Madlaklinikken DA

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

Kort ventetid

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Alltid enkelt å få time i løpet av kort tid, og man får stort sett komme inn presis til timen også, uten forsinkelser. Opplever at legen gjør grundig arbeid og er sympatisk.

Vanskelig å komme gjennom på telefon, men effektivt å kontakte legen via nettløsninger, så jeg har aldri behov for å ringe.

Ikke godt nok forberedt

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Anbefaler at legen tar seg tid til å lese i journalen om sykehistorikken før timen! F.eks epikrise fra sykehus, svar på henvisninger og fra legevakt.
Skal gå litt fort....

KJEMPE DYTIG LEGE

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Beste lege eg noen gang har hatt han er kjempe dyktig og meget forstålsefull så jeg kan anbefale han på de varmste .

Flink revmatolog

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Har blitt henvist til denne legen pga smerter og revmatologisk problemer. Etter 12 år med plager fant han fort min diagnose. Syntes han har tid til meg og undersøker grundig hver gang jeg er hos han. Forteller grundig om sykdommen osv også. Flink lege!

Faglig god, men lite kunde/bruker orientert

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Har hatt Mojtaba som lege i noen år, og har vært helt greit fornøyd helt til nå nylig. Svært mangelfull oppfølging og informasjon til sine pasienter, svært mangelfull tilbakemelding og vanskelig å komme igjennom på telefon. Rotete organisert.