Ganddal legesenter

Olabakken 5 4322 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Ganddal legesenter

Ekstremt flink

Lege: Cecilie Tveteraas Hauge Skrevet

Veldig informativ legetime. Makan til profesjonell lege som forklarer alle stegene. Hun setter pasienten først, lytter og tar seg tid til å hjelpe så godt som mulig. Hun forklarer på en ekstremt god måte slik at man som pasient får en god forståelse av hva som skjer. Slike leger finnes det ikke mange av.

Den beste legen

Lege: Ansgar Hatteland Skrevet

Ansgar har vært min og mine barns lege i over 20 år, og etter at vi flyttet til en annen kommune. Han er trygg, kunnskapsrik, og medmenneske. Han tar alt på alvor og har full tillit fra meg og mine voksne barn, som i oppveksten har kunnet stole på han i mange forskjellige situasjoner. Han bruker god tid selv om han er effektiv, og jeg har aldri måttet vente.

Min fastlege

Lege: Ansgar Hatteland Skrevet

Dr. Hatteland er en dyktig lege,han er flink til å lytte, tar deg seriøst, henviser videre, følger opp, jeg stoler 100% på hans vurderinger.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Ansgar Hatteland Skrevet

Er en grunn til at jeg aldri byttet fastlege da jeg flyttet for å studere i Trondheim. Ansgar er flink, og tar alt på høyeste alvor. Vet han ikke svaret, blir man henvist til spesialist umiddelbart. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Beste legen!

Lege: Ole Andreas Bjordal Skrevet

Bjordal er veldig god. Han lytter og prøver å forstå, gir gode råd og forbereder seg sånn man slipper å gjenta seg hver gang. Har alltid hatt gode opplevelser hos Bjordal.