Paradis Legesenter

Telefonnummer51 51 08 9051 51 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Paradis Legesenter

Dyktig, effektiv og lyttende

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Jeg byttet fastlege for et par år siden og søkte hos ham da jeg hadde lest og hørt gode kommentarer om ham.
Sverre er en veldig dyktig ung lege som kan godt mangle litt erfaring (naturlig på grunn av hans alder) men som kompenserer ved å lytte, lese og stille kritiske spørsmål.
Siden mitt først besøk i 2016 fikk jeg med meg at han ikke liker å bortkaste sin tid og er veldig opptatt at man er direkte og effektiv med timen. Han er opptatt av alle sine pasienter skal ha den tiden de bestilte. Derfor har jeg lært at jeg som pasient må gjøre min oppgave og komme alltid forberedt til timen hans. Dette har bidratt til at vi har bedre dialoger, gode diskusjoner og sammen kommer vi til konklusjoner vi er fornøyd med. Syns at slik skal det være.
Jeg vil anbefale ham bare å ta seg litt mer tid med andre type pasienter som kanskje krever mer tid (det håper jeg han gjør) og som kanskje ikke er så ivrig til å stille forberedt til timen.

Fantastisk lege!

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Første legen jeg har møtt som tar alt på alvor. når jeg er inne hos Rune føles det ut som om jeg er den eneste pasienten han har. Han tar seg god tid, er oppdatert på nyere forskning, empatisk og avrunder alltid timen med humor. Jeg har ved flere anledninger gått til time hos Rune der jeg har vært langt nede, hjelpesløs og utmattet - men likevel smilt når jeg har gått ut! bedre lege må du lete lenge etter :-) jeg bytter aldri!

Tillitesvekkende og hyggelig

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Første legen som jeg føler det går an å føre en grei samtale med og som har gode sosiale antenner. Føler jeg kan fortelle han alt, og at ingenting er pinlig. Han tar seg god tid, kommer med gode råd og tar deg alvorlig Etter å ha vært gjennom en del leger så er han den beste legen jeg har hatt. De øvrige på kontoret er også veldig hyggelige. Anbefales!

Arrogant og nedlatende

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Det hele starter i resepsjonen, hvor de som møter deg er lite hyggelig. Telefontiden deres er heftig begrenset, og når du først kommer gjennom er de utrivelige. I tillegg er Danielsen uhøflig, arrogant og ekstremt nedlatende, og synser veldig om hva problemet kan være. Når jeg stiller spørsmål, har jeg ved to anledninger fått dumt og nedlatende tilbake: "hva tror du da?". Betaler nesten 300 kroner for å få beskjed om å ta ibux i flytende form. Skal bytte lege ved første anledning.

Dårlige undersøkelser

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Byttet til han når jeg flyttet til Stavanger. Når jeg hadde mageproblemer (oppkast og diarè) og fortalte han om det så jeg på ansiktet hans at han syntes det jeg fortalte var ekkelt. Han tar aldri noen prøver for å undersøke hva som er galt, men "tipper" at det er dette som er problemet. Bestilte resept på allergimedisin og fikk beskjed om at jeg kunne hente medisinen på apoteket innen to dager. Det har gått over en uke og jeg har fortsatt ikke fått resepten.

I tillegg er det noen i resepsjonen som tar telefonen som ikke tror på deg og tar egne vurderinger om hva som feiler deg og nekter deg time. Dette er for dårlig og jeg har nå byttet lege.