Madlatunet Legesenter

Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlatunet Legesenter

Mangel på medisinsk kunnskap og kommunikasjon

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Det første jeg reagerte på var at jeg selv måtte skrive inn kontaktinformasjon på hans PC.
Denne mannen kan ikke norsk og pga. dette har det gått utover både henvisninger og legeerklæringer som ikke har blitt godkjent.
Sønnen min har en skade og får akutt skjeling etter en lang dag, pga. dårlig fremstilt henvisning så fikk ikke sønnen min komme til spesialist og blir nødt å gå til privat.

Inkompetent

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Gir null oppfølging, ingen informasjon om hva slags medisiner han gir deg. Han sier generelt veldig lite.

rotete, uinteressert

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Doktor Sam Aiobian overtok fra min tidligere fastlege som jeg var utrolig fornøyd med.
Fremstår lite forberedt til timer da vi begynner på ny hver gang og jeg må forklare hva situasjonen er.

Jeg kommer til å lete etter ny fastlege.

Den tidligere fastlegen var eneste grunn til at jeg oppsøkte dette legesenteret. De ansatte i resepsjonen varierer fra veldig hyggelige til enkelte som møter pasienter med hat i blikket.

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Dyktig, imøtekommende, omsorgsfull lege som også er helt fantastisk med barn. Han tar seg god tid,hører på deg, undersøker skikkelig og forklarer godt om det er noe.

Liten tidsbruk

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Fastlegen virket travel med å få meg ut av kontoret og ga meg ark jeg kunne lese på om sykdommen fremfor å snakke med meg om den.