Farsund legesenter

Telefonnummer38 38 30 1038 38 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegt.6 4550 Farsund

Siste vurderinger av Farsund legesenter

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Johannes Maubach Skrevet

En behagelig lege som lytter og har forståelse av hva som plager deg. Flink til å finne den rette diagnosen. Tar ikke forhastende beslutning men inkluderer pasienten. Det er min opplevelse.

En uprofesjonell fastlege.

Lege: Johannes Maubach Skrevet

Jeg ble møtt av legen med en rekke antagelser som var tydelig preget av inngrodde dårlige holdninger og det endte opp med at jeg som pasient måtte bytte til ny fastlege. Dette er ikke en lege jeg anbefaler videre!

Frustrerende type

Lege: Ole Victor Jacobsen Skrevet

Useriøs lege som det er umulig å kommunisere med hvis han først har fått en idé for seg.

Eksempelvis da jeg pådro meg problemer med migrene etter et kraniebrudd etter blind vold på byen og ble stående skolerett for moralistlegen som skulle ha det til det var min egen feil fordi jeg tross alt "var ute på byen og gjorde meg tilgjengelig for bråk" - eller når man nektes sykemelding til tross for en prolaps i ryggen med utstrålende smerter til det ene benet.
Intet grunnlag for sykemelding og ihvertfall ikke grunnlag for sterkere medisiner enn paracetamol - som studier har vist ikke en gang fungerer mot ryggsmerter med mindre det blandes med kodein.

Bevare meg vel...

Veldig fornøyd:-)

Lege: Emma Remine Reisvaag Sunde Skrevet

Kjempe hyggelig, flink, imøtekommende dame! Finner raskt ut hva som er galt med meg :-) MEGET FORNØYD!

Flink lege

Lege: Johannes Maubach Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt besøk med Dr. Maubach . Hyggelig lege som tar godt tid på å lytte til pasienten og viser interesse. Anbefalles sterkt!