Auli Legekontor DA

Auli Legekontor DA Auli Forretningsenter. p.boks 37 1929 Auli
Tlf: 63 91 27 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Auli Legekontor DA

En veldig hyggelig lege jeg fikk tillit til med en gang

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Dette var en lege som på tross av at han lå etter med tiden pga akuttilfelle tok seg god tid, så på deg og ikke på pc , gikk gjennom sykehistorie og ga gode råd. Fin humor og et godt smil hadde han også! Her blir det ikke fastlegebytte på meg iallfall!

Dårligste lege jeg har vært borte i!

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

glemsk, vimsete, kommer med negative kommentarer som gjør at man sitter igjen med spørsmål om hvor seriøs han er med tanke på å hjelpe pasienter, Dårlig til å informere, skriver negative henvisninger som gjør at pasient ikke har sjangs til å få sjekket det som henvisning er ment for å sjekke. Tydelig en lege som ikke er der for pasienten overhode!!

En veldig flink lege

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Ronny har alltid tid til å lytte, og han har flink til å henvise videre. De gangene han ikke har hatt kunnskap om mine symptomer har han satt seg inn i det på forhånd, henvist videre, eller avtalt ny time får å få lest mer om problemene. Den beste legen jeg noensinne har hatt, jeg kommer aldri til å bytte lege.

Grundig og dyktig

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Tar pasienten på alvor og gjør grundige vurderinger. Videresender til spesialist når nødvendig. God til å lytte og setter pasienten i fokus. Legekontoret har ikke de beste lokalene.

Snodig type

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Ronny Hage er en snodig type som jeg ikke har forstått meg helt på. Han fremstår som litt vag og usikker, og har ikke opplevd han som grundig. Han virker ikke seriøs for meg, og valgte å bytte til en annen fastlege pga mitt møte med ham. Har møtt ham både for egen del og med barn. Ikke spesielt god med barn heller.

Fraværende

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Han virker fraværende og ikke tilstede i samtalen. Snakker mye rundt grøten og jeg føler jeg må fiske etter informasjon og videre tiltak. Språkbruken hans fremtrer som useriøs og jeg føler han snakker til meg som et barn.
Men han tar seg god tid til pasientene og sender henvisninger til videre behandling osv.

Midt på treet....

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Så lenge man har fysiske plager er han en god lege. Sender fort videre til utredning og det er bra.
Men med psykiske plager så kan jeg ikke si at jeg har fått mye hjelp eller forståelse.

Ryddig og handlekraftig lege

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Han tar deg seriøst når du kommer med problemene dine, og hjelper deg eller sender deg videre til spesialist fort. Han er veldig flink til å følge opp meg som pasient. .

Rask, flink og hyggelig.

Lege: Karina Bjerkeli Ridderseth Skrevet

Nesten aldri forsinket, flink og rask uten at det blir stressende. Flink til å høre etter på det pasienten har og si og så konkludere ut fra egen erfaring og kunnskap. Man føler seg hørt og sett.

Den flinkeste legen jeg har hatt :)

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Utrolig flink lege, jeg var så heldig å fikk foreslått Hage når jeg måtte bytte fastlege. Har aldri trodd at det fantes leger av det kaliber som han er. Jeg vil si at han har reddet mitt liv ved å sende meg til vidre utredning. Hele legesenteret består av imøtekommende ansatte.

Hyggelig fyr med god kunnskap og handlekraft

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Ronny er i mine øyne en meget god lege!

Han er god til å lytte, tar seg tid og er... "godt jorda", som det vel heter. En lugn type.

Henvisninger og slikt som han skriver er alltid grundig utfylt, og ikke bare "vondt i en fot, trenger å ta bilde", som mange leger jo sørgelig nok nøyer seg med å skrive.

Han er grundig og imøtekommende -rett og slett tillitsvekkende. En moderne lege som var midt i blinken for meg!

Legekontoret i seg selv er en bra plass; telefonen svares rimelig raskt, og betalingsmaskin gjør det hele til en enkel og grei affære.

Fornøyd med legen min.

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ronny Hage som min fastlege. Han er rolig, lar seg ikke stresse. Han lytter til meg og er flink til å hjelpe meg. Han bryr seg om min sak og taler for meg.
Jeg er heldig som har han som fastlege.

Dyktig lege, god til å lytte og handle!

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Fastlege Ronny Hage er en allrounder, god til å lytte, handler enten direkte ifht hans kompetanse eller gir henvisning om nødvendig. Han følger opp. Jeg er godt voksen og dette er første fastlegen jeg har fått tillitt til og er komfortabel med - er utrolig heldig som har fått en fastlege som gjør noe med de få "plagene" man har. Det eneste jeg har å utsette på Auli legekontor er at de fortsatt ikke har betalingsterminal for kort, vi betaler kontant.