Paradis Legesenter

Telefonnummer51 51 08 9051 51 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Paradis Legesenter

Arrogant og nedlatende

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Det hele starter i resepsjonen, hvor de som møter deg er lite hyggelig. Telefontiden deres er heftig begrenset, og når du først kommer gjennom er de utrivelige. I tillegg er Danielsen uhøflig, arrogant og ekstremt nedlatende, og synser veldig om hva problemet kan være. Når jeg stiller spørsmål, har jeg ved to anledninger fått dumt og nedlatende tilbake: "hva tror du da?". Betaler nesten 300 kroner for å få beskjed om å ta ibux i flytende form. Skal bytte lege ved første anledning.

Dårlige undersøkelser

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Byttet til han når jeg flyttet til Stavanger. Når jeg hadde mageproblemer (oppkast og diarè) og fortalte han om det så jeg på ansiktet hans at han syntes det jeg fortalte var ekkelt. Han tar aldri noen prøver for å undersøke hva som er galt, men "tipper" at det er dette som er problemet. Bestilte resept på allergimedisin og fikk beskjed om at jeg kunne hente medisinen på apoteket innen to dager. Det har gått over en uke og jeg har fortsatt ikke fått resepten.

I tillegg er det noen i resepsjonen som tar telefonen som ikke tror på deg og tar egne vurderinger om hva som feiler deg og nekter deg time. Dette er for dårlig og jeg har nå byttet lege.

Høy kompetanse og trygg

Lege: Rune Danielsen Skrevet

En flott lege som er god på å stille spørsmål og er grundig. Virker til å ha høy kompetanse og man føler seg godt ivaretatt.

Fornuftig og lyttende

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

En meget dyktig lege. Svarer på de spørsmål en har på en forståelig måte, og tar de problemer en har på alvor. Nøyaktig og effektiv.

Trygg lege som lytter!

Lege: Vanja Alves Skrevet

Vanja er en fantastisk lege. Hun lytter alltid til det jeg har å si, og i tillegg så hjelper hun til med absolutt alle situasjoner. Absolutt en lege jeg anbefaler!