Hinnatrekanten legesenter

Telefonnummer51 90 61 9051 90 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hinnasvingene 55 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Hinnatrekanten legesenter

Ufølsom og bryr seg lite

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Hatt denne fastlegen lenge, og angrer på å ikke ha byttet tidligere. Ser ikke på deg som pasient, og bryr seg ikke om man har smerter eller liknende. Har flere ganger fått beskjeden: "bare vent litt, så går det over", da jeg allerede har ventet en god stund før jeg gikk til legen i utgangspunktet. Får følelsen av at han lurer på hvorfor man er der i det hele tatt. Ellers er andre på klinikken utrolig flinke.

Ubehagelig, lite sympatisk og arrogant.

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Føler seg latterligjort etter et legebesøk.
Har valgt flere ganger å gå til privatklinikk istedet for denne legen, til tross for 4 ganger så høy pris.

Dyktig lege

Lege: Line Nyman Rogneflåten Skrevet

Jeg hadde Lina fastlege på hilsebanken og ålgård legesenter i mange år ck i 15 år.
ei av de beste legene jeg har møtt å jeg har møtt mange!
Tar seg tid, lytter, stiller spørsmål ! En meget dyktig lege og er interessert i å hjelpe alt hun kan. Hun forklarer hva som skjer i kroppen og hvordan skal vi håndtere det
Lina ville virkelig det aller beste for meg som pasient. hu bryr seg om sine pasienter.
Takk for god oppfølging.
Lykke til videre!!:)

Trygg og tolmodig

Lege: Line Nyman Rogneflåten Skrevet

Veldig fornøyd. Har flere ganger følt meg litt "overkjørt" av andre leger, men Line er rolig, tolmodig og lytter fint til pasientene sine.

Ignorant and incompetent

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Absolutely unprofessional. Doesnt care much about your health. Barely looks at you. Gives you general words and paracetamol even if you break your head.