Paradis Legesenter

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Paradis Legesenter

dårlig

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

sverre er flink, men han nye vikaren for han er rett og slett forferdelig å ha med å gjøre... ser på deg som et objekt. lytter ikke til andre spesialister sine råd... Bytter til annen fastlege med en gang.

Fantastisk lege!

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Kan ikke skryte nok over hvor bra denne legen er! Før jeg byttet til Sverre unngikk jeg legebesøk, og nektet å dra til legen. Da jeg møtte Sverre, endret synspunktet seg og har aldri nølt med å dra til legen igjen.

Sverre tar deg seriøst, og bruker god tid på deg som pasient for å finne ut hva som er galt. Han henviser deg med en gang om nødvendig, og flink med å følge opp. Han har hjulpet meg med kroniske smerter, psykiske og fysiske plager. Han er en lege jeg føler jeg kan ta opp "ubehagelige" komplikasjoner med, og han hjelper gledelig. Er det noe jeg ikke forstår, forklarer han gjerne slik at jeg gjør det.

Har bodd utenbys i over 7 måneder nå, og dessverre må jeg bytte fastlege, noe jeg har dratt ut tiden på. Tror aldri jeg kommer til å finne en så god fastlege noen gang en annen plass.

Kan ikke takke Sverre nok med alt han har hjulpet med!

God oppfølging

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Tilgjengelig og imøtekommende. Tar seg god tid. Ringer tilbake innen kort tid. Direkte og god til og forklare.

utrolig dyktig lege.

Lege: Vanja Alves Skrevet

hei, min sykdom er FMF, som gjør at jeg får smerter over hele kroppen. Lenge har jeg hatt suicidale tanker på grunn av min sykdom og den dårlige tilstanden jeg har vært i. Wanja Alves er min fastlege og hun er den som er hovedgrunnen til at jeg er i live i dag. Hennes psykologiske og pedagogiske egenskaper har gjort at jeg endret på mine vonde tanker og endret dem til det helt motsatte. Jeg er uendelig takknemlig for den rollen hun har spillet i mitt liv.

Dårlig lege

Ikke fornøyd!!

Ikke tatt på alvor, var vikar for min fastlege. Han kommer aldri til
Å bli halvparten av den lege min fastlege er. Har ingen forståelse for kroniske smerter, ser på alle så må ha sterke medikamenter som misbrukere..... anbefales ikke