Songdalen legesenter

Telefonnummer38 18 51 2038 18 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Songdalsvn. 53 4645 Nodeland

Siste vurderinger av Songdalen legesenter

Fantastisk!

Lege: Helene Marie Thomassen-Alsaker Skrevet

Ettersom den nåværende fastlegen min har vært opptatt til tider, har jeg blitt henvist til Helene. Hun er helt fantastisk, for å si det mildt! Jeg har aldri opplevd å måtte vente noe særlig når jeg skal ha time hos henne. Hun er blid, imøtekommende, profesjonell og kunnskapsrik. Hun tar meg på alvor og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Anbefales virkelig!

Lytter

Lege: Kjell Kristensen Skrevet

God til å høre etter og tar seg alltid god tid. Finner ut av det meste. Dessverre altfor lang venteliste.

Et heldig valg av fastlege.

Lege: Leif Erik Riddervold Skrevet

Leif Erik Riddervold kan sitt fag. Han har tid til å høre på mine synspunkter, tar grep for å finne svar og er effektiv når det gjelder forebyggende tiltak. I tillegg er han en vennlig og humoristisk person. Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Veldig fornøyd

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Ble tatt veldig seriøst, og er Enormt hyggelig og prate med, han er retterslet en Enormt god mann 👍😊

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Brita Merete Zinck Skrevet

Meget hyggelig og imøtekommende lege, utrolig lett å kommunisere med. Brita er alltid smilende og positiv, og er utrolig hjelpsom og dyktig som lege.