Sola legesenter DA

Telefonnummer51 64 67 6751 64 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Soltunvegen 8 4050 Sola

Siste vurderinger av Sola legesenter DA

Ikke sku hunden på hårene

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Jan Erik Lura har vært en fantastisk god, inkluderende og empatisk lege for meg i over 30 år. Han har vært der for meg gjennom mange opp og nedturer. Med sin nøyaktighet, til tider kjedsommelige formaninger og sin direkte talemåte har jeg virkelig satt pris på hans tjenester. Et pluss også til et serviceminded personale ved senteret. Etter flytting var jeg nødt til å bytte fastlege på grunn av avstand. Selv om jeg nå har fått en veldig god fastlege, savner jeg de gode råd, uvurderlig medisinsk hjelp og den lune humoren til dr. Lura.

Omgjengelig, ærlig og åpen, rett fram.

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Jeg har hatt dr. Lura som fastlege nå i nesten 20 år antar jeg, hvis ikke lengre.
Han er meget omgjengelig og forklarer omstendelig saker man tar opp.
Han er meget opptatt også av min almen tilstand under besøkene.
Han har det tydeligvis meget travelt, og dette er noe som gjelder de fleste fastleger vil jeg anta

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Anne Britt Seim Skrevet

fantastisk fastlege som jeg har hatt i mange år nå. Hun tar seg tid til å lytte, er faglig dyktig og meget forståelsesfull og flink.

Stort pasientfokus

Lege: Brit Inger Langenes Smith Skrevet

Smith er en lege som har et stort fokus på sine pasienter. Vi blir sett. Hun tar seg tid, lytter og vi opplever at hun bryr seg om oss. En omsorgsfull lege som er sjelden vare.

Dyktig lege!

Lege: Anne-Kari Korsæth Skrevet

Har hatt Anne Korsæth som lege så lenge jeg kan huske (er nå 25 år). Jeg er kjempefornøyd! Hun er dyktig, hyggelig og trygg. Hvis hun ikke har tid til å ta meg inn får jeg en flink kollega i stedet.
Jeg er også fornøyd med Sola legesenter generelt. De svarer alltid raskt på elektroniske henvendelser og gir god hjelp på telefon, selvom det forståelig nok kan være litt telefonkø.