Marnardal Legesenter

Telefonnummer38 28 82 2038 28 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Marnardal Legesenter

Helt greit

Lege: Torgeir Hagestad Skrevet

Ikke så flink til å sende videre, pleier som regel bare ville teste alt på kontoret. Ikke alltid oppdatert på journalen din.
Ellers en helt grei lege

Varm, lyttende og dyktig lege!

Lege: Stian Lindland Skrevet

Denne legen fortjener all den ros han kan få. Han får deg alltid til å føle deg "sett" og man kjenner at han oppriktig bryr seg om deg.
Møtt mange fastleger i mitt yrke, men Stian Lindland er uten tvil den beste jeg har vært borte i.
Dette er legen som tar deg på alvor og bruker den tiden som trengs på deg.

Veldig flink og trivelig lege!

Lege: Jon Holmen Skrevet

Holmen er alltid hyggelig og imøtekommende, tar passientene seriøst, er god til å forklare om det er noe man lurer på, og han er en veldig jordnær og god mann. Han har vært min fastlege så lenge jeg kan huske, og jeg har alltid vært svært fornøyd! :)

Helt fantastisk lege

Lege: Torgeir Hagestad Skrevet

Et fantastisk menneske! Passer virkelig som lege. Veldig forståelsesfull og dyktig. Veldig jordnær. En som tar deg på alvor. Han lytter og bryr seg. Kun positive ting å si om Torgeir! :)

Endelig en lege jeg kan sparre med

Lege: Torgeir Hagestad Skrevet

Torgeir er både foroverlent og bakoverlent. Han både lytter og gir tilbakemeldinger på sine meninger.
Han tar seg tid til pasientene sine, men jeg opplever likevel ikke å måtte vente i noen særlig grad når det er min time.