Gåseholmen helsesenter

Telefonnummer38 38 97 0038 38 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Barbros gate 13-15 4550 Farsund

Siste vurderinger av Gåseholmen helsesenter

Hører etter og hjelper

Lege: Lotte Clement Dinesen Skrevet

Har kun gode erfaringer her. Hun hører godt etter, setter seg inn i problemer og hjelper med annen kompetanse om nødvendig. (Henvendelser og lign). Er mange leger som virker "lei" av mindre plager eller kroniske plager og bare sendrr deg videre eller gir deg tabletter uten å følge opp. Dette har jeg ikke opplevd her. Har selv ødelagt rygg og har fått lite hjelp tidligere etter diagnose. Her har jeg fått oppfølging og råd/hjelp. Veldig fornøyd!

Lyttende

Lege: Lotte Clement Dinesen Skrevet

Hun lytter til meg og ungene, tar seg tid til oss.
Har flere ganger prioritert oss med time 15.30 eller senere.
Henviser videre om hun ikke selv sitter på kompetansen.

Nja

Lege: Lotte Clement Dinesen Skrevet

Grei og sikkert veldig flink i teorien, men ikke med meg som pasient hvertfall.
Har glemt å sende henvisninger 3 ganger til 2 forskjellige ting, og hver gang reseptene skal fornyes glemmer hun alltid å føre på et eller annet, feks ikke bytte medisinmerke, antall piller pr døgn, feil dose, ikke på vedtak osv osv... hver gang jeg går på apoteket er det noe feil og jeg må ringe å få kontordamene til å få henne til å endre på noe.

Føler aldri hun vil høre etter på hvordan jeg har det.. så lenge noen få tall stemmer så skal en være frisk liksom...
Småstressa og surrete.
-skjerpings, alle pasienter er like mye verdt og fortjener å ha en lege som bryr seg.

Dyktig, kunnskapsrik, og trygg fastlege.

Lege: Stein Karlsen Skrevet

Har brukt Dr. Stein Karlsen, ihvertfall de siste ca. 15 årene, og vurderer han til å være en, fornuftig, nøktern, stabil, trygg og kunnskapsrik lege.

Kan anbefale han på det sterkeste til de som har behov for legehjelp. Han har tid til å lytte til passienten, alltid i godt humør, og alt dette skaper trivsel.

Dyktig - empatisk

Lege: Lotte Clement Dinesen Skrevet

Hun utøver sitt yrke på en svært god måte. Hun speiler trygghet og er svært medmenneskelig, og dyktig. Hun er kunnskapsrik og kan mye. Hun ser helheten og tar deg på alvor. Hun møter hvert enkelt menneske åpent og med respekt. Det er pasienten i fokus - ikke pc skjerm, papirer og dokumentasjon. I tillegg er hun svært tilgjengelig på en fin måte. Yter god service og er smilende og har glimt i øyet. Flott fastlege!