Tara Legesenter

Flintergata 8 4307 Sandnes

Siste vurderinger av Tara Legesenter

Den beste legen jeg har vært bort i

Lege: Saeid Sohrabi Skrevet

Jeg kan fortsatt ikke tro på at jeg har funnet denne fastlegen. Jeg kan ikke tenke noen som kan bli bedre. Han er vår fastlege for hele familien. Setter riktig diagnose, gir resept på det som er nødvendig, er veldig forsiktig med antibiotika, spesielt til barn. Er generelt sett veldig snill og virkelig opptatt av dine plager! Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet

Fantastisk flink lege. Lytter alltid til pasienten. Anbefales på det sterkeste. Har nå gått i permisjon i et år. Synd. Kom tilbake så snart du kan.

Veldig god lege

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet

Veldig god lege, har mye kunnskap. Lytter til deg om dine problemer. Snakker bra Norsk! Telefonen har veldig lang ventetid som oftest, appen er ok. Super sekretær som jobber alene, kan hjelpe deg med det meste og det er nesten ingen ventetid for blodprøvetakingen. De jobber bra sammen, kan forvente legetime 2-3 dager.

Bandesha

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet

Veldig flink og dyktig lege.
Nesten umulig å komme gjennom via telefon. Legekontoret har en app de bruker, jeg sendte inn en forespørsel der for snart 3 uker siden å har ikke hørt noe. For dårlig.

Profesjonell og dyktig lege!

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet

Legen er profesjonell og lytter alltid til pasienten. Han tar seg god tid og er alltid ute etter den beste løsningen på problemene. Anbefales!