Krossen Legekontor

Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Krossen Legekontor

Overbooket

Lege: Øystein Jektnes Balle Skrevet

Hyggelig men alt for travel. Lytter ikke nok til pasient, mer opptatt av å skrive. Når legen er ferdig å notere er timen over.

Sender videre

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Dr. Cecilie Lerstøl Cais er en kunnskapsrik, lege som gjerne henviser videre. Hun har tid til å lytte og tar deg virkelig på alvor. Får inntrykk av at hun gjerne vil hjelpe, men at hun ser begrenset på sin egen rolle i det. Hun har ikke vist evne til å berolige, men snarere kommuniseres kunnskapen ufiltrert og kan virke urovekkende. For deg som ikke er redd for å høre hva legen faktisk tenker eller vil videre til spesialhelsetjenesten er hun et godt valg.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Cais.
Jeg er takknemlig for at jeg har fått henne som fastlege.
Hun tar små og store spørsmål på alvor og svarer på alt jeg har spurt om.
Jeg føler meg godt ivaretatt og hun hjelper med å finne løsninger når ting går litt i vranglås.

Anbefales ikke!

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Jeg byttet til denne legen i god tro, om at jeg endelig skulle få hjelp. Men der tok jeg grundig feil. Lite hjelp å få av denne legen, dessverre. Lite empati å hente her, hun er mer opphengt i pcen enn pasienten. Lite interessert i å høre på deg, virker rett og slett uinteressant det du prøver å fortelle. Hun foretar seg heller ikke undersøkelser.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Jeg anbefaler Cecilie på det varmeste. Hun hører, tar alt du sier på alvor og følger svært godt opp. Vi er så fornøyd at hun er fastlegen til hele familien.