Sjukehusdoktoren Legesenter

Sjukehusveien 38 4373 Egersund

Siste vurderinger av Sjukehusdoktoren Legesenter

bra lege - umulig å komme gjennom på telefon

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Hyggelig og dyktig lege. Enkel å kommunisere med. Tar seg god tid.

Eneste jeg ikke skjønner er hva som skjer på "sentralbordet". Å bestille time via telefon kan man egentlig bare glemme. Her virker det som noen er opptatt med for mange andre ting eller glemmer å legge på røret. Her må det tas grep. Gir et dårlig førsteinntrykk av hele senteret at det ikke er noen som svarer på telefon.

Ubrukelig

Lege: Dawit Binyam Skrevet

En times telefonkø, med forslag om å bruke en tullete app for å få raskere svar.
Ikke i stand til å lage en sykemelding, måtte selv ringe NAV for å høre hva han gjør feil, og selv ikke da klarer han det.

Vet ikke hvem som er i fokus her, men det er ikke pasienten.

Missfornøyd!

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Alltid lang telefonkø, opptil 20 min til 1 time lang ventetid.
Får derimot vanligvis time innenfor rimelig grense.

Må alltid vente lenge på å få komme inn til legen, opp mot 45 minutter på venterommet.

Stoler på rådene som legen gir, men legen mangler innsikt og empati. Jeg behandles klinisk og blir tilbudt medisiner og henvisninger. Føler at jeg må bli raskt ferdig.

App'en "HelseRespons" er det bare å glemme. Om det er legesenteret eller legen vet jeg ikke, men meldinger blir ikke besvart og resepter blir ikke utskrevet.

Legen glemmer å sende sykmeldinger og annet.

Åpningstider er mindre relevant med tanke på alt annet.

Personalet er rimelig positivt innstillt.

Venterommet er grusomt. Det er et stort åpent rom med mange sitteplasser som er upersonlig og med en høy durende lyd fra brusmaskinene o.l. som står der.

Vil ikke anbefale dette legesenteret og lege.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Har har hatt ham som fastlege siden 2015. Nå må jeg skifte fastlege pga flytting. Har vært kjempefornøyd; føler aldri at han ikke har tid. Tar tak i alt med en gang, og utstråler trygghet og tillit.

Ikke fornøyd

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Føler at jeg er i veien når jeg er hos legen. Han er veldig flink på å utsette henvisninger, og er lite hjelpsom. Virker som om han vil ha meg ut av kontoret så fort som mulig.