Sjukehusdoktoren Legesenter

Kontakt

Telefonnummer51 54 48 0051 54 48 ...
Sjukehusveien 38 4373 Egersund
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(33)
33 vurderinger
Tilgjengelighet
(25)
25 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(25)
25 vurderinger
Service
(23)
23 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Sjukehusdoktoren Legesenter

..

Lege: Terje Aarsland Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig godt fornøyd . Men å ringe til resepsjonen er en annen sak. Alt for lang ventetid på telefonen, noe som ikke bør skje i 2020(opptil en time😲) det er enklere og kjøre Og bestille time.

Grei lege

Lege: Dawit Binyam Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Synd en grei lege blir så utfordret med et totalt inneffektivt legekontor.
Har aldri opplevd maken til treighet. Dei sløser med andre folks tid og arbeid. Å måtte bruke nær 3 timer av arbeidsdagen for å bestille en resept, å må så vente mer en ei uke på resepten.. Forkastelig.

Rot og sendrektighet

Lege: Dawit Binyam Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter å ha blitt ufrivillig flyttet fra Blandeverket legesenter, har dette bare vært en nedtur. Ingen smil, nikk, spørsmål, kommunikasjon fra resepsjon. Må ringe og purre på sykemelding (noe som er legens ansvar). Det er forferdelig når du er syk og egentlig har lyst å være på jobb!
Savner proffe og effektive helsearbeidere.

bra lege - umulig å komme gjennom på telefon

Lege: Dawit Binyam Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig og dyktig lege. Enkel å kommunisere med. Tar seg god tid.

Eneste jeg ikke skjønner er hva som skjer på "sentralbordet". Å bestille time via telefon kan man egentlig bare glemme. Her virker det som noen er opptatt med for mange andre ting eller glemmer å legge på røret. Her må det tas grep. Gir et dårlig førsteinntrykk av hele senteret at det ikke er noen som svarer på telefon.

Ubrukelig

Lege: Dawit Binyam Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En times telefonkø, med forslag om å bruke en tullete app for å få raskere svar.
Ikke i stand til å lage en sykemelding, måtte selv ringe NAV for å høre hva han gjør feil, og selv ikke da klarer han det.

Vet ikke hvem som er i fokus her, men det er ikke pasienten.