Tara Legesenter

Flintergata 8 4307 Sandnes

Siste vurderinger av Tara Legesenter

Bra lege, dårlig opplegg for å vær legesenter

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet

Som lege er jeg veldig fornøyd med Bandesha, ingenting galt å si om han, han er veldig dyktig.
Men et stort minus er at legen er aldri tilstede, jeg har gått til han i 6 år, han er alltid ute i permisjon, og kommer noen få uker tilbake så videre ut i permisjon. Noe annet er da at han var på ferie og legesenteret løy om at det var ferie fordi han var borte i 1 år for å videreutdanne seg. Og nå det siste at han skal jobbe på sykehuset frem til april 2020.

En fastlege skal være en man skal være fortrolig med, en støttende hånd og ikke minst ta vare på sine pasienter.

Og ulempen er alle vikar legene hans, som ikke snakker godt norsk. Ble behandlet av en afganer/ kineser som var veldig hissig.
Resepsjonen, veldig vanskelig for at de skal ta oss telefonen må alltid vente ganske lenge

Flink og veldig imøtekommende

Lege: Saeid Sohrabi Skrevet

Han er en flink og lyttende lege som jobber med pasienten,alltid smilende,tar deg på alvor og gir deg henvisninger til spesialister om du måtte trenge dette,føler meg trygg med ham som lege.

Tragisk

Lege: Saeid Sohrabi Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Gikk ut med tårer fra kontoret. Han er en hyggelig har, men har 0 kunnskap om helse. Gikk til han med 3 saker, ingenting ble Fikset. Han skulle sende 2 henvisninger til spesialister. Fikk kun en til- brukte 15 min på det. Den andre sa han at det var flere som venter for å komme inn. Han klarte ikke å skrive ut P-piller til meg siden han visste hvilke skal jeg ta. Måtte vente LENGE før jeg ble tatt inn. Det er det verste timen jeg har hatt på lenge! Ville ta hormonprøver så fikk jeg ikke lov selv om jeg har god grunn til det. Aldri mer til han. Venter å bli satt over til en annen lege

Uproffesjonelt

Lege: Amarbir Singh Bandesha Skrevet

Byttet over til dr. Bandesha for kort tid siden. Jeg må si at de 3 første og eneste legetimene jeg hadde var bra.

Et stort minus er at legen og legesenteret løy om at han var på ferie, da det til slutt viste seg at han skulle være borte ET år for videreutdanning. Det tok også legesenteret TRE uker på å finne en vikar.

Dette har ikke jeg erfart ettersom jeg ble gitt falske lovnader om legetime for å så få beskjed om "nei han er borte en uke til" og når jeg endelig får kommet inn til vikaren nei da får jeg beskjed om at Bandesha skal være borte i et helt år.

Vikaren virker også delvis usikker, og mente at to medikamenter hadde samme virkestoff, som i følge felleskatalogen har to forskjellige virkestoff. Dette kan være farlig. Fikk også en del spørsmål som var urelevant synes ihvertfall jeg i forholdt til hva problemet er.

For meg så blir dette her rett og slett alt for useriøst og jeg må si meg MEGET skuffet over håndteringen av situasjonen.

Den beste legen jeg har vært bort i

Lege: Saeid Sohrabi Skrevet

Jeg kan fortsatt ikke tro på at jeg har funnet denne fastlegen. Jeg kan ikke tenke noen som kan bli bedre. Han er vår fastlege for hele familien. Setter riktig diagnose, gir resept på det som er nødvendig, er veldig forsiktig med antibiotika, spesielt til barn. Er generelt sett veldig snill og virkelig opptatt av dine plager! Anbefales!