Sjukehusdoktoren Legesenter

Sjukehusveien 38 4373 Egersund

Siste vurderinger av Sjukehusdoktoren Legesenter

Missfornøyd!

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Alltid lang telefonkø, opptil 20 min til 1 time lang ventetid.
Får derimot vanligvis time innenfor rimelig grense.

Må alltid vente lenge på å få komme inn til legen, opp mot 45 minutter på venterommet.

Stoler på rådene som legen gir, men legen mangler innsikt og empati. Jeg behandles klinisk og blir tilbudt medisiner og henvisninger. Føler at jeg må bli raskt ferdig.

App'en "HelseRespons" er det bare å glemme. Om det er legesenteret eller legen vet jeg ikke, men meldinger blir ikke besvart og resepter blir ikke utskrevet.

Legen glemmer å sende sykmeldinger og annet.

Åpningstider er mindre relevant med tanke på alt annet.

Personalet er rimelig positivt innstillt.

Venterommet er grusomt. Det er et stort åpent rom med mange sitteplasser som er upersonlig og med en høy durende lyd fra brusmaskinene o.l. som står der.

Vil ikke anbefale dette legesenteret og lege.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Har har hatt ham som fastlege siden 2015. Nå må jeg skifte fastlege pga flytting. Har vært kjempefornøyd; føler aldri at han ikke har tid. Tar tak i alt med en gang, og utstråler trygghet og tillit.

Ikke fornøyd

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Føler at jeg er i veien når jeg er hos legen. Han er veldig flink på å utsette henvisninger, og er lite hjelpsom. Virker som om han vil ha meg ut av kontoret så fort som mulig.

Veldig fornøyd

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Så herlig med en lege som tar meg på alvor og sier "det var bra du kom i dag" i stedet for at du får inntrykk av at du går til legen over en lav sko. Jeg har legeskrekk og kvier meg for å gå til legen, men blir alltid tatt godt i mot og får god hjelp.

God opplevelse

Lege: Terje Aarsland Skrevet

Vært hos han for første gang. Synes han er erfaren og flink. Han lytter godt og er effektiv. Fikk henvisninger direkte til spesialister. Veldig fornøyd!