Lura legesenter

Telefonnummer51 70 74 7051 70 74 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Lura legesenter

Tar pasienten på alvor

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Vi er en familie som sjelden går til lege. Men de få gangene vi har behov for medisinsk hjelp blir vi alltid lyttet til; vi får de medisinene vi trenger og blir henvist spesialist ved behov. Trygt å ha henne som familiens fastlege.

Trofast og kunskapsrik

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Super fornøyd med Ole Arild! Blir tatt helt seriøst, og han leverer hver gang. Han gjør jobben på en skikkelig måte, og han er utrolig hyggelig. Føler meg velkommen.

Utrolig fornøyd med både lege og betjening.

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Alltid på tid,hjelpsom og prøver å finne ut av problem.Føler oss godt ivaretatt og stoler på Osmundnes.Han gjør en fantastisk god jobb!Betjeningen er også alltid hjelpsomme!

En meget bra Lege,og hyggelig betjening

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Føler meg alltid velkommen,og blir tatt seriøs.Har aldri angret på at jeg valgte denne Legen,og dette Legesenter.👍😄

Kvass og lite empatisk

Lege: Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal Skrevet

Er veldig varierende i humøret og kan være svært sur og kvass. Stiller ofte diagnoser før noen undersøkelser er tatt og gir deg følelsen av å komme uten grunn. Er så gjerne smørblid og hjelpsom når det viser seg å være noe likevel. Har hatt denne legen i mange år og gruer meg hver gang jeg må ta kontakt, noe som heldigvis ikke er så ofte...