Lura legesenter

Telefonnummer51 70 74 7051 70 74 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Luramyrveien 9 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Lura legesenter

Lytter og tar meg alvorlig

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

God fastlege som jeg har hatt i mange år. Har tillit til henne. Hun finner ut av ting, eventuelt henviser til spesialist. Skjønner ikke at hun har fått så mange negative kommentarer...

Oppdatert hjelpsom

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

På eget initiativ ga han meg artikkel han hadde funnet relatert til sykdom jeg hadde vært innom for tidligere.
Var rask med å ordne sykehus når blodprøven viste problem.
Godtar å snakke om // sjekk annet problem en det timen var til for.

Lyttende, engasjert

Lege: Håkon Torbjørnsen Ågotnes Skrevet

Forholdsvis ny på Lura Legesenter og brukte litt tid på å 'komme i gang'. Mer avslappet nå og smiler mer.
Har en engasjert holdning til pasienten som jeg setter pris på. Ganske tilgjengelig og vennlig og imøtekommende. Veldig åpen for berøring og undersøkelser. Føler at han tar jobben veldig seriøst og oppfølgende.

En enestående lege!

Lege: Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal Skrevet

Har hatt henne som fast lege i mer enn 20 år. Hun er en svært dyktig og kunnskapsrik lege og ikke minst imøtekommende og grundig. Hun "ser meg", gir god veiledning og nyttige råd som for meg har vært uvurderlige. Den medisinske behandlingen jeg har fått i disse årene har gjort at jeg på tross av store helseproblemer har kunnet fungere så vel i jobb som på fritiden.

Fantastisk lege !!

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Møtte denne fastlegen på legevakten. Datteren min hadde skadet øyet sitt, denne legen gjorde nøye undersøkelser og hadde en fantastisk fremtoning på tross av at han hadde det veldig travelt. Jenta mi snakker om denne legen fremdeles.