Farsund legesenter

Kirkegt.6 4550 Farsund

Siste vurderinger av Farsund legesenter

Godt ivaretatt

Lege: Johannes Maubach Skrevet

Johannes har utelukkende møtt meg med stor respekt. I møte med han har jeg alltid følt meg trygg og ivaretatt. Jeg opplever at han alltid tar meg på alvor og at han er ærlig og direkte -hvilket for meg gjør han til en å stole på. Det at det noenganger tar tid å komme inn til timen tenker jeg handler om at Johannes tar seg tid til pasientene sine- aldri opplevd at han kikker på klokka. Jeg anbefaler denne legen

God nok

Lege: Johannes Maubach Skrevet

Han er rask til å videresende, konsultere en spesialist for å få bekrefte/avkrefte en diagnose og evt oppfølging
av denne.

Det gir trygghet, ingen leger er spesialist i alt.

Skam for sitt yrke!

Lege: Johannes Maubach Skrevet

Har ingen god erfaring med denne legen - oppfatter han som veldig overfladisk mann som ikke står for det han sier. Kunne nok trengt mere erfaring med pasienter, og kanskje mere livserfaring. Ovenfra og ned -holdning, manglende empati og noe som virker som lite kunnskap om sykdom/skade generellt er ikke spesielt tillitvekkende. Rask til å få ut regning er han - eneste bra jeg opplevde der er at han EN gang, ba kollega om veiledning.

Useriøs, ignorerer og mangler kunnskap om sykdom!

Lege: Johannes Maubach Skrevet

Min erfaring med denne legen var dårlig for å si det mildt, det begynte lovende, men det tok ikke lang tid for å se at noe ikke fungerte med han. Han er veldig sen, gir dårlige unnskyldninger for dårlig helsehjelp, og har veldig dårlig kunnskap og forståelse for spesifikke sykdommer (for eksempel hva jeg har, en livslang sykdom). Han kan være nedlatende og mangler empati, noe som man trenger når man arbeider med mennesker som lider/sliter. Til slutt måtte jeg bytte fastlege.

Føler oss ivaretatt og at ting blir fulgt opp

Lege: Emma Remine Reisvaag Sunde Skrevet

Dyktig lege som er oppmerksom og tar deg på alvor.
Føler ting blir fulgt opp og at hun har oversikt