Hå helsesenter, legekontoret

Lyngvegen 14 4365 Nærbø

Siste vurderinger av behandlere ved Hå helsesenter, legekontoret

Flink lege!

Lege: Anette Gravdal Skrevet

Jeg er en del eldre enn denne damen, og har en del problematikk relatert smerter mm. Hun er aktivt lyttende - i stand til å fremstå som genuint interessert i pasienten sin, og en føler seg ivaretatt.

Svært godt førsteinntrykk

Lege: Anette Gravdal Skrevet

Dette er min nye fastlege, hun var god til å lytte og skape tillit. Jeg føler meg trygg og i seriøse hender.

Bra oppfølging og er flink til å ordne ting med ein gang

Lege: Gøril Kristin Skjold Skrevet

Veldig bra oppfølging og ordner tingene med ein gang.
Har alltid tatt problemene mine seriøst og henviser til sykehuset, hvis det trengs.
Hvis man ber om å få snakket med henne over tlf, så får eg snakket med henne iløpet av dagen.

Eneste som eg kan pirke litt på, er at man ikkje kan få time hos henne på fredagene, for da har hun pasienter på gamlehjemmet, men man kan få snakket med henne over telefon :)

Flink

Lege: Erik Bertheussen Skrevet

Veldig empatisk, føler en blir tatt på alvor.strekker seg langt for å gi gode råd og flink å gi informasjon om rettigheter, muligheter osv

Fantastisk lege

Lege: Gøril Kristin Skjold Skrevet

Gøril er en av de beste legene jeg vet om! Kommentaren nedenfor stemmer virkelig ikke overens med mine erfaringer. Hun er grundig og henviser videre ved behov. Omsorsgsfull langt utover det som kan forventes! Hun var også tilsynslege på sykehjemmet da en av mine nærmeste døde. Hun gjorde en fantastisk jobb, både ovenfor pasienten, men også ovenfor oss som pårørende! Anbefales varmt!