Songdalen legesenter

Telefonnummer38 18 51 2038 18 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Songdalsvn. 53 4645 Nodeland

Siste vurderinger av Songdalen legesenter

Et heldig valg av fastlege.

Lege: Leif Erik Riddervold Skrevet

Leif Erik Riddervold kan sitt fag. Han har tid til å høre på mine synspunkter, tar grep for å finne svar og er effektiv når det gjelder forebyggende tiltak. I tillegg er han en vennlig og humoristisk person. Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Veldig fornøyd

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Ble tatt veldig seriøst, og er Enormt hyggelig og prate med, han er retterslet en Enormt god mann 👍😊

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Brita Merete Zinck Skrevet

Meget hyggelig og imøtekommende lege, utrolig lett å kommunisere med. Brita er alltid smilende og positiv, og er utrolig hjelpsom og dyktig som lege.

Lege: Helene Marie Thomassen-Alsaker Skrevet

Helene har jobbet som vikariat i Lund Legesenter da jeg traff henne. Hun er tålmodig, lytter og omsorgsfull. Sympatisk person som viser utmerket kunnskap.

Medmenneskelig og faglig dyktig!

Lege: Brita Merete Zinck Skrevet

Har blitt tatt imot på en fantastisk måte enten det gjelder fysiske plager, eller når livet har vært tungt og vanskelig.
Har byttet fastlege noen ganger pga flytting, og fordi fastlege har sluttet, men Brita har vært den beste jeg har vært borti!
Hun tar seg alltid god tid, og jeg får tid til å forklare alt jeg har på hjertet.
Får følelsen av at hun bryr seg, hun er omsorgsfull og et varmt medmenneske!
Hun tar symptomer på alvor, og følger opp med prøver og undersøkelser. Gir alltid tilbakemelding på prøvesvar. Ringer opp hvis noe er "galt" på prøver. Sier at hun gjerne vil ha tilbakemelding på hvordan det går, selv om hun strengt tatt ikke hadde trengt det. Er det noe jeg lurer på, men hun ikke kan svare på umiddelbart - undersøker hun det til neste gang.
Føler meg 100% ivaretatt!!
Anbefaler henne på det varmeste. Beste fastlegen jeg har hatt!!