Hå Helsesenter

Lyngvegen 14 4365 Nærbø

Siste vurderinger av behandlere ved Hå Helsesenter

Trygg og forståelsesfull

Lege: Lars Nikolaj Vinther Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt i mitt lange liv. Han er empatisk, lyttende og du opplever at han tar deg på alvor og virkelig hjelper deg.

Tar deg på alvor

Lege: Edit Iren Vollsund Myklebust Skrevet

Opplever at hun er der for og hjelpe og tar symptomene dine på alvor. Hvis hun er usikker, leser hun seg gjerne opp mens du er der, slik at du får svar med en gang.
En god og stabil fastlege 😊

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Lars Nikolaj Vinther Skrevet

Tar meg alvorlig, og henviser meg videre når det er nødvendig. Veldig vennleg og kameratslig. Det var han som stod på og fikk meg utredet slik at det ble funnet ut hva som feilet meg.

Din fastlege tilbyr ikke timebestilling og dialog på Helsenorge, men kan ha andre digitale kontaktmuligheter.

Lege: Anders Grum Madsen Skrevet

Hvor ellers skal jeg finne fram, hvis det ikke er muligheter for å kontakte min fastlege. Fikk beskjed av hå legesenter på Nærbø at eg måtte via helse norge. Men dette var visst ikke mulig, hva pokkeren skal jeg gjøre då?!

Han er god når man faktisk får tak i han, men når det ikke er enklere for tilgjengelighet er det irriterende.

Det er dårlig å ikke kunne enkelt finne fram, når man trenger hjelp.

Blir ikke følgt opp og vil ikke hjelpe

Lege: Edit Iren Vollsund Myklebust Skrevet

Vert inne med flere anledninger og hatt vondt, der legen kjenner så vidt på foten min og har lite kunnskaper om det heile.
Jeg må ta all insjativ sjølv til å finne folk som kan hjelpe meg. Til å med når ting har blitt sendt til legen min blir jeg ikke informert om dette så kan hjelpe meg. Så utrolig skuffa over hvor lite kunnskap legen sitter med