Tananger Legesenter

Telefonnummer51 71 89 2051 71 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnealleèn 36 4056 Tananger

Siste vurderinger av Tananger Legesenter

Meget dyktig

Lege: Kristian Jong Høines Skrevet

Dyktig og imøtekommende lege. Kommer med løsninger og tilbud. Raskt og enkelt.

Legesenteret arbeider godt for å finne ledig time og jeg har ikke opplevd lang ventetid.

Forståelsesfull, trygg og kunnskapsrik

Lege: Bjørnar Ogne Skrevet

Fantastisk lege som er det for deg. Lytter og setter av tid til å virkelig forstå og høre på meg. Er svært trygg å gå til! Føler meg alltid velkommen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kristian Jong Høines Skrevet

Han er en lege det er en fryd å komme til. Sørger alltid for god oppfølging.

Er lydhør og gir gode råd. En lege pasienten alltid kan føle seg trygg og ivaretatt hos.

Dyktig lege

Lege: Kristian Jong Høines Skrevet

Han lytter og tar deg på alvor. Aldri opplevd at han har feilmedisinert eller feildiagnosert meg, noe jeg føler skjer hver gang jeg må til en aen lege.

Storfornøyd

Lege: Irene Tjora Søvde Skrevet

Irene er den eneste legen som har min fulle tilitt etter flere fastleger med dårlige minner. Hun tar meg seriøst, og har oppnådd mer med min utredning på under et år enn andre leger har gjort i løpet av 5 år tidligere.

Hun er positiv, og stiller også spørsmål som selv kan være ubehagelig å ta opp, og ser mellom linjene.

Du blir møtt med et smil og en lege som tar deg på alvor, tar seg tid og lager utredningsplaner fremover. Videre er hun genuin og du vil aldri føle deg liten uansett hvilken plage man har. Hun lytter til deg, og vil ikke på automatikk skylde på psyken, stress eller hormoner. Hun tar seg tid til utredning og setter fremtidsplaner, og tar prøver og henviser riktig om nødvendig. Mest av alt er hun til og stole på, og forklarer muligheter og typiske symptomer og lar deg bidra i behandling og analyser.
Denne legen fortjener virkelig all ros hun kan få.