Stig Bjørnå legekontor

Tronsholen 4325 Sandnes

Siste vurderinger av Stig Bjørnå legekontor

Kunnskapsrik og hjelpsom

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Har hatt Bjørnå som fastlege hele mitt voksne liv, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han er særdeles imøtekommende og løsningsorientert, samtidig som han kjenner sine begrensninger og henviser videre dersom han er usikker eller ønsker noen andres vurdering. Enormt bra oppfølging og dialog.

Veldig lite imøtekommende

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Jeg har hatt bjørnå en god stund nå, men er veldig lite fornøyd med han. De i resepsjonen er ufattelig lite imøtekommende, grue meg hver gang jeg skal ringe de, fordi de alltid er sure på meg. Kommer ikke til å anbefale han videre til noen. Jeg er like sint hver gang jeg går fra dette legekontoret. Psykisk sykdom har de null forståelse for. Jeg har byttet lege fordi jeg er mer lei når jeg går ut av legekontoret enn jeg hva når jeg gikk inn. Virkelig ikke en lege å anbefale for folk som sliter psykisk.

Fantastisk lege. har hatt Stig som lege i 30 år nu.

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Stig er tålmodig, spør ofte for å kunne danne seg en vurdering. Har en egen evne til å få pasienten "på lag" slik at han kan danne seg et viktig bilde samt å få vite det som han trenger for må stille en diagnose. Er forklarende og opplysende. Har alltid et smil på lur og virker meget betryggende

Den aller beste legen jeg har hatt!

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Lytter og tar hensyn til pasienten.Tar meg utenom time hvis det er akutt.

God lege

Lege: Stig Bjørnå Skrevet

Legen er dyktig, lite legekontor hvor du kun kommer til din fastlege. Hyggelige kontor damer som tar telefonen med en gang. Gir deg time etter hastegrad, mulig å komme samme dag. Legen tar seg tid til pasientene og sender henvisninger og tar telefoner til spess. leger hvis nødvendig for konferering! Kommer også på hjemmebesøk hvis det er nødvendig.