Volla Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Volla Legesenter

Trygg og erfaren

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Tar deg på alvor. Får alltid rask time når er behov. Dyktig og erfaren lege som får meg til å føle meg trygg.

Tar deg på alvor

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Har vært min fastlege helt siden ordningen ble innført.
Har alltid fått time raskt når det har vært påkrevd.
Selv sier jeg fra om det haster eller ikke.aldrig noe promblem.Opplever alltid at man blir tatt på alvor ,og er allment dyktig.

Har alltid tid til deg og tar deg på alvor

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Litt «old school» opplegg. Men utrolig hjelpsom da jeg har fått hastetime 2 ganger uten problem. Har opplevd et par ganger at gamle fastlegen min ikke har ledig time og heller ikke tar meg seriøst, og da har jeg ringt og forklart situasjonen til Dr. Gulati og han har alltid funnet tid til å hjelpe meg. Dr. Gulati er en hyggelig lege som virkelig bryr seg og lytter til sine pasienter. Derfor har jeg byttet til å ha han som fastlege. Resepsjonisten er også informativ og hyggelig. Litt ventetid, men verdt det. Anbefales!

Ikke seriøs

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Jeg trengte ham for første gang for en nødsituasjon, og sekretæren, veldig uhøflig, fortalte meg at den første avtalen var tilgjengelig i løpet av 2 uker. Umiddelbart endret fastlegen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Veldig god lege og flink, det gjelder også assistansen sin, han er nå min fastlege lenge. Anbefaler han. De er hjelpsomme, imøtekommende og hyggelige. Men lege vikarene er ikke helt flinke som legen.