Inge Gjeilo

Løkkeåsvn. 1 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Inge Gjeilo

Innsiktsfull og kunnskapsrik.

Inge Gjeilo Skrevet

Veldig god formidlingsevne, inspirerende og kunnskapsrik. God forståelse av problemstilling og behov. Gir god veiledning individuelt. Oppmerksom og god helhetlig forståelse av den helsemessige tilstanden. Følger opp ved behov.

Simply The Best

Inge Gjeilo Skrevet

For meg er det et liv før og ett liv etter behandlingen hos Inge Gjeilo. Da jeg mistet jobben følte jeg at hele verden falt i grus. Forsto fort at jeg trengte hjelp til å bearbeide de traumene jeg hadde fått. I mine øyne hadde jeg ikke lenger noen verdi. Jeg fikk kontakt med Inge Gjeilo som gjennom en ganske lang periode fikk meg til å innse at jeg var et verdifullt menneske, selv om jeg ikke lenger var i arbeid eller hadde noen utsikter til å få ny jobb. Til det var jeg for gammel. Det forsto jeg fort da jeg både hadde søkt på jobber og snakket med potensielle arbeidsgivere. Inge er et helt spesielt menneske som utstråler menneskelighet og varme og som fort finner ut hva som rører seg innerst i sjelen på de han møter. En stor takk til ham for at jeg igjen funger som et helt menneske. Måtte mange som trenger hjelp av en psykolog trekke vinnerloddet og komme til Inge Gjeilo.

Innsiktsfull og dedikert

Inge Gjeilo Skrevet

Gjennom sin innsiktsfulle og dedikerte behandling som er basert på "mindfulness"-prinsipper, har jeg nå fått livet tilbake. Han har gitt meg en utrolig innsikt i min egen psyke og en læring for livet. Kan på det varmeste anbefale behandlingen hos Inge Gjeilo.

Unik -- mye mer enn en psykolog

Inge Gjeilo Skrevet

Inge Gjeilo har forandret livet mitt. Noen år med terapi hos ham har gitt meg en helt ny oppfatning av hva det vil si å leve. Fra å være engstelig, utmattet og deprimert har jeg funnet tilbake til trygghet, kraft og energi. Han har vist meg veien. Hans tålmodighet og innsikt er uten grenser. Jeg var sykemeldt og totalt utbrent da jeg havnet hos ham, i dag er jeg i full jobb og opplever en livsglede jeg aldri før har kjent. En psykolog med en ekstra dimensjon i livet og en fantastisk omsorg for klientene sine. Han har en helt eksepsjonell tilgjengelighet, skulle man trenge ham i en krise, er han tilgjengelig på telefonen så og si døgnet rundt,

Lett, magisk og transformerende

Inge Gjeilo Skrevet

Utrolig kunnskapsrik, stort potensiale for å holde seg oppdatert og ta inn bredde av kunnskap. Varm og trygg med verdens største tålmodighet samtidig som han effektivt går rett til kjernen og omsorgsfullt avslører og avskjærer selvbedrag og unnvikelse.
Stort potensiale for positiv, livsvarig endring og innsikt.

Anbefales på det varmeste!