Madlagården Legegruppe

Telefonnummer51 59 97 7051 59 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2A 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlagården Legegruppe

En pille for alt

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Hvis problemet kan løses med en pille er problemet løst..... Aldri spørsmål om livsstil, familieanamnese eller råd om hva en selv kan gjøre for å lette symptomer og videre sykdomsutvikling. Informerer lite, må hele tiden spør selv og avbryte mens han noterer det en selv sier.

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Hatt denne legen i noen år, og har alltid vært fornøyd. Han hører etter, er rolig, informerer tilstrekkelig og veldig hyggelig. Anbefales.

Tillitsfull og engasjert.

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Bor på Hommersåk, men har dr.Aboujamous som familielege, som vi har hatt siden han begynte i Madlagården.
Dr. Aboujamous er en trygg og engasjert lege som tar deg på alvor, tar seg god tid til deg, og du føler deg godt ivaretatt. God til å lytte, og god til å forklare sykdomsbildet og det som trengs å vite.
Han er også medisinsk oppdatert, dyktig og seriøs...og punktlig !
Og ikke minst har han den spesielle evnen at han kan se ting fra en helt annen vinkel.
Legesekretærene er også et stort pluss...alltid serviceinnstilte, empatiske og dyktige der de sitter med sine smil, og alltid et hyggelig ord på lur.
Vi er superfornøyde og kan anbefale dr. Aboujamous på det sterkeste.

Effektiv, lyttende, hyggelig og rutinert.

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Aldri før opplevd en lege som klarer å rette blikket mot pasienten, høre hva du sier, SVARE deg, og likevel fortsette med å skrive og forholde seg til datamaskinen.
Han blir ikke sur hvis du er litt masete, mens han skriver, og klarer å gjøre flere ting samtidig.
Har opplevd han har en dårlig dag 1 gang, men det er vel lov? Normalt sett kan pasienten smitte han med godt humør ganske fort ved å være normalt hyggelig. Han bryr seg oppriktig om pasientene, og har gode holdninger til medisinering og generell utredning av sykdom. Han hører på alt jeg sier, og selv om han må se i journalen på nytt hver gang så veier alt annet opp. Det skulle bare mangle at man ikke kan huske alt når man har over 1000 ansikter og journaler å forholde seg til.
Ønsker man at han tar en kikk i den så er det bare å spørre han. Fordi han er så effektiv, og tilstede, at de få sekundene det tar han å gjennomgå journalen /siste viktige info, er nok til å få han på riktig spor til å hjelpe deg med samtalen. Denne legen vil jeg anbefale til alle som liker en effektiv lege, som tar de tester du trenger, og klarer å høre på deg mens han skriver på dataen.
Jeg er veldig kresen på leger fordi jeg har flere faktorer å forholde seg til. Revmatisme, kroniske plager etter brudd i ryggen, og graviditet.
Han følger opp alt like bra, og stråler kanskje litt ekstra hvis man er gravid. Det er nok en hektisk, hyggelig, effektiv, men fantastisk bra lege.
Jeg har funnet min fastlege, og håper ikke han stikker noe sted. Det er sjeldent man finner slike mennesker.

Henvisninger og oppfølging !

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Legen har sendt henvisninger til behandlingsteder som jeg ikke har fått reaksjon på fra behandlingsted- Legen sa at jeg selv skulle purre på henvisninger ! Når jeg selv kontakter behandlingsteder for å purre viser det seg at henv. er sendt i retur til legen fordi de er A: havnet på feil plass B: forlite/ manglende opplysninger ! - Da lurer jeg på hvorfor han ikke har fått med seg dette selv ! Det positive er at han har kjempehyggelige personal som er raske på pletten med ny time/ resepter når det gjelder mine faste medisiner eller når jeg påpeker behov for oppfølgende blodprøver etc. vedr. tidligere stilte diagnoser fra min tidligere lege /sykehus - ( For all del,legen er høflig og blid ,snakker godt norsk men jeg har undret litt på hans norsk skriftlig forståelse eller om han ikke har hatt tid å sjekke tilbakemeldinger fra behandlingsteder , sukk ! ) Selvsagt vet jeg også av erfaring at jeg selv har ett ansvar å purre på henvisninger , har opplevd å ' falle ut ' av sykehusets ventelister. Likevel blir jeg litt urolig når legen ikke får med seg tilbakemeldinger før jeg forteller om dem !