Madlaklinikken DA

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

Ikke en lege jeg ønsker dra tilbake til

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Baserer vurderingen på kun ett legebesøk, da jeg byttet fastlege like etter. Må si jeg ble svært skuffet over å møte min nye fastlege her. Jeg har nettopp flyttet tilbake til Rogaland. Han virket helt uinteressert, sa veldig lite, og nærmest himlet med øynene da jeg spurte noen enkle spørsmål. Jeg trengte å bli henvist videre, da jeg tar jevnlige celleprøver (som jeg har gjort i noen år). Det var det jeg trengte, altså ikke en komplisert pasient. Han henviste meg videre. Da jeg spurte hvor/hvem han henviste meg til, fikk jeg kun til svar "Er det så viktig?". Jeg ønsket å vite det, i tilfelle jeg ikke skulle høre noe fra dem. Fikk ikke svar på det spørsmålet. Jeg jobber selv i helsevesenet, og synes ikke dette var et hyggelig legebesøk

Ikke fornøyd

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Følte ikke at legen tok seg tid til meg. Fornyelse av resepter kunne ta opp til en uke. Og da måtte jeg purre 3 ganger pr tlf ila uken.

Rask respons og god dialog

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Jeg ringte inn og fikk time mer eller mindre umiddelbart.

Ser mange skriver mye syting og klaging som etter hva jeg mener er et I-landsproblem. Ja, det kan ta litt tid å få time og ja, de burde nok byttet ut det udugelig bookingsystemet, men nei; det er ikke nok til å gi utrolig dårlige tilbakemeldinger.

Så alt i alt er jeg positivt fornøyd med dette besøket. :-)

Ydmyk og lyttende lege

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Det tar tid å bli kjent med en ny fastlege, noe Bostad med glede tar seg tid til. Jeg opplever ham som lyttende og empatisk og lett å samarbeide med. Han er tydelig i sine tilbakemeldinger, og dersom han ikke kan etterkomme mine ønsker tar han seg tid til å forklare hvorfor han ikke synes det er en god idé. Han klarer å se forbi de umiddelbare symptomene og evner å se hele mennesket og hvordan kropp og psyke henger sammen. Jeg vil varmt anbefale ham som fastlege.
Etter en noe slitsom ombyggingsperiode framstår nå for øvrig legesenteret som hyggelig, tilgjengelig og profesjonelt.

Kort ventetid

Lege: Nachaat Aboujamous Skrevet

Alltid enkelt å få time i løpet av kort tid, og man får stort sett komme inn presis til timen også, uten forsinkelser. Opplever at legen gjør grundig arbeid og er sympatisk.

Vanskelig å komme gjennom på telefon, men effektivt å kontakte legen via nettløsninger, så jeg har aldri behov for å ringe.