Madlatunet Legesenter

Kontakt

Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
76 vurderinger
Tilgjengelighet
64 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
62 vurderinger
Service
59 vurderinger

Siste vurderinger av Madlatunet Legesenter

Mangel på medisinsk kunnskap og kommunikasjon

Lege: Sam Aiobian Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det første jeg reagerte på var at jeg selv måtte skrive inn kontaktinformasjon på hans PC.
Denne mannen kan ikke norsk og pga. dette har det gått utover både henvisninger og legeerklæringer som ikke har blitt godkjent.
Sønnen min har en skade og får akutt skjeling etter en lang dag, pga. dårlig fremstilt henvisning så fikk ikke sønnen min komme til spesialist og blir nødt å gå til privat.

Inkompetent

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Gir null oppfølging, ingen informasjon om hva slags medisiner han gir deg. Han sier generelt veldig lite.

rotete, uinteressert

Lege: Sam Aiobian Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Doktor Sam Aiobian overtok fra min tidligere fastlege som jeg var utrolig fornøyd med.
Fremstår lite forberedt til timer da vi begynner på ny hver gang og jeg må forklare hva situasjonen er.

Jeg kommer til å lete etter ny fastlege.

Den tidligere fastlegen var eneste grunn til at jeg oppsøkte dette legesenteret. De ansatte i resepsjonen varierer fra veldig hyggelige til enkelte som møter pasienter med hat i blikket.

Fantastisk lege

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dyktig, imøtekommende, omsorgsfull lege som også er helt fantastisk med barn. Han tar seg god tid,hører på deg, undersøker skikkelig og forklarer godt om det er noe.

Liten tidsbruk

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fastlegen virket travel med å få meg ut av kontoret og ga meg ark jeg kunne lese på om sykdommen fremfor å snakke med meg om den.