Madlaklinikken DA

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

KJEMPE DYTIG LEGE

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Beste lege eg noen gang har hatt han er kjempe dyktig og meget forstålsefull så jeg kan anbefale han på de varmste .

Flink revmatolog

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Har blitt henvist til denne legen pga smerter og revmatologisk problemer. Etter 12 år med plager fant han fort min diagnose. Syntes han har tid til meg og undersøker grundig hver gang jeg er hos han. Forteller grundig om sykdommen osv også. Flink lege!

Faglig god, men lite kunde/bruker orientert

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Har hatt Mojtaba som lege i noen år, og har vært helt greit fornøyd helt til nå nylig. Svært mangelfull oppfølging og informasjon til sine pasienter, svært mangelfull tilbakemelding og vanskelig å komme igjennom på telefon. Rotete organisert.

Svært fornøyd

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Fikk tildelt Tanaruno, da min egen fastlege var opptatt. Han var imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å fortelle. Han drøftet symptomene jeg forklarte og henviste meg til enkelte tester.

Jeg ble veldig fornøyd med dette legebesøket.

Trygg,imøtekommende og flink

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

William Tanaruno er en av de beste legene jeg har hadd! Skjønner ikke den negative kritikken? Det tar kanskje litt tid før han har pløyd seg gjennom journalen din,men når han har gjort det, er han både flink og trygg på hva han gjør. Undersøker,skriver resepter,henviser og gjør det han skal. Flink og tålmodig med barn med spesielle behov også. Anbefales! Sekretæren er også veldig hyggelige. Spesielt Jill!