Ganddal legesenter

Olabakken 5 4322 Sandnes

Siste vurderinger av Ganddal legesenter

Tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Ansgar Hatteland Skrevet

Sjelden særlig forsinket, men får likevel følelsen av at han bruker den tiden du trenger. Lett å snakke med og lett å forstå da han bruker dagligdagse uttrykk, heller enn typisk fagspråk. Viser genuin interesse for å løse/bedre dine helseproblemer.

dyktig lege med vid kunnskapsbase

Lege: Svein Henning Haarr Skrevet

Tar seg alltid tid, flink på å lytte og sette seg inn i problemstillinger. Er og veldig dyktig på å finne løsninger :)

Full oversikt

Lege: Ansgar Hatteland Skrevet

Hatteland ser hele mennesket, og ingen problemstillinger blir avfeid. Har gått hit siden fastlegeordningen startet, og blir her til den, eller jeg, avvikles! Blir ivaretatt på en profesjonell måte, og han er ærlig! Har min fulle tillit, et medmenneske i rett posisjon!

Tidenes beste lege

Lege: Birger Vårdal Skrevet

En fantastisk og forståelsesfull lege. Han lytter, tar seg tid til å gå gjennom alt som plager en, og kommer med gode råd til hverdagen. Dette er den beste legen jeg har hatt.

Trygg og god fastlege

Lege: Ole Andreas Bjordal Skrevet

Har hatt Bjordal som min fastlege i 26 år og er strålende fornøyd. Han tar seg alltid tid til å lytte til symptomer/plager og er flink til å undersøke å finne en behandling og evt sende henvisning videre. Han har vært fastlegen til alle i familien og alle er veldig fornøyde. Morsom og hyggelig fastlege.