Songdalen legesenter

Telefonnummer38 18 51 2038 18 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Songdalsvn. 53 4645 Nodeland

Siste vurderinger av Songdalen legesenter

Medmenneskelig og faglig dyktig!

Lege: Brita Merete Zinck Skrevet

Har blitt tatt imot på en fantastisk måte enten det gjelder fysiske plager, eller når livet har vært tungt og vanskelig.
Har byttet fastlege noen ganger pga flytting, og fordi fastlege har sluttet, men Brita har vært den beste jeg har vært borti!
Hun tar seg alltid god tid, og jeg får tid til å forklare alt jeg har på hjertet.
Får følelsen av at hun bryr seg, hun er omsorgsfull og et varmt medmenneske!
Hun tar symptomer på alvor, og følger opp med prøver og undersøkelser. Gir alltid tilbakemelding på prøvesvar. Ringer opp hvis noe er "galt" på prøver. Sier at hun gjerne vil ha tilbakemelding på hvordan det går, selv om hun strengt tatt ikke hadde trengt det. Er det noe jeg lurer på, men hun ikke kan svare på umiddelbart - undersøker hun det til neste gang.
Føler meg 100% ivaretatt!!
Anbefaler henne på det varmeste. Beste fastlegen jeg har hatt!!

Veldig misfornøyd

Lege: Kjell Kristensen Skrevet

Får ikke hjelp når man virkelig trenger det. Får beskjed om at han skal ringe opp flere ganger men han gjør det ikke. ville Holdt meg langt unna denne legen.

Tilstede, positiv og serviceinnstilt

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Byttet til Rune fordi jeg fikk han anbefalt av andre, og jeg er så fornøyd. Han er flink, imøtekommende, blid, høflig, er flink til å lytte, har god tid og virker oppriktig interessert i hvordan det går.

Grundig og hørende

Lege: Ingunn Engedal Skrevet

En lege som tar seg tid til pasientene sine. Bare positive erfaringer.Er veldig dyktig og sitter inne med enormt av kunnskap.Håper hun forblir på Nodeland i lang tid frem.

Kjenner deg igjen

Lege: Kjell Kristensen Skrevet

Jeg synes Kjell er veldig hyggelig, og opplever at han ønsker å høre om hvordan jeg har det, og hva som er galt.

Har ikke opplevd å gå fra kontoret uten en følelse av at jeg vet hva som er neste steg for å bli bedre, enten det gjelder henvisninger eller behandling.