Sjukehusdoktoren Legesenter

Telefonnummer51 54 48 0051 54 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjukehusveien 38 4373 Egersund

Siste vurderinger av Sjukehusdoktoren Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Så herlig med en lege som tar meg på alvor og sier "det var bra du kom i dag" i stedet for at du får inntrykk av at du går til legen over en lav sko. Jeg har legeskrekk og kvier meg for å gå til legen, men blir alltid tatt godt i mot og får god hjelp.

God opplevelse

Lege: Terje Aarsland Skrevet

Vært hos han for første gang. Synes han er erfaren og flink. Han lytter godt og er effektiv. Fikk henvisninger direkte til spesialister. Veldig fornøyd!

Beste legen

Lege: Terje Aarsland Skrevet

Svært god lege som alltid tar meg på alvor =) Alltid hyggelig og tar seg tid til å lytte til meg sitter ikke å ser i pc når jeg er hos han Anbefaler denne legen bare gode erfaringer

Trygg lege som har tid å snakke med en

Lege: Terje Aarsland Skrevet

Trygg og god lege som har tid til pasienten og er snar og sende til spesialist vist noe er galt, ikke drive med og prøve allslags medisin først
Meget bra Lege

Dyktig

Lege: Velle Agnar Espeland Skrevet

Må være den beste legen i distriktet. God evne til å huske selv bagateller fra tidligere besøk, og det med sikkert et stort antall pasienter. Bare synd at han snart står for døren til å bli pensjonist. Håper han fortsetter i mange år.