Krossen Legekontor

Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe

Siste vurderinger av Krossen Legekontor

Trygg, god , menneskelig

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Hatt henne i over 17 år å ho har støttet meg i godt og vondt. Hos meg har det vært mye å ho har virkelig kjempet for meg i systemet. Ho vil virkelig det beste for meg og mine. Har alltid god tid å bruker den til vi er ferdige. Trygt og godt rett å slett.

Fornøyd

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Har hatt henne som lege i mange år til hele familien. Oppleves som omsorgsfull, lyttende og grundig. Tar tak i kjernen og utfordrer. Følger opp på symptomer og tar kontakt med spesialist hvis nødvendig. Jeg føler meg trygg i møtet med min fastlege

Fantastisk lege som tar en på alvor

Lege: Håvar Skoland Skrevet

Han tar seg tid til å gå grundig i gjennom historie og symptomer. Du blir sett, hørt og tatt på alvor. Varm og åpen person som følger godt opp. Jeg er veldig glad jeg valgte Håvar som min fastlege.

Trygg og omsorgsfull.

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Har vært hos legen i over 20år, følgt etter legen hvor hun praktiserer, fra Ålgård, til Stavanger og nå de siste årene på Klepp. Hun er helt TOPP.
Opplever henne som omsorgsfull, hjelpsomme, seriøs og kunnskapsrik.

Useriøs

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Som lege syns jeg det er viktig å vise tillit, trygghet og behandle pasienten med respekt. Det opplever jeg ikke hos legen. Hun er mer opptatt av pc-en, enn det å skape en relasjon til pasienten. Undersøkelser blir sjelden gjort. Viss en gir tydelig beskjed om smerter, undersøker hun ikke og du står selv ansvarlig for å finne ut hva som feiler deg. Jeg opplever derfor legebesøkene som svært unyttige.