Paradis Legesenter

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Paradis Legesenter

Faglig sterk og god lytter

Lege: Cato Knutsen Skrevet

Cato Knutsen tar seg god tid, stiller gode spørsmål og viser tydelig interesse. Har flere ganger latt meg imponere over hans evne til å huske detaljer fra tidligere konsultasjoner. Ser pasienten og helheten.
Anbefales på det sterkeste!
Kan være noe lang ventetid på ikke-akutte episoder, men har alltid fått tilbud om time samme dag når akutt.

Trygg og lyttende

Lege: Ragna Thime Hersvik Skrevet

Føler meg sett og i trygge hender hos Dr.Thime Hersvik. Har ikke hatt henne så lenge, men har allerede fått full tillit til henne. Rolig og behagelig. Tar seg god tid,og spør om det er andre ting hun kan hjelpe med. Følger opp med blodprøver og henvisning videre der det er nødvendig. Flink til å informere og formidle. Kan anbefale henne som fastlege på det varmeste. Hyggelige sekretærer både på telefon og i skranke.

Lege: Ragna Thime Hersvik Skrevet

Lege med bred erfaring, lett å snakke med, tar deg seriøst i forhold til andre leger jeg har hatt tidligere

Seriøs lege med god energi.

Lege: Cato Knutsen Skrevet

Hyggelig første møte med ny fastlege. Rolig og inkluderende/forklarende og tar seg god tid og er tilstede/hører etter.

Anbefales!

Flink og lyttende

Lege: Vanja Alves Skrevet

Får den hjelpen jeg trenger når jeg er der, og har inntrykk av at hun bryr seg og vil hjelpe. Har ikke noe å utsette.