Sola Legesenter

Ljosheimvegen 12 4050 Sola

Siste vurderinger av behandlere ved Sola Legesenter

Svært dyktig lege

Lege: Anne Britt Seim Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og har alltid hatt et godt inntrykk. Når jeg nå de senere år har blitt alvorlig syk har hun vært uvurderlig. Alltid omsorgsfull og trygg. Alltid kunnskapsrik og god til å forklare. Jeg har allerede begynt å grue meg til hun skal pensjonere seg...

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Britt Seim Skrevet

Hun tar deg seriøst og du føler at hun tar seg tid til deg. Har fått god oppfølging. Det virker som hun liker jobben sin.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Jan Erik Lura er trygg på fagkunnskap så som kunnskap på forkjølelse, RS-virus, influensa, og nå Corona / Covid-19. Han er responsive og omgjengelige i tillegg til å vise omtanke og medmenneskelighet. Jeg er veldig godt fornøyd med å ha han som fastlege.

Kunnskapsrik Lege

Lege: Brit Inger Langenes Smith Skrevet

Ikke ofte jeg er hos legen, men når jeg har behov for det så er jeg glad for at hun er min fastlege.
Brit Inger Langenes Smith er en lege som lytter til pasienten. Det er i dag en sjeldenhet.

Super lege

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

He is my one snd only Doctor for more than 35years. He knows my probkems thoroughly and listens to tgem and treats accordingly. Now they moved away from the old place which i have no problem with. New place nice too.The staff veey kind and understanding and helful. If you want live have Dr.Lura as your fast Doctor. Good luck Dr.Lura and team.