Madlaklinikken DA

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

Rolig,tar seg tid

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Denne legen tar seg tid. Han bruker nok til på deg. Stiller spørsmål, og hiver deg ikke ut av døren selv om tiden din er brukt opp og ferdig.
Han jobber og snakker med deg, følger med når du snakker til han og kikker på deg. Noe som blir helt nødvendig for meg. Jeg har byttet lege 3-4 ganger. Men må har jeg hatt han i snart 2 år, jeg bytter aldri lege igjen. Jeg har endelig funnet en lege med sunn fornuft, positiv,behagelig og varm.

dyktig og vennlig lege

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Han stiller riktig diagnose og henviser til spesialister når det er nødvendig med videre utredninger eller behandlinger.

uinteressert og taus

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Ingen anstrengelser for å forstå årsaken til problemet
Ubrukelig råd, f.eks .: til en profesjonell idrettsutøver, om at han / hun skal varme seg opp før du trener
Det første spørsmålet om en sykdom: Så hvilken sykdom har du? Hvis jeg besøker deg, er dette for å få en diagnose, ikke å gi en.

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Norman Isaac Evbinmaharia Idehen Skrevet

Jeg har absolutt ingenting å beklage meg over.
De timene jeg har hatt hos Idehen har gått som smurt.
Ingen heftelser i det hele tatt.
En må jo også tåle å vente i 5minutter over den
avtalte tiden.
Helt Fornøyet!!

lite tilgjengelig

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Jeg har hatt Bostad som fastlege i over 1 år no, men har kun rukket å sett han 2 ganger, da han som oftest avlyser timene 30 min før jeg skulle vert der! har også skjedd at legesenteret glemte å si fra, så jeg har tatt mye fri fra jobb uten å faktisk vert hos legen...