Klubbgaten Legesenter

Telefonnummer51 93 95 5051 93 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klubbgaten 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Klubbgaten Legesenter

uakseptabel ventetid

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Nå må legen begynne å beregne lengre tid per pasient. Hver eneste gang er det ventetid på 45-70 minutter. Det er uakseptabelt å misbruke andres tid på denne måten.

Uprofesjonelt legekontor

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Ender opp med å sitte på venterommet i nesten to timer over avtalt tid før jeg til slutt gir opp og går. Total mangel på respekt for andres tid, og ingen kommunikasjon fra noen av de ansatte. Dette har skjedd før og nå ser jeg meg nødt til å bytte lege og komme meg så langt bort fra denne legen og legesenteret som overhodet mulig.

ikke fornøyd!

Lege: Sayora Sivertsen Skrevet

har ikke nok kompetanse, problem med kommunikasjon,hun er ikke flink med å finne ut hvilken sykdom man har(nesten et år). har ikke respekt til pasient. skal bytte!

Usympatisk og komplett mangel på medmenneskelig kontakt

Lege: Sayora Sivertsen Skrevet

Jeg havner alltid hos Sivertsen i akutte tilfeller med barn eller meg selv når min fastlege ikke er til stede. Jeg har aldri opplevd å få tilfredsstillende behandling fra henne. Fremstår som at hun mangler allmennmedisinskkunnskap om det meste, særlig barnesykdommer. Hun er innesluttet og snakker ikke til deg med mindre hun absolutt må eller du stiller spørsmål. Eneste fordelen med henne er at det er kort ventetid og timene er veldig raske.

Bästa läkaren med lång väntlista.

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Väldigt koselig men ändå professionel läkare som tar en på allvar. Mycket lätt att prata med och hjälper en med en gång.