Hå helsesenter, legekontoret

Lyngvegen 14 4365 Nærbø

Siste vurderinger av behandlere ved Hå helsesenter, legekontoret

Full pott!

Lege: Arne Christian Njærheim Skrevet

Denne legen hører på deg, spør spørsmål og det virker virkelig som om han bryr seg! Får en god følelse etter ett besøk hos han. Heldigvis er han tilbake!

Grundig og lytter

Lege: Arne Christian Njærheim Skrevet

Tar seg tid, lytter, er omsorgsfull og virker oppdatert på journal og sykehistorie

helt ok

Lege: Gøril Kristin Skjold Skrevet

Gørild er en helt ok lege. Men hun er rett og slett for forsiktig å blyg til å ta nødvendige undersøkelser. Ikke noe bra egenskap for en lege med andre ord. Synd, for på andre måter er hun både hyggelig og faglig dyktig. Men er en hos legen så forventer en å bli undersøkt dersom dette er nødvendig, å hvis dette ikke er mulig, forventes i det minste en henvisning til spesialist. Dette fikk jeg heller ikke, og da ble løsningen i privat sektor. Da er poenget med fastlege litt borte syntes jeg.

Flink og løsningsorientert

Lege: Erik Bertheussen Skrevet

Pga kronisk sjukdom er eg ofte i kontakt med lege/ legesenter. Får kjapt time, eller han tek kontakt på tlf. Flink til å lytta og til å ha pasienten i fokus, og til å sjå heilskap.

Endelig!

Lege: Arne Christian Njærheim Skrevet

Har alltid opplevd å ikkje bli trodd/hørt på når jeg har vert hos legen. Etter jeg fikk Njærheim som fastlege ble jeg endelig hørt. Problemer jeg har hatt tidligere som jeg har fått beskjed om vil gå over fikk pludselig både diagnose og behandling. som hjalp meg betraktelig! Veldig fornøyd med min fastlege og håper han ikke forsvinner igjen!