Klubbgaten Legesenter

Telefonnummer51 93 95 5051 93 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgaten 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Klubbgaten Legesenter

ikke fornøyd!

Lege: Sayora Sivertsen Skrevet

har ikke nok kompetanse, problem med kommunikasjon,hun er ikke flink med å finne ut hvilken sykdom man har(nesten et år). har ikke respekt til pasient. skal bytte!

Usympatisk og komplett mangel på medmenneskelig kontakt

Lege: Sayora Sivertsen Skrevet

Jeg havner alltid hos Sivertsen i akutte tilfeller med barn eller meg selv når min fastlege ikke er til stede. Jeg har aldri opplevd å få tilfredsstillende behandling fra henne. Fremstår som at hun mangler allmennmedisinskkunnskap om det meste, særlig barnesykdommer. Hun er innesluttet og snakker ikke til deg med mindre hun absolutt må eller du stiller spørsmål. Eneste fordelen med henne er at det er kort ventetid og timene er veldig raske.

Bästa läkaren med lång väntlista.

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Väldigt koselig men ändå professionel läkare som tar en på allvar. Mycket lätt att prata med och hjälper en med en gång.

Laaaaaaang ventetid

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Å vente for 1 time en gang kan være OK, men å vente 1 time hver gang for 1 år (ca 15 ganger fordi jeg var gravid og så hadde mange kontroll) er uakseptabel.
Det betyr ikke mye hvis hun er flink (hun er veldig smart og ser ut at hun godt kjenner hennes jobb) hvis pasienten er irritert pga så lang ventetid.

Meget dyktig

Lege: Sayora Sivertsen Skrevet

Meget dyktig lege. Bra oppfølging.
Generell sett flinke leger i den klinikk. Går til den klinikk siden 2002, aldri vært skuffet.