Sjukehusdoktoren Legesenter

Sjukehusveien 38 4373 Egersund

Siste vurderinger av behandlere ved Sjukehusdoktoren Legesenter

Lyttende lege

Lege: Terje Aarsland Skrevet

Jeg har ikke hatt Terje som fastlege lenge. Men jeg har møtt Terje med lyttende øre, og ønsker å hjelpe. Det som er fascinerende med Terje, er at han jobber veldig effektivt. Han skriver fort på tastaturet samtidig som han har blikk kontakt på pasient og hører etter. En herlig og flink lege.

Trygg og flink

Lege: Terje Aarsland Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått av Dr. Aarsland. Han har vært min fastlege i 10 år, og jeg har følt meg godt ivaretatt. Tar seg tid og lytter.

Trygg på hans vuderinger

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Har hatt han i 3 år hele familien min jeg blir henvist alle veier da jeg har masse smerter samme med de andre i familien også men resepsjonen kunne vært bedre en og må vente i 20 minutter for og få svar både når vi ringer og står uten for luken

Den eneste lege som hjalp meg og datter da vi trengte det mest

Lege: Gunnar Lea Skrevet

Etter 4 år kamp fant vi endelig en lege som hjalp os. Både datter og meg. Det var da han jobbet hos Forusakkuten. Han var den eneste lege som tok os på alvor heldigvis. Fordi vi trengte begge to skikkelig hjelp. Jeg kan desverre ikke uttale meg om arbeidsplassen sin nå. Men hadde ikke peiling at han var fastlege i Egersund nå. Jeg kan bare si tusen takk til ham. Hvis ikke hadde det vært alvorlig galt med datter. Hun fikk hjelp i Oslo, takk til ham !

Flink utilgjengelig Lege

Lege: Gunnar Lea Skrevet

Kunnskapsrik lege som dessverre faller rett gjennom. Utilgjengelig, kort og lite reflekterende. Altfor travel til å høre etter det som blir sagt.