Paradis Legesenter

Telefonnummer51 51 08 9051 51 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Paradis Legesenter

Seriøs og trygg fastlege

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Sverre er en trygg fastlege som gjør at jeg føler jeg kan komme med hva enn jeg lurer på uten at det skal bagateliseres eller at noe er kleint. Hanntar meg seriøst og tar hensyn til pasientene sine.

Flink lege, dårlig resepsjon

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Sverre har vert fastlegen min i noen år. Han prøver å møte pasientene der de er, han er sympatisk og virker til å oppriktig bry seg om pasientene sine. Desverre er han ikke spesielt tilgjengelig, lang ventetid både for å få time og på legekontoret. Under selve timen er han også tydelig preget av å ha dårlig tid.

Har også vert hos flere av de andre legene på legekontoret, og alle har vert imøtekommende og oppleves kunskapsrike.

Det store problemet er at de har en ekstremt uhøflig resepsjon. De har svært begrenset telefontid, og når du kommer gjennom blir du møtt av irritable og utolmodige mennesker. De vil ofte ikke sette opp time for deg, og tror sjeldent på deg. Vis du har spørsmål virker de provoserte. Når jeg har oppsøkt legen for mageproblemer eller andre intimeproblemer, har resepsjonistene gitt tydelig uttrykk for at de synes det er ekkelt, samtidig som de ikke tar deg på alvor.

Ville igrunn gitt en varm anbefaling til Sverre som fastlege, men en kraftig advarsel mot resepsjonen du må forholde deg til.

Faglig dyktig. Behagelig vesen.

Lege: Vanja Alves Skrevet

Faglig dyktig. Lytter til deg. Veldig fornøyd. Anbefales.God kommunikasjon med henne. Blir møtt med respekt. Beste fastlege som jeg har hatt.Hun holder seg faglig oppdatert.

Lege som bryr seg

Lege: Vanja Alves Skrevet

Gått til Vanja i flere år nå. Flink til å lytte.
Men skal mye til hun henviser deg videre til spesialist. Har opplevd dette flere ganger og slitsomt å mase på henne om å henvise meg videre .
Litt sure damer i resepsjonen.

Superb lege

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Har alltid fått time samme dag, og blir ypperlig behandlet. Han lytter og tar gode grep. Er ikke redd for å pushe på videre i systemet for å få fortgang i behandling. Alltid smilende, og god humor.