Sørlandsparken legesenter

Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken legesenter

Trygg, rolig og oppmerksom

Lege: Ragnhild Bye Stavang Skrevet

Har vært pasient hos denne flotte legen i ett år. Hun er «hel ved», med det mener jeg at hun virkelig går opp i lege-gjerningen. Er full av lovord og respekt. Hun er nysgjerrig, faglig oppdatert og grundig.

Legen for de friske

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Han har tatt mye spesialisering/etterutdannelse noe som burde vært bra, men i mine øyne har det svekket han som lege. Kanskje faglig dyktig, men fremstår overlegen, uempatisk, og er ikke noe flink med mennesker lenger syns jeg. Vært pasient hos han i mange år, men er på vei til å bytte nå.

Erfaren, trygg og god

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Jeg har hatt Notto i rundt 20 år. Lungebetennelse, bronkitt og diverse belastningsskader.
Han foreskriver ikke medisiner unødvendig, og sykemelder heller ikke uten at det er nødvendig.
Ved belastningsskader har ofte anbefalt behandling vært styrke- og tøyeøvelser. Her bruker han alltid god tid på å stille rett diagnose, gjerne ved hjelp av ultralyd. Ofte noe ventetid, men han virker alltid rolig, og tar seg god tid

Dyktig og effektiv

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Har gått til Sari i 3 år, hun er fastlege for både meg og barnet mitt.
Opplever henne som saklig og dyktig, og at hun tar symptomer seriøst. Hun er nok ikke den som tar seg tid til å koseprate, men det har jeg heller ikke behov for. Det jeg trenger er en lege som hører hva jeg har å si, og som deretter kan veilede, henvise eller berolige, alt avhengig av situasjon.
Hun er i tillegg en veldig dyktig fastlege for barnet mitt, som har noen ekstra utfordringer og får oppfølging fra flere instanser. Tar bekymringer på alvor, men er flink til å opplyse i de tilfeller hvor bekymringen kanskje ikke er så berettiget.

I tillegg vil jeg rette skryt til sekretærene på legesenteret - der er det alltid respekt å få, selv om de har det travelt, og når barnet skal ta blodprøver er de veldig flinke.

Pluss i margen for at det er lett å få time - har sjelden opplevd lang ventetid.

Anbefales!

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Faglig dyktig og imøtekommende. Legger energi i det å forklare problemet/sykdommen din inngående. Opplysende og omtenksom og tar tid og lytter til hva du har å si, før han eventuelt konkluderer med videre behandling, og henviser alltid når det trengs. Anbefales!! Veldig dyktig!