Wendy Hanson

Telefonnummer51 66 26 6751 66 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langgaten 41 4306 Sandnes

1 vurdering

Siste vurderinger av Wendy Hanson

En profesjonell psykolog

Wendy Hanson Skrevet

Jeg har hatt kontakt med Wendy siden 2003 da jeg avsluttet behandling av en alvorlig sykdom. En sykdom som behandlingen medfører store plager i lang tid. Med andre ord leukemi med beinmargstransplantasjon. Til tider ble livet vanskelig på alle plan.
Min opplevelse med konsultasjon hos Wendy har vært avgjørende for det gode liv jeg lever i dag. Jeg har bare en stor takk å gi til en profesjonell psykolog som kan anbefales på det sterkeste.

Styr unna

Wendy Hanson Skrevet

Etter å ha vært på venteliste for psykolog, fikk jeg plass hos Wendy. Takknemlig for å endelig få hjelp, var jeg motivert for timer hos Wendy.
Takknemligheten forsvant fort, Wendy hadde liten interesse av å hjelpe meg. Jeg var åpen, forklarte tydelig hvordan jeg hadde det og var klar for å gjøre alt, for å få en bedre hverdag.
Det toppet seg når jeg var på det tyngste, hvor jeg virkelige hadde behov for akutt hjelp.
Wendy fortalte da, etter kun få timer hos henne, at hun ikke ville hjelpe meg.
Hun valgte å avslutte behandling av meg, uten å sette meg på ny venteliste, eller sikre at jeg hadde helsehjelp, på tross av at jeg var alvorlig syk.
Styr unna, hvis du ønsker hjelp og en trygg person som ønsker å hjelpe deg.