Paradis Legesenter

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Paradis Legesenter

Grei, men

Lege: Vanja Alves Skrevet

Hun belaster meg med penger, når hun ringer meg opp, uten at jeg har gitt beskjed at jeg vill bli ringt opp. Dette har jeg sagt på forhånd at jeg vill ha beskjed om. Leger er forskjellige, å jeg har sagt det før. Ingen vits i å bruke legen når de ikke samarbeider med en.! Ikke ring meg hvis ikke det er viktige ting.! internett allmen kunnskap. Spar meg jeg gidder ikke kaste vekk pengene mine heller. Ford det føles så jg betaler for luft. Ikke velg henne hvis dere ønsker en forsigbar lege. Det kan bli dyrt.!

Trygg og dyktig

Lege: Vanja Alves Skrevet

Vært pasient i mange år. Hun er dyktig. Lytter. Av og til noe travel, og da litt kortere i svarene. Men hvem er ikke det. Møtt ulike leger opp igjennom årene, hadde aldri ønsket noen andre. Anbefales virkelig!!!

Tar seg tid til pasienten, lytter og er løsningsorientert

Lege: Cato Knutsen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Har slitt med psykiske problemer hele mitt voksen liv og har slitt med å bli hørt og tatt seriøst av fastlegene jeg har hatt tidligere. Jeg føler meg veldig trygg og han hører virkelig etter og forstår det jeg sier. Setter stor pris på han.

Frekk og arrogant

Lege: Cato Knutsen Skrevet

Hadde han som fastlege en kort periode der jeg var hos han to ganger iløpet av kort tid pga plager jeg hadde hatt i årevis. Jeg skulle vente å se det ann. Gikk gråtende ut av kontoret begger ganger. Uprofesjonell, mangel på empati og frekk. Tok med et skriv fra en annen lege, fikk da beskjed om at han var skuffet fordi jeg ikke kom til han. Fikk kjeft når jeg slo av en spøk fordi jeg misforsto hva han sa. Hadde flere problemer da jeg dro enn da jeg kom.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Han tar meg alltid seriøst, og jeg føler meg i trygge hender hos denne legen. Jeg er nok over gjennomsnittet bekymret over diverse plager, men han avfeier aldri bekymringene mine uten en sjekk.

Jeg utviklet en svært sjelden sykdom og tror ikke mange andre leger ville ha hørt på meg før sykdommen hadde utviklet seg mye lenger og blitt vanskelig eller umulig å gjøre noe med.