Madlaklinikken DA

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

En lege med omsorg!

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Jeg hadde Anders som lege, en utrolig dyktig lege som virkelig tar deg på alvor. Han fant frem til løsingen som passet for meg og han er den beste legen jeg har hatt! Skal skifte tilbake til han den dagen det er praktisk mulig. Anders er en lege som lever for yrket sitt, virkelig. Anbefales på det varmeste, virkelig!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Tar seg tid til å lytte, er interessert i deg. Har aldri inntrykk av at han har dårlig tid.

Min fastlege i en del år

Lege: Norman Isaac Evbinmaharia Idehen Skrevet

Har hatt Idehen som fastlege etter at jeg skiftet fra en svært lite imøtekommende lege fra samme område.

Idehen har vært vennlig og imøtekommende for mitt vedkommende, det eneste jeg reagerer på er at han ikke snakker flytende norsk, jeg mener at en lege fremfor noen i sammfunnet må snakke absolutt perfekt norsk og forstå norsk tilsvarende godt.

den beste legen jeg har hatt.

Lege: Norman Isaac Evbinmaharia Idehen Skrevet

Han er min lege for ca 10år- Han er rolig,lytter og har han tar seg god tid til meg. han er snill og for meg frisk ganske raskt.
Han kominiserer godt med pasientene.

En mann som lever opp til sitt yrke

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Nachaat har jeg hatt som lege i to år og vil ikke bytte ham ut! Tar seg tid, lytter og svarer fornuftig - dette styrker tilliten til ham som lege!