Madlaklinikken DA

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

Ydmyk og lyttende lege

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Det tar tid å bli kjent med en ny fastlege, noe Bostad med glede tar seg tid til. Jeg opplever ham som lyttende og empatisk og lett å samarbeide med. Han er tydelig i sine tilbakemeldinger, og dersom han ikke kan etterkomme mine ønsker tar han seg tid til å forklare hvorfor han ikke synes det er en god idé. Han klarer å se forbi de umiddelbare symptomene og evner å se hele mennesket og hvordan kropp og psyke henger sammen. Jeg vil varmt anbefale ham som fastlege.
Etter en noe slitsom ombyggingsperiode framstår nå for øvrig legesenteret som hyggelig, tilgjengelig og profesjonelt.

Kort ventetid

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Alltid enkelt å få time i løpet av kort tid, og man får stort sett komme inn presis til timen også, uten forsinkelser. Opplever at legen gjør grundig arbeid og er sympatisk.

Vanskelig å komme gjennom på telefon, men effektivt å kontakte legen via nettløsninger, så jeg har aldri behov for å ringe.

Latterliggjorde pasient og problem

Lege: Norman Isaac Evbinmaharia Idehen Skrevet

Legen latterliggjorde meg som pasient og tok ikke mitt problem på alvor. Veldig arrogant og overlegen holdning i møte med pasienten.

Ikke godt nok forberedt

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Anbefaler at legen tar seg tid til å lese i journalen om sykehistorikken før timen! F.eks epikrise fra sykehus, svar på henvisninger og fra legevakt.
Skal gå litt fort....

KJEMPE DYTIG LEGE

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Beste lege eg noen gang har hatt han er kjempe dyktig og meget forstålsefull så jeg kan anbefale han på de varmste .