Psykolog Hans C. Aarnes

Lodin Lepps gate 2 B 5003 Bergen

Siste vurderinger av Psykolog Hans C. Aarnes

Utrolig varm og empatisk psykolog

Hans Chr. Aarnes Skrevet

Aarnes er en usedvanlig varm og empatisk psykolog. Jeg var skeptisk til å gå til en mannlig psykolog som kvinne, men jeg var svært positivt overrasket. Jeg blir møtt med forståelse og empati uansett hva jeg tar opp i timene, uansett hvor mørkt det er eller hvor vanskelig det kan være å forstå, og han lar meg alltid snakke ut før han forteller meg sine tanker som fagperson. Er det noe han ikke forstår, spør han om mer informasjon på en forsiktig og respektfull måte. Han er virkelig interessert i å forstå, og han hjelper meg å få mer innsikt i mine problemer, samt andre måter å se problemstillinger på! Det merkes at han legger mye innsats i å møte pasientene sine på samme bølgelengde. Personlig synes jeg det er vanskelig å finne en psykolog som ikke belærer eller snakker over en, og det har jeg aldri opplevd på Aarnes' kontor. Jeg forlater kontoret med en lettere følelse hver eneste gang, og sånn skal det være! Han setter seg altså så inn i vanskelige situasjoner og jeg har aldri opplevd å måtte forklare meg selv for å bli trodd. Jeg opplever det også som svært positivt at han er lett å kontakte dersom det skulle være noe, jeg får endret timer fort uten telefonkø, og jeg har aldri opplevd å sitte på venterommet mer enn 3 minutter. Jeg har egentlig ingen kritikk å komme med. Aarnes er en av de gode, og er du henvist til han, er du heldig.