Stig Bjørnå legekontor

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Stig Bjørnå legekontor

Trygg god

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Veldig bra lege gjennom mange år. Altid god service og til og stole på. Har ingenting og utsett på han og hans assistent.

Mye surr og lite imøtekommende i resepsjonen

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Jeg har opplevd mye surr og ekstremt dårlig oppfølging som gjør at jeg har mistet tilliten til dette legekontoret.

Hver gang jeg har ringt inn til legekontoret har jeg i tillegg følt meg til bry, da vedkommende som svarer i telefonen har vært nedlatende og omtrent sukket i telefonen, selv om jeg har vært høflig selv. Et familiemedlem overhørte samtalen jeg hadde med resepsjonisten og ble helt sjokkert over hvor nedlatende vedkommende svarte meg.

Jeg har heller aldri fått et "beklager" når de selv har begått en feil - vedkommende har snarer fått meg til å føle at det er jeg som er masete/til bry for å følge opp.

Jeg er i prosess med å bytte fastlege nå.

Kunnskapsrik og hjelpsom

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Har hatt Bjørnå som fastlege hele mitt voksne liv, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er særdeles imøtekommende og løsningsorientert, samtidig som han kjenner sine begrensninger og henviser videre dersom han er usikker eller ønsker noen andres vurdering. Enormt bra oppfølging og dialog.

Veldig lite imøtekommende

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Jeg har hatt bjørnå en god stund nå, men er veldig lite fornøyd med han. De i resepsjonen er ufattelig lite imøtekommende, grue meg hver gang jeg skal ringe de, fordi de alltid er sure på meg. Kommer ikke til å anbefale han videre til noen. Jeg er like sint hver gang jeg går fra dette legekontoret. Psykisk sykdom har de null forståelse for. Jeg har byttet lege fordi jeg er mer lei når jeg går ut av legekontoret enn jeg hva når jeg gikk inn. Virkelig ikke en lege å anbefale for folk som sliter psykisk.

Fantastisk lege. har hatt Stig som lege i 30 år nu.

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Stig er tålmodig, spør ofte for å kunne danne seg en vurdering. Har en egen evne til å få pasienten "på lag" slik at han kan danne seg et viktig bilde samt å få vite det som han trenger for må stille en diagnose. Er forklarende og opplysende. Har alltid et smil på lur og virker meget betryggende