Volla Legesenter

Odalsgata 42 2003 Lillestrøm

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Volla Legesenter

Gulati er en behaglig og dyktig lege.

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Jeg har brukt Dr. Gulati i mange år. Når jeg ringer og bestiller time, er det alltid en hyglig dame som svarer.
Jeg slipper og vente lenge på å få en time hoss Gulati.
Han har alltid tid til å snakke med meg.
Jeg har tidligre bodd i Lillestrøm, men jeg flyttet til Aurskog for
5 år siden fortsatte jeg å bruke Dr Gulati fordi når jeg kommer
dit har han altid tid til å ordne med medesiner som jeg trenger, jeg føler
trygg på alt er i orden når jeg har vert hoss hann.

Effektiv, empatisk og meget kompetent

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Måtte bytte da jeg flyttet mange timer unna, kan anbefale på det høyeste. Da jeg byttet til han hadde jeg gått med lidelse i 2 mnd som tidligere FL sa var psykisk, Ravi brukte 2 min på og finne ut at det var bronkitt, kort tid etterpå var jeg frisk. Best av 5 leger!

Aldrig mer Volla legesenter och Ravi Gulati.

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Jag önskar att jag hade gjort lite mer research innan jag involverade mig med volla legesenter och Ravi Gulati. Förhoppningsvis kan jag genom detta förhindra andra att begå samma misstag. Över lag sköts saker och ting lite hur som helst. Papper kommer bort, remisser blir inte sent in som de skal, överenskommelse om uppringning från lege blir ignorerat eller glömt bort. Mitt i konsultationer tar legen private telefonsamtaler. Otroligt trist och frustrerande situation för den som prövar att få hjälp.

Utilgjengelig legekontor

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Det er nesten umulig å få kontakt med legen.
Kan ringe i flere uker, uten noe svar.
Når man har time. Så må man selv pushe på for å vite ting. Og leverer man fra seg blodprøver feks får man ikke tilsendt noen resultater. Praksisen er at man må ringe selv for å vite resultater. Men når det da går flere uker uten kontakt så fremstår legen som meget uprofesjonell. Og ikke minst uansvarlig.
Bytter fastlege nå.

Useriøs

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Svigermor har brukt han i flere år, lettvint fordi de bor i nærheten. For 3 år siden fikk hun hjerneslag, og siden det, har jeg fulgt henne til legen. Nå bytter vi lege ! Hun føler seg ikke ivaretatt, og stusser over at han virker overfladisk og ikke tar jevnlige prøver. Jeg for min del synes det er forkastelig at JEG må fortelle han hver gang hun trenger resept, hva hun bruker ! Det er vel strengt tatt legens ansvar som har foreskrevet medisinene. Jeg må møte opp i luken med liste over medisinene, samt styrke og dosering, skremmende !!!