Sørlandsparken legesenter

Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sørlandsparken legesenter

Faglig sterk, engasjert og lyttende fastlege!

Lege: Anders Kind Skrevet

Anbefaler denne fastlegen på det sterkeste. Han er en fastlege som bryr seg og tar seg tid til å lytte. Jeg opplever at han tar bekymringene mine på alvor og er rask til å henvise videre/ tar prøver om nødvendig. Jeg har aldri hatt en så imøtekommende og engasjert fastlege. Anbefales!

Legen for de friske

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Han har tatt mye spesialisering/etterutdannelse noe som burde vært bra, men i mine øyne har det svekket han som lege. Kanskje faglig dyktig, men fremstår overlegen, uempatisk, og er ikke noe flink med mennesker lenger syns jeg. Vært pasient hos han i mange år, men er på vei til å bytte nå.

Hyggelig, men til lite hjelp.

Lege: Anders Kind Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. Han er hyggelig, men min erfaring er at man ikke kan stole på det som blir sagt. Ringer ikke tilbake når man får beskjed om at han skal gjøre det, og er tidvis mer opptatt av å snakke selv enn å få med seg hva man faktisk trenger hjelp til. Veldig opptatt av tidligere jobb på sykehuset, noe som for meg var helt uvesentlig. Ser på klokka veldig ofte, og da jeg hadde bestilt en dobbelttime brukte han den ekstra tiden jeg skulle hatt, til p hente inn noe av den tiden han var forsinket (jeg var dagens første pasient, så burde kanskje vært unødvendig med forsinkelser). Fikk et veldig godt førsteinntrykk, men tilliten ble mindre og mindre for hver gang jeg var der. Jeg opplevde rett og slett ikke å få hjelp med noe som helst. De som jobber på kontoret/resepsjonen er eksepsjonelt hyggelige!

Erfaren, trygg og god

Lege: Notto Aleksander Sandnes Skrevet

Jeg har hatt Notto i rundt 20 år. Lungebetennelse, bronkitt og diverse belastningsskader.
Han foreskriver ikke medisiner unødvendig, og sykemelder heller ikke uten at det er nødvendig.
Ved belastningsskader har ofte anbefalt behandling vært styrke- og tøyeøvelser. Her bruker han alltid god tid på å stille rett diagnose, gjerne ved hjelp av ultralyd. Ofte noe ventetid, men han virker alltid rolig, og tar seg god tid

Dyktig og effektiv

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Har gått til Sari i 3 år, hun er fastlege for både meg og barnet mitt.
Opplever henne som saklig og dyktig, og at hun tar symptomer seriøst. Hun er nok ikke den som tar seg tid til å koseprate, men det har jeg heller ikke behov for. Det jeg trenger er en lege som hører hva jeg har å si, og som deretter kan veilede, henvise eller berolige, alt avhengig av situasjon.
Hun er i tillegg en veldig dyktig fastlege for barnet mitt, som har noen ekstra utfordringer og får oppfølging fra flere instanser. Tar bekymringer på alvor, men er flink til å opplyse i de tilfeller hvor bekymringen kanskje ikke er så berettiget.

I tillegg vil jeg rette skryt til sekretærene på legesenteret - der er det alltid respekt å få, selv om de har det travelt, og når barnet skal ta blodprøver er de veldig flinke.

Pluss i margen for at det er lett å få time - har sjelden opplevd lang ventetid.