Dronningensgate Legesenter

Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dronningensgate Legesenter

En kompetent og dyktig lege

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Han er svært kompetent, lyttende og forståelsesfull. Jeg føler meg alltid helt trygg på hans meninger og anbefalinger.
Wirak er kunnskapsrik uten å gi inntrykk av å vite "alt". Han konsulterer kollegaer hvis han er det minste i tvil.
Jeg har aldri følt meg tryggere hos en lege noen sinne. Har hatt en alvorlig diagnose, men er nå frisk mye takket være Wirak.

Som forventet

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Da jeg sjeldent eller aldri har behov for legetjenester må mine vurderinger ses i lys av dette.

Er kompetent til sitt yrke.

Lege: Øistein Andre Wirak Skrevet

Er kompetent til sitt yrke. Utøver det på et høyt nivå. Er troverdig og har empati. Tar pasienten på alvor. Han utaler seg ikke om noe han ikke er sikker på. Når han er usikker, gjør han alt for å finne ut av det og kommer alltid med svar.

Altfor mange pasienter.

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Hyggelig, rask og flink til mye. - Virker imidlertid lite villig til å henvise til søvn- og smerteklinikk. Gir også et noe labert inntrykk av å ta langvarige, kroniske smerter på alvor. Kunne gitt bedre uttrykk for forståelse mht at folk er forskjellige, at den enes smerte ikke nødvendigvis er lik, eller bør behandles likt med en annens. Kroniske smerter ødelegger millioner av mennesker liv, og det må iallfall en lege ta på ramme alvor. Mitt råd er at pasienter ber om henvisning til gitte spesialister - først som sist. Hvis ikke, krev det, eller bytt lege - "før det er for sent".

Utrolig flink

Lege: Odd Geir Nygaard Skrevet

Han er imøtekommende, flink til å lytte og en føler at en blir tatt på alvor. Han er snill og forståelsesfull. Jeg hadde han som fastlege før vi flyttet til utlandet og når vi kom tilbake etter flere år så hadde han fullt så jeg fikk ikke han som fastlege. Men likvel så fikk jeg lov til å gå til han. Når det ble en åpning så ringte de meg og ga beskjed, så nå er hele familien igjen fastlegepasienter hos Dr. Nygaard. Datteren min på 16 år, er også kjempefornøyd.