Sola legesenter DA

Ljosheimvegen 12 4050 Sola

Siste vurderinger av behandlere ved Sola legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Jan Erik Lura er trygg på fagkunnskap så som kunnskap på forkjølelse, RS-virus, influensa, og nå Corona / Covid-19. Han er responsive og omgjengelige i tillegg til å vise omtanke og medmenneskelighet. Jeg er veldig godt fornøyd med å ha han som fastlege.

Kunnskapsrik Lege

Lege: Brit Inger Langenes Smith Skrevet

Ikke ofte jeg er hos legen, men når jeg har behov for det så er jeg glad for at hun er min fastlege.
Brit Inger Langenes Smith er en lege som lytter til pasienten. Det er i dag en sjeldenhet.

Super lege

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

He is my one snd only Doctor for more than 35years. He knows my probkems thoroughly and listens to tgem and treats accordingly. Now they moved away from the old place which i have no problem with. New place nice too.The staff veey kind and understanding and helful. If you want live have Dr.Lura as your fast Doctor. Good luck Dr.Lura and team.

Lyttende, profesjonell og meget imøtekommende

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Har hatt Dr Lura som fastlege i mange år og sist jeg var der så har noe skjedd til det mye bedre. Følte at det var god kjemi mellom lege og pasient.

Flink og veldig nøye i sin jobb

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Familien min og jeg har bruk Dr. Lura i 5-6 år.
Opplever han som veldig nøye i sitt arbeid, og flink til å fortelle og forklare rund medisinbruk og sykdommer.
Kan av og til være noe ekstra venting før legetimen, men dette skyldes nok at han tar seg god tid til pasientene.
Har aldri hatt noe negative opplevelser med han, og med 4 unger har det blitt en del besøk hos legen.