Hå helsesenter, legekontoret

Lyngvegen 14 4365 Nærbø

Siste vurderinger av behandlere ved Hå helsesenter, legekontoret

Fantastisk!

Lege: Erik Bertheussen Skrevet

Et ord kan beskrive denne legen, og det er fantastisk! Empatisk, flink til å lytte, jordnær og faglig flink! Et primaeksempel på hvordan fastlegen din burde være!

Behagelig lege som tar mine problemer på alvor

Lege: Lars Nikolaj Vinther Skrevet

Eg har virkelig bare gode erfaringer med min fastlege. Sjøl om eg er ganske ofte hos han, så tar han meg på alvor og en får følelse av at han tror på det jeg sier om mine problemer. Håper eg får beholde deg som min fastlege over lang tid.

Fantastisk fastlege

Lege: Knut Undheim Skrevet

Jeg har ikke noe annet å si enn at han er forståelsesfull, handlekraftig, rådgivende og ikke minst brukermedvirkning. Som ansatt i helsevesenet og har sett og hørt mye løye, er han alt enn trenger.

Tar deg ikke særriøst

Lege: Knut Undheim Skrevet

Jeg trodde jeg endelig hadde fått meg en skikkelig lege, da han virket som om han trodde meg og fårsto meg.
Dette var ikke tilfellet, han kalte meg for hypokonder i brevet til nav, noe som ikke er sant at jeg er for nå har jeg diagnosen fibromyalgi.
Som igjen gjorde kampen min enda hardere, takk for ingenting!

:-( dårlig

Lege: Gøril Kristin Skjold Skrevet

Gir ikke tilbakemelding som lovet :-( :-( kunne gitt tilbakemelding når dette er lovet. Var i kontakt med kontoret og det ble da lovet at hun skulle ringe og gi svar på noen blodprøver, dette ble ikke gjort.