Hå Helsesenter

Telefonnummer51 79 98 0051 79 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lyngvegen 14 4365 Nærbø

Siste vurderinger av Hå Helsesenter

Kunnskapsløs lege

Lege: Line Hvidsten Skrevet

Jeg var nylig hos Line (for første og siste gang) da jeg trengte å ta noen tester. Jeg opplevde at hun ikke tok meg seriøst i det hele tatt. Hun sa at siden jeg var i 20-årene, så er det sikkert ingen ting galt med meg. Hun fant én ting som svekket helsen min, men gav meg ingen råd til hvordan jeg kunne best mulig leve med dette i hverdagen. Dette måtte jeg selv google når jeg kom hjem. I tillegg sa hun at det ikke er noe problem at mor og far har ulik blodtype når man skal prøve å få barn. Dette er feil. Jeg syntes det er alvorlig at en lege på så kort tid kan gjøre så mye feil ovenfor en pasient.

Verste legen jeg har hatt

Lege: Gerd Signy Solberg Omland Skrevet

Hører ikke etter, følte meg mer forvirret når jeg gikk ut ifra timen min.. tok meg ikke på alvor å følte meg dom

Behagelig lege som tar mine problemer på alvor

Lege: Lars Nikolaj Vinther Skrevet

Eg har virkelig bare gode erfaringer med min fastlege. Sjøl om eg er ganske ofte hos han, så tar han meg på alvor og en får følelse av at han tror på det jeg sier om mine problemer. Håper eg får beholde deg som min fastlege over lang tid.

Fantastisk fastlege

Lege: Knut Undheim Skrevet

Jeg har ikke noe annet å si enn at han er forståelsesfull, handlekraftig, rådgivende og ikke minst brukermedvirkning. Som ansatt i helsevesenet og har sett og hørt mye løye, er han alt enn trenger.

Tar deg ikke særriøst

Lege: Knut Undheim Skrevet

Jeg trodde jeg endelig hadde fått meg en skikkelig lege, da han virket som om han trodde meg og fårsto meg.
Dette var ikke tilfellet, han kalte meg for hypokonder i brevet til nav, noe som ikke er sant at jeg er for nå har jeg diagnosen fibromyalgi.
Som igjen gjorde kampen min enda hardere, takk for ingenting!