Inge Gjeilo

Løkkeåsvn. 1 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Inge Gjeilo

Skaper trygghet

Inge Gjeilo Skrevet

Inge er en utrolig flott psykolog. Han har skapt en trygghet i meg, selv under svært utfordrende tider. Han anbefales på det varmeste!

Unik tilstedeværelse, trygg og kunnskapsrik

Inge Gjeilo Skrevet

Jeg har gått til flere ulike terapeuter og psykologer, men har aldri opplevd en slik fantastisk tilstedeværelse som det Inge Gjeilo har i møte med pasienter. Han har en helt unik innsikt og er utrolig dyktig på å komme inn til kjernen av problemet. Han hjelper pasientene til en dypere forståelse og innsikt om seg selv. Han har en helt unik måte å møte mennesker på. Han skaper et rom der man kan utforske tanker og følelser på en trygg måte og man føler seg alltid ivaretatt. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk veileder og kunnskapsformidler

Inge Gjeilo Skrevet

Psykolog Inge Gjeilo har en usedvanlig god evne til å åpne fastlåste mønstre. Gjennom innsiktsfull belysning av daglige problemstillinger utvides forståelsen og betydningen av energien i ubetinget kjærlighet og den universelle tilhørigheten i hver enkelt. Med konkrete og lekende øvelser får livet en ekspanderende og lys tilstand der alt vi møter har like stor verdi.

Trygg, kunnskapsrik og unik

Inge Gjeilo Skrevet

Jeg opplever Inge Gjeilo som en person som er genuint opptatt av sine klinter. Jeg opplever å bli trodd, sett og forstått. Han er genuint interessert av meg som klient og har en fantastisk evne til å skape åpenhet og trygghet hos sine klienter.
Jeg opplever han som åpen, belest og interessert. Han innehar en enorm kompetanse og kunnskap han deler med seg. Han har også en god sans for humor og gir inspirasjon til at livet også er et godt sted å være.
Han gir meg den tillit jeg trenger for å åpne meg og dele det som berører og er vanskelig å sette ord på, som fines dypt der inne. Han tar imot meg der jeg er og nennsomt bringer meg videre i min prosess og utvikling.
Jeg føler og opplever at han aldri slipper taket, eller overlater meg til meg selv, slik at jeg alltid kan føle meg trygg. Mine år med og hos Inge har gitt meg ny innsikt, forståelse og empati til meg selv.

Sovnet

Inge Gjeilo Skrevet

Jeg føler meg snytt fordi denne psykologen sovnet og sov mange minutter av gangen. Dette gjentok seg to ganger. Jeg følte meg verdiløs begge gangene. Hadde han beklaget det da jeg konfronterte ham hadde jeg fortsatt hos ham, men han sa bare at det var menneskelig å sovne. Siden jeg ikke fikk noen beklagelse, ble det vanskelig å tro at han virkelig ønsket å fortsette med meg. Hvis han ikke fant mening i å jobbe med meg eller ikke trodde han kunne hjelpe meg, hadde jeg ønsket at han sa det rett ut. Sånn som det er nå, føler jeg at dette er en verkebyll. Føler at han ikke gadd å hjelpe meg, og det gjør meg fortvilet. Også på vegne av andre pasienter som meg, som har omfattende relasjonstraumer, alvorlige diagnoser og må bruke psykofarmaka.

Han lærte meg ellers å si "Jeg skal ha det!" med ettertrykk, men jeg forsto aldri hva det var han mente jeg skulle ha. Gjetter på at han mente at jeg skal ha det bra, et godt liv. Eller hjelp kanskje.

Ellers lærte han meg å se ham inn i øynene uten å vike med blikket og utforske det jeg opplevde i meg selv, uten å si noe. Det var da, under disse seansene, at han sovnet. Da opplevde jeg sterk antipati mot ham, samt at jeg følte meg som en taper, en mislykket pasient, et kjedelig menneske. Men siden han sovnet, ble det vanskelig å få fortalt det til ham, så jeg fikk aldri noen reaksjon på det som oppsto i meg der og da.

Det endte med at jeg sluttet, og jeg føler ikke at jeg vet noe om hva han ønsket at jeg skulle sitte igjen med. Jeg tror han ønsket meg det beste, men det sa han aldri.