Breidablikk legekontor as

Telefonnummer52 80 43 8052 80 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Breidablikkgaten 149 5527 Haugesund

Siste vurderinger av Breidablikk legekontor as

Fantastisk lege som må praktisere i mange år fremover.

Lege: Svein Gisle Apeland Skrevet

Selv Apeland sliper ikke klar økning i alder. Håper han fortsetter i en del år fremover selv om alderen og krever sitt av han.
Jeg oppdaget fort hvor heldig jev var da Apeland ble min fastlege. Han er utrolig almindelig,dyktig,lytter til pasienten,ja han hvnet heldigvis på riktig hylle i livet til stor glede for oss pasienter.
Selvsagt kunne han bekle de fleste roller i arbeidslivet med stor suksess. Jeg har mye å takke Apeland for den måten jeg er blitt behandlet på.

en lege som er til for pasienten

Flink til å lytte
God på å takle kroppspråket ditt
Klare tilbakemeldinger
Veldig alsidig lege
Lar deg få bestemme men er helt klar på hva som bør gjøres og hva som er fagelig rett
Et godt menneske

Veldig flink

Lege: Svein Gisle Apeland Skrevet

Jeg har hatt Apeland som fastlege hele livet, og han har vært en veldig god lege for meg. Han har alltid tatt meg seriøst, og tar seg alltid god tid til den enkelte pasienten. Sammen med sekretæren gjør han en gid jobb. Det eneste som er negativt, er at det er veldig vanskelig å få time hos han. Og ventetiden er ofte over en måned.

Dyktig og omsorgsfull lege!

Tar pasienten på alvor.
Sender deg til spesialist om nødvendig.
Rask når det trengs og omsorfull når det trengs.
Veldig bra på kommunikasjon.

Denne mannen må klones!

Lege: Svein Gisle Apeland Skrevet

Dette er malen. Foruten å være en overmenneskelig diagnostiker, er han en skremmende god psykolog og menneskekjenner. Gir deg alltid råd/tilbakemeldinger/beskjeder tilpasset din sinnstilstand. Han har gjort en innsats for mennesker på Haugalandet som er uten sidestykke. Bøyer meg i støvet!