Lura legesenter

Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Lura legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Har i over 6 år blitt fulgt opp av Husebye og har alltid følt meg godt ivaretatt. Hun henviser videre, tester og finner ut hva som er problemet. Jeg har flyttet og har nå en halvtimes kjøretid for å komme til henne, men har aldri vurdert å bytte lege.

Alle leger burde vær som Dr.Osmundnes

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Har hatt Dr.Osmundnes en stund, hyggelig imøtekommende. Lytter på hva pasienten forteller. Har alltid følt meg velkommen og ivaretatt. Kommer aldri til å bytte fastlege😀

Jordnær og meget folkelig

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Hos Ole.A er du i svært trygge hender. Dette er en lege med kunnskaper langt over gjennomsnittet. Han tar deg seriøst og fuller deg opp. Er du i noen fare etter prøve e.l så tar han fort kontakt.

Tar pasienten på alvor

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Vi er en familie som sjelden går til lege. Men de få gangene vi har behov for medisinsk hjelp blir vi alltid lyttet til; vi får de medisinene vi trenger og blir henvist spesialist ved behov. Trygt å ha henne som familiens fastlege.

Trofast og kunskapsrik

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Super fornøyd med Ole Arild! Blir tatt helt seriøst, og han leverer hver gang. Han gjør jobben på en skikkelig måte, og han er utrolig hyggelig. Føler meg velkommen.