Paradis Legesenter

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Paradis Legesenter

Uengasjert, dårlig kommunikasjon

Lege: Vanja Alves Skrevet

Misfornøyd. Sitter igjen med følelsen av at hun har dårlig tid og ikke gidder helt å ta seg tid til å gjøre tester. Jeg har vært inne flere ganger nå og får bare resept på resept uten noen form for forklaring eller testing, ikke følelse av at en blir tatt seriøst. Blir lite tillit til at det skal fungere, noe det heller ikke gjør. Lite empati. Lite engasjert. Kan ikke anbefale.

En knapt middelmådig lege

Lege: Ragna Thime Hersvik Skrevet

Joda, der finnes sikkert mindre hyggelige leger, men det generelle inntrykk er at Hersvik har mistet litt av interessen for sitt arbeide. Virker temmelig uinspirert til tider. Bruker det meste av legetimen til å skrive i journalen, og det kan synes som en sliter litt med formuleringsevnen - sakte går det i hvert fall. Hennes hukommelse kunne og vært bedre, for å si det slik.

Må du likevel ty til denne legen så vil jeg i det minste bestille tidlig om morningen, da hun ofte blir betydelig forsinket utover dagen.

For øvrig er Legen er kun tilstede 4 dager pr. uke - fredager er hun ikke tilgjengelig.

fantastisk lege

Lege: Rune Danielsen Skrevet

En lege med en empati som ikke er påtvunget fordi det står i legeboken at det forventes av en lege, det er ekte. Han husker alltid hva vi snakket om sist, hvordan det går og prøver alltid finne best mulig løsning for meg. Han pusher meg når han må, og er støttende og empatisk når jeg trenger det. Jeg skulle ønske jeg fikk denne legen da jeg var enda yngre, han kunne ha hjulpet meg ut av mange vanskelige problemstillinger. Rune må være byens beste og morsomste lege! Ringer alltid og følger opp, og tar seg enormt god tid hver eneste time. Sånn skal en ekte lege være!

dårlig

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

sverre er flink, men han nye vikaren for han er rett og slett forferdelig å ha med å gjøre... ser på deg som et objekt. lytter ikke til andre spesialister sine råd... Bytter til annen fastlege med en gang.

Fantastisk lege!

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Kan ikke skryte nok over hvor bra denne legen er! Før jeg byttet til Sverre unngikk jeg legebesøk, og nektet å dra til legen. Da jeg møtte Sverre, endret synspunktet seg og har aldri nølt med å dra til legen igjen.

Sverre tar deg seriøst, og bruker god tid på deg som pasient for å finne ut hva som er galt. Han henviser deg med en gang om nødvendig, og flink med å følge opp. Han har hjulpet meg med kroniske smerter, psykiske og fysiske plager. Han er en lege jeg føler jeg kan ta opp "ubehagelige" komplikasjoner med, og han hjelper gledelig. Er det noe jeg ikke forstår, forklarer han gjerne slik at jeg gjør det.

Har bodd utenbys i over 7 måneder nå, og dessverre må jeg bytte fastlege, noe jeg har dratt ut tiden på. Tror aldri jeg kommer til å finne en så god fastlege noen gang en annen plass.

Kan ikke takke Sverre nok med alt han har hjulpet med!