i situasjonen min og gjør alt hun kan for å hjelpe. Jeg er veldig heldig som har henne som lege.

Det blir en del tid på venterommet før timene, men det er legetimer det garantert er verdt å vente på. Det beviser at hun tar seg god tid til alle pasientene, og jeg vet at hun vil ta seg like god tid til meg når jeg kommer inn. Hilde er ikke bare en god lege, hun er en unikt god lege.

Hun er veldig empatisk og viser at hun bryr seg. Hun er grundig og flink til å ta ting på alvor. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

En fantastisk lege

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Hun har en unik evne til å forklare det medisinske - etter først å ha lyttet.

Lege som tar seg tid.

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Veldig flink og grundig lege som alltid lytter.
Tar alltid symptomene alvorlig og finner gode løsninger.
Utrolig glad for at jeg byttet fastlege og fikk kontakt med Dr.Petterson.

Lege og medmenneske

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Dr. Petterson har vært vår lege i mange år, og har fulgt oss i gleder og sorger. I tillegg til å være en dyktig lege er han også et varmt menneske med evne til å sette seg inn i pasientenes situasjon.

En lege å stole på

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Jeg har hatt den glede av å ha hatt dr. Pettersson gjennom mange år. Har aldri funnet grunn til å bytte ham ut. Dette fordi jeg finner legen svært oppmerksom og lyttende til mine behov og vanskeligheter m.m. Kanskje det var "kjemien" som stemte, men likefullt vil jeg også rose hans medarbeidere og legesenteret i utkanten av kommunen.

Jeg har bare gode erfaringer med bruk av dr. Petterson.

Dette var min evaluering etter nærmere 10 år som lege/pasient.

En unik lege; den beste legen i mitt liv.

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Ja, dr. Hilde Beate Gudim er den beste legen i mitt liv. Jeg er 66 år - og har opplevd å få lite hjelp i perioder med komplisert sykdom. Jeg anser det rett og slett som et skjebnens lykketreff at jeg oppnådde å få henne som fastlege.
1 Alltid årvåken, konsentret og engasjert.
2 Har en utrolig hukommelse. Refererer til ting jeg har fortalt for lenge siden.
3 Det er unikt i 2013 (og lenge før det) at en fastlege bruker så mye tid på hver pasient. Hun "slurver" ikke med noen! Jeg er sikker på at mange opplever at det å ha henne som lege, gir en følelse av håp og forventning om bedring også på dårlige dager. Noe å holde fast i.
4 Hun er en stor humanist og svært kunnskapsrik. Dette er også viktig!
5 Hun har fine hjelpere i to dyktige kvinner i forværelset. Også her møter jeg stor vennlighet og omsorg.

Dette er ikke bare en slags "menneskelig vurdering" av en fastlege. Det jeg har skrevet over, er for meg det som definerer den legen vi alle ønsker oss; en lege som alltid er fullt oppdatert med alt som er praktisk/teknisk og som aldri nøler med å sende deg til videre undersøkelser andre "steder."
Hun tar alle oppgaver like alvorlig.

Jeg er dypt takknemlig over å ha dr. Hilde Beate Gudim som fastlege.