Sola legesenter DA

Ljosheimvegen 12 4050 Sola

Siste vurderinger av Sola legesenter DA

Super Lege

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

He is my fast lege for more than 35 years. He is a great Dr. He knows your problems ,listens and precribes exactly. I use to my friends that the reason I live til roday is because of 3 persons. God,Dr.Lura and my wife.

But I am sad that they moved to a new Location little further then the old one but little complicated though.
One one was simple but very practical.

Eventhough I moved far away from Sola, I still go The staff too nice and understanding.

Lyttende, profesjonell og meget imøtekommende

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Har hatt Dr Lura som fastlege i mange år og sist jeg var der så har noe skjedd til det mye bedre. Følte at det var god kjemi mellom lege og pasient.

Flink og veldig nøye i sin jobb

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Familien min og jeg har bruk Dr. Lura i 5-6 år.
Opplever han som veldig nøye i sitt arbeid, og flink til å fortelle og forklare rund medisinbruk og sykdommer.
Kan av og til være noe ekstra venting før legetimen, men dette skyldes nok at han tar seg god tid til pasientene.
Har aldri hatt noe negative opplevelser med han, og med 4 unger har det blitt en del besøk hos legen.

Inntrykk

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Jeg fikk time hos Lura pga min fastlege ikke var tilgjengelig.

Jeg ble utrolig skuffet over hvor arrogant han var. Jeg er ikke vant til slik oppførsel.

Ikke sku hunden på hårene

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Jan Erik Lura har vært en fantastisk god, inkluderende og empatisk lege for meg i over 30 år. Han har vært der for meg gjennom mange opp og nedturer. Med sin nøyaktighet, til tider kjedsommelige formaninger og sin direkte talemåte har jeg virkelig satt pris på hans tjenester. Et pluss også til et serviceminded personale ved senteret. Etter flytting var jeg nødt til å bytte fastlege på grunn av avstand. Selv om jeg nå har fått en veldig god fastlege, savner jeg de gode råd, uvurderlig medisinsk hjelp og den lune humoren til dr. Lura.