Klubbgaten Legesenter

Klubbgaten 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Klubbgaten Legesenter

Dyktig lege, men alt for lang ventetid.

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Anne er veldig dyktig, men jeg opplever hver gang jeg har hatt time at jeg måtte vente over en time for å komme inn. Passer dårlig når man planlegger legebesøket i forhold til jobb, eller når man har med seg små barn. Jeg har måttet bytte lege pga. dette.

ikke profesjonell

Lege: Olav Thorsen Skrevet

hadde Thorsen som vikarlege. har selv slitt med psykisk helse i en lang tid og når jeg kommer inn og spør om generell legerklæring mener han at jeg nesten må være funksjonshemmet for å få en. skrev på erklæringen jeg fikk at jeg spurte om en erklæring og ikke GENRELL erklæring. han spurte også på slutten av timen og jeg hadde penger på meg og sa at jeg måtte betale når jeg skulle gå(???). fikk meg til å føle meg skyldig for mine grunner til erklæring og var rett og slett uprofesjonell. byttet legekontor ASAP etter den timen!

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Anne er utrolig god på pasientmedvirkning og tar alltid pasientens innspill med i totalbetraktningen. Hun evner også å tenke utenfor boksen, til pasientens beste.

Tillitsfull

Lege: Olav Thorsen Skrevet

Godt humør, tillitsfull og troverdig.
Kaller en spade for en spade.
Ble tatt godt i mot...........

uakseptabel ventetid

Lege: Anne Maria Theresia Eyting Aronsson Skrevet

Nå må legen begynne å beregne lengre tid per pasient. Hver eneste gang er det ventetid på 45-70 minutter. Det er uakseptabelt å misbruke andres tid på denne måten.