Stavanger Legesenter DA

Telefonnummer51 52 51 5251 52 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lagårdsveien 91 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Legesenter DA

FORFERDELIG lege

Lege: Erik Bugge Aase Skrevet

Arrogant,frekk og usympatisk. Jeg kom gråtende ut av legekontoret. Resepsjonistene spurte flere ganger om det gikk bra med meg ved betaling. Værste møte med en fastlege.

Sympatisk og profesjonell

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Bra på att lyssna och att vara saklig i samtal. Upplevdes som empatisk och kompetent. Jag fick den hjälp jag behövde.

Dårlig lege, god businessmann - Styr unna

Lege: Erik Bugge Aase Skrevet

Har hatt ham i 2 år. Ikke en eneste gang har han undersøkt meg. Er ikke interessert i å ta på paseinten. Besøkene er preget av hastverk. Har mann flere problemer får man beskjed om å komme tilbake. Spør man hvorfor, svarer han med at det er slik han jobber. For meg virker det som han prøver å øke antall besøk og dermed sin inntjening.
Lytter ikke til pasienten, i stede bruker han hele besøkstiden til å bla gjennom på sin PC. Sjelden ser på pasienten. Det er nesten null kontakt.

legen er ok men resten rundt han minner mere om en urganisert barnehave

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

det å bestille time er ikke serligt lett da de ikke snakker godt norsk. lang tlf tid. min siste time ble brutt av 4-5 ganger av samme sekreter. blant annet for å hente bank terminal. ble bet om å gå på sykehuset for å ta blod prøver , noe jeg gjorde men ingen ting reg der så fikk ikke tatt de blodprøvene , da de heller ikke klarte besvare tlf for å klarne opp i dette.
alt dette here her gjør at jeg bytter lege da jeg ikke har tilit til legesentret, ser han andre legen har dårlig rykte på seg og står som eier .. hele dette legesentret minner mere om en pengeinsamlings maskin for eier og ikke et legesenter.. de gangene jeg har verdt der har det vert få norske pasienter der ..er du på jakt etter ny lege styr unna dette legesentret om det er lege hjelp du trenger , hadde hamed al-gebory verdt tilknyttet et annet legesenter hadde jeg ville fortsatt hos han

Beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Dette er en lege som er både empatisk og klar og tydelig. Han lytter veldig nøye, og stiller gode spørsmål. Han er spesielt flink til å forklare om det som feiler deg, og om de berørte organer.
Han tar aksjon og sørger for spesialistbehandling ved sykehus når det kreves.
Han er i det hele tatt en lege som jeg føler stor tillit til, og som behandler meg med respekt. Og alt dette gjør han samtidig som han har godt humør og gir meg en god følelse under hele besøket.l