Auli Legekontor DA

Telefonnummer63 91 27 0063 91 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Auli Legekontor DA Auli Forretningsenter. p.boks 37 1929 Auli

Siste vurderinger av Auli Legekontor DA

Beste legen jeg har møtt

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Alltid tar seg god tid til pasienten, flink til å høre og gi gode råd, skrive henvisning om det er behov. flink med barn og voksne.veldig fornøyd!!!

kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

møtte legen på en lørdag. var hyggelig og hjelpsom . gav meg masse informasjon som jeg ikke visste om .dyktig lege.

Lege etter min smak

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Hadde et veldig hovent ben som jeg var på legevakt og sykehus med. Tre leger vurderte det som noe som går over av seg selv. Etter mye smerter reiste jeg til Auli legekontor hvor Dr Hage så på benet og sa med en gang at dette er ROSEN og må behandles med en gang. Etter en kur med tabletter ble jeg helt frisk. Dette kunne vært katastrofalt uten riktig diagnose. Takk for super service.

En veldig hyggelig lege jeg fikk tillit til med en gang

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Dette var en lege som på tross av at han lå etter med tiden pga akuttilfelle tok seg god tid, så på deg og ikke på pc , gikk gjennom sykehistorie og ga gode råd. Fin humor og et godt smil hadde han også! Her blir det ikke fastlegebytte på meg iallfall!

Dårligste lege jeg har vært borte i!

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

glemsk, vimsete, kommer med negative kommentarer som gjør at man sitter igjen med spørsmål om hvor seriøs han er med tanke på å hjelpe pasienter, Dårlig til å informere, skriver negative henvisninger som gjør at pasient ikke har sjangs til å få sjekket det som henvisning er ment for å sjekke. Tydelig en lege som ikke er der for pasienten overhode!!