Madlatunet Legesenter

Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlatunet Legesenter

Trist erfaring

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Er ikke interessert i å ta vare på pasienten. Når jeg har mange problemer, fikk jeg beskjed om å komme tilbake. Spør jeg hvorfor, svarer han med at det er slik han jobber. Egentlig virker det som han prøver å øke antall besøk og dermed sin inntjening.
Lytter ikke til pasienten, i stedet bruker han nesten hele besøkstiden til å bla gjennom på sin PC.

I særklasse

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Bostad er en lege som klarer å se hele bildet, tar deg på alvor, tar seg den tid som er nødvendig, og som følger opp. Han er en behagelig person å forholde seg til, og han kan noe mer enn de som bare kan Felleskatalogen utenat. Når man har levd noen år, og flyttet litt rundt, så har man naturligvis møtt en del leger gjennom tiden. Jeg kan trygt si at Bostad er den beste legen jeg har opplevd noen gang.

Mangel på medisinsk kunnskap og kommunikasjon

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Det første jeg reagerte på var at jeg selv måtte skrive inn kontaktinformasjon på hans PC.
Denne mannen kan ikke norsk og pga. dette har det gått utover både henvisninger og legeerklæringer som ikke har blitt godkjent.
Sønnen min har en skade og får akutt skjeling etter en lang dag, pga. dårlig fremstilt henvisning så fikk ikke sønnen min komme til spesialist og blir nødt å gå til privat.

Inkompetent

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Gir null oppfølging, ingen informasjon om hva slags medisiner han gir deg. Han sier generelt veldig lite.

rotete, uinteressert

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Doktor Sam Aiobian overtok fra min tidligere fastlege som jeg var utrolig fornøyd med.
Fremstår lite forberedt til timer da vi begynner på ny hver gang og jeg må forklare hva situasjonen er.

Jeg kommer til å lete etter ny fastlege.

Den tidligere fastlegen var eneste grunn til at jeg oppsøkte dette legesenteret. De ansatte i resepsjonen varierer fra veldig hyggelige til enkelte som møter pasienter med hat i blikket.