Paradis Legesenter

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Paradis Legesenter

God oppfølging

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Tilgjengelig og imøtekommende. Tar seg god tid. Ringer tilbake innen kort tid. Direkte og god til og forklare.

utrolig dyktig lege.

Lege: Vanja Alves Skrevet

hei, min sykdom er FMF, som gjør at jeg får smerter over hele kroppen. Lenge har jeg hatt suicidale tanker på grunn av min sykdom og den dårlige tilstanden jeg har vært i. Wanja Alves er min fastlege og hun er den som er hovedgrunnen til at jeg er i live i dag. Hennes psykologiske og pedagogiske egenskaper har gjort at jeg endret på mine vonde tanker og endret dem til det helt motsatte. Jeg er uendelig takknemlig for den rollen hun har spillet i mitt liv.

Dårlig lege

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Ikke fornøyd!!

Ikke tatt på alvor, var vikar for min fastlege. Han kommer aldri til
Å bli halvparten av den lege min fastlege er. Har ingen forståelse for kroniske smerter, ser på alle så må ha sterke medikamenter som misbrukere..... anbefales ikke

Verste jeg har vært borti

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Var så uheldig og komme til denne legen i ferien. Han hørte ikke på hva jeg sa og tok meg ikke på alvor. Det var lett og se at han på forhånd hadde bestemt seg for og ikke ta meg på alvor. Han lo av det jeg sa og når jeg konfronterte han med dette lo han enda mer mens han sa "nei jeg ler ikke". Før han avsluttet med og si "nå må du gå. Det er flere enn deg som trenger hjelp" Opp til meg og dømme så var dette ren mobbing.

toppers

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Beste legen jeg har hatt.
Grundig, Seriøs, flink og ydmyk..
Ikke noe dill dall.

anbefales på det sterkeste