Krossen Legekontor

Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Krossen Legekontor

Anbefales ikke!

Lege: Else Brit Hetland Strassegger Skrevet

Jeg byttet til denne legen i god tro, om at jeg endelig skulle få hjelp. Men der tok jeg grundig feil. Lite hjelp å få av denne legen, dessverre. Lite empati å hente her, hun er mer opphengt i pcen enn pasienten. Lite interessert i å høre på deg, virker rett og slett uinteressant det du prøver å fortelle. Hun foretar seg heller ikke undersøkelser.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Jeg anbefaler Cecilie på det varmeste. Hun hører, tar alt du sier på alvor og følger svært godt opp. Vi er så fornøyd at hun er fastlegen til hele familien.

En lege som genuint bryr seg

Lege: Håvar Skoland Skrevet

Etter å ha gått til Dr.Skoland innså jeg hva det faktisk betyr at en lege bryr seg om at du blir frisk og bruker tid, kunnskap og ressurser på at du ikke bare skal komme deg videre, men faktisk ønsker deg frisk.

Fantastisk lege som er flink til å lytte

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig som hadde Cecilie som lege under svangerskapet. Hun er rolig, hun er flink til å lytte og tar deg på alvor. Legekontoret er flott med god plass for pasientene til å vente. Har og stort sett hatt god erfaring med de som jobber i resepsjonen og har inntrykk at de jobber effektivt på laboratoriet på legekontoret.

Dyktig, omsorgsfull og tydelig

Lege: Øystein Jektnes Balle Skrevet

Dette er en lege som virkelig lytter, og møter deg med både faglig dyktighet, omsorg, tydelighet ved behov og henvisning videre når det trengs. Han er en god samtalepartner, og flink til å kommunisere kunnskap. Det er lett å være ærlig!

Har i ca 8 år alltid gått ut derfra med en følelse av å bli sett og tatt på alvor. Aldri opplevd å føle på dårlig tid fra hans side, selv om jeg vet godt at fastleger har det veldig travelt.

Dette er en Pluss-tjeneste.