Sola Legesenter

Ljosheimvegen 12 4050 Sola

Siste vurderinger av behandlere ved Sola Legesenter

Fantastisk!

Lege: Anne-Kari Korsæth Skrevet

En lege med respekt for sine pasienter. Veldig "tilstede" og tar seg god tid til å lytte. Utrolig dyktig. Ydmyk når det er noe hun er usikker på- det gir trygghet. Kjempeflink med barn! Stiller veldig opp. Meget takknemlig for å ha akkurat denne legen som min fastlege.

Tar pasientene på alvor

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Han har vært min og min families fastlege i mange år. Jeg opplever at han tar oss på alvor, faglig sterk og er flink til å informere. Er han i tvil om noe konfererer han med spesialister på området. Han følger godt opp både via brev og telefoner om nødvendig. Han kan nok på mange virke litt murt og sær, men er en flott, omsorsfull, lun lege med glimt i øyet. Han er direkte noe vi setter pris på.

Fantastisk!

Lege: Anne Britt Seim Skrevet

Denne legen er bare helt fantastisk. Føler meg alltid velkommen og tatt seriøst, de minste bagateller blir tatt på alvor. Hun har alltid et svar på mine spørsmål. Hun er kjempeflink!

En lege som ser deg

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Lura er en fantastisk flink lege som tar seg tid til å lytte til det du har å si.

Sur og lite vennlig lege

Lege: Jan Erik Lura Skrevet

Jeg har vært hos mange leger, blant annet fordi jeg har flere barn, og Lura er min dårligste erfaring med fastleger. Han er sikkert faglig kompetent, men han er lite empatisk, uvennlig, lytter ikke og jeg følte at begge ønsket at jeg skulle komme meg ut av kontoret fortest mulig. Vi hadde kanskje en dårlig dag begge to, men samme erfaring hadde min mor som var der mange ganger før hun byttet lege.