Krossen Legekontor

Telefonnummer51 78 95 9551 78 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe

Siste vurderinger av Krossen Legekontor

Trygg og omsorgsfull.

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Har vært hos legen i over 20år, følgt etter legen hvor hun praktiserer, fra Ålgård, til Stavanger og nå de siste årene på Klepp. Hun er helt TOPP.
Opplever henne som omsorgsfull, hjelpsomme, seriøs og kunnskapsrik.

Useriøs

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Som lege syns jeg det er viktig å vise tillit, trygghet og behandle pasienten med respekt. Det opplever jeg ikke hos legen. Hun er mer opptatt av pc-en, enn det å skape en relasjon til pasienten. Undersøkelser blir sjelden gjort. Viss en gir tydelig beskjed om smerter, undersøker hun ikke og du står selv ansvarlig for å finne ut hva som feiler deg. Jeg opplever derfor legebesøkene som svært unyttige.

Tar meg ikke på alvor

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Jeg har aldri blitt tatt på alvor av henne. Har slitt i mange år med sterke smerter som jeg rett og slett måtte finne ut av selv, med hjelp av sykehuset. Har også fort skrevet ut medisiner som ikke trengst, virker derfor useriøs.

God lege, men..

Lege: Øystein Jektnes Balle Skrevet

Balle er en god lege som er sympatisk, bryr seg om pasienten og er den perfekte fastlegen for den "vanlige mannen i gaten".
Men for dem med kroniske tilstander, så er det utfordringer..
Har man en sak gående mot andre i helsevesenet, er det slutt på den hyggelige hjelpen fra Balle.
Tar ikke egne beslutninger, og glemmer pasienten sine behov. Der går det kun på hva tredjeparter mener, og forholder seg kun til dette..
Sliter man med kroniske sykdommer, så bør man styre unna Balle om man tidligere ikke har fått hjelp andre plasser.

Enestående

Lege: Øystein Jektnes Balle Skrevet

Kan bare være enig med de andre. Han er veldig omtenksom. Imøtekommende og forståelsesfull. Føler at han bryr seg, og har tid til deg.