Sjukehusdoktoren Legesenter

Sjukehusveien 38 4373 Egersund

Siste vurderinger av behandlere ved Sjukehusdoktoren Legesenter

Trygg på hans vuderinger

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Har hatt han i 3 år hele familien min jeg blir henvist alle veier da jeg har masse smerter samme med de andre i familien også men resepsjonen kunne vært bedre en og må vente i 20 minutter for og få svar både når vi ringer og står uten for luken

Den eneste lege som hjalp meg og datter da vi trengte det mest

Lege: Gunnar Lea Skrevet

Etter 4 år kamp fant vi endelig en lege som hjalp os. Både datter og meg. Det var da han jobbet hos Forusakkuten. Han var den eneste lege som tok os på alvor heldigvis. Fordi vi trengte begge to skikkelig hjelp. Jeg kan desverre ikke uttale meg om arbeidsplassen sin nå. Men hadde ikke peiling at han var fastlege i Egersund nå. Jeg kan bare si tusen takk til ham. Hvis ikke hadde det vært alvorlig galt med datter. Hun fikk hjelp i Oslo, takk til ham !

Lege som ser deg

Lege: Dag Olav Berntsen Skrevet

Ein lege som vil meir enn å bare behandle - forebygge står høyt på lista slik eg oppfatter Dag Olav etter flere besøk 👍

Flink utilgjengelig Lege

Lege: Gunnar Lea Skrevet

Kunnskapsrik lege som dessverre faller rett gjennom. Utilgjengelig, kort og lite reflekterende. Altfor travel til å høre etter det som blir sagt.

En lege som ser deg som pasient og gjør en fantastisk god jobb

Lege: Dag Olav Berntsen Skrevet

En som ser og hører på deg. Eg hadde gått i over 15 år med kraftige smerter i hele kroppen men spesielt underlivet, når eg kom til dag Olav Berntsen var det første han elliminerte var at smertene var psykisk slik beskjed før har vært. Så var det å jobbe seg gjennom det som er problemet med kroppen min, og har fått en ekstra god oppfølging av Dr Berntsen som aldri eg har opplevd og eg har vært mye inn og ut av sykehuset mm pga smerter føler endelig at det er lys i tunnelen. En lege som går den ekstra mil for alle sine pasienter og som enda er interessert i faget å jobben sin. Flere som Dr Berntsen skulle det vært virkelig