Ganddal legesenter

Telefonnummer51 68 13 1351 68 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olabakken 5 4322 Sandnes

Siste vurderinger av Ganddal legesenter

Full oversikt

Lege: Ansgar Hatteland Skrevet

Hatteland ser hele mennesket, og ingen problemstillinger blir avfeid. Har gått hit siden fastlegeordningen startet, og blir her til den, eller jeg, avvikles! Blir ivaretatt på en profesjonell måte, og han er ærlig! Har min fulle tillit, et medmenneske i rett posisjon!

Tidenes beste lege

Lege: Birger Vårdal Skrevet

En fantastisk og forståelsesfull lege. Han lytter, tar seg tid til å gå gjennom alt som plager en, og kommer med gode råd til hverdagen. Dette er den beste legen jeg har hatt.

Trygg og god fastlege

Lege: Ole Andreas Bjordal Skrevet

Har hatt Bjordal som min fastlege i 26 år og er strålende fornøyd. Han tar seg alltid tid til å lytte til symptomer/plager og er flink til å undersøke å finne en behandling og evt sende henvisning videre. Han har vært fastlegen til alle i familien og alle er veldig fornøyde. Morsom og hyggelig fastlege.

Familielege i alle år (30)

Lege: Svein Henning Haarr Skrevet

En veldig sympatisk fastlege med høy kompetanse og som fort finner en løsning som fungerer. Av og til blir det derimot vanskelig å få frem alt fra egen side, men han finner alltid ut hva som er feil i løpet av sjekken uavhengig av dette.

Fastlege

Lege: Ansgar Hatteland Skrevet

Jeg har brukt dr Hatteland siden jeg flyttet til Sandnes for snart 20 år siden, og må ærlig talt si jeg er godt fornøyd.