Madlaklinikken DA

Kontakt

Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(130)
130 vurderinger
Tilgjengelighet
(108)
108 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(105)
105 vurderinger
Service
(102)
102 vurderinger

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

Rask respons og god dialog

Lege: Sam Aiobian Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg ringte inn og fikk time mer eller mindre umiddelbart.

Ser mange skriver mye syting og klaging som etter hva jeg mener er et I-landsproblem. Ja, det kan ta litt tid å få time og ja, de burde nok byttet ut det udugelig bookingsystemet, men nei; det er ikke nok til å gi utrolig dårlige tilbakemeldinger.

Så alt i alt er jeg positivt fornøyd med dette besøket. :-)

Ydmyk og lyttende lege

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det tar tid å bli kjent med en ny fastlege, noe Bostad med glede tar seg tid til. Jeg opplever ham som lyttende og empatisk og lett å samarbeide med. Han er tydelig i sine tilbakemeldinger, og dersom han ikke kan etterkomme mine ønsker tar han seg tid til å forklare hvorfor han ikke synes det er en god idé. Han klarer å se forbi de umiddelbare symptomene og evner å se hele mennesket og hvordan kropp og psyke henger sammen. Jeg vil varmt anbefale ham som fastlege.
Etter en noe slitsom ombyggingsperiode framstår nå for øvrig legesenteret som hyggelig, tilgjengelig og profesjonelt.

Kort ventetid

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Alltid enkelt å få time i løpet av kort tid, og man får stort sett komme inn presis til timen også, uten forsinkelser. Opplever at legen gjør grundig arbeid og er sympatisk.

Vanskelig å komme gjennom på telefon, men effektivt å kontakte legen via nettløsninger, så jeg har aldri behov for å ringe.

Latterliggjorde pasient og problem

Lege: Norman Isaac Evbinmaharia Idehen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen latterliggjorde meg som pasient og tok ikke mitt problem på alvor. Veldig arrogant og overlegen holdning i møte med pasienten.

Ikke godt nok forberedt

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Anbefaler at legen tar seg tid til å lese i journalen om sykehistorikken før timen! F.eks epikrise fra sykehus, svar på henvisninger og fra legevakt.
Skal gå litt fort....