Madlaklinikken DA

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlaklinikken DA

lite tilgjengelig

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Jeg har hatt Bostad som fastlege i over 1 år no, men har kun rukket å sett han 2 ganger, da han som oftest avlyser timene 30 min før jeg skulle vert der! har også skjedd at legesenteret glemte å si fra, så jeg har tatt mye fri fra jobb uten å faktisk vert hos legen...

Bortkastet tid

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Jeg har prøvd 3 ganger å få takk i han Anders Drabløs Bostad, men nok er nok. Det virker liksom at han er på ferie hele tiden. Legesenteret kunne ikke svare mange spørsmål, blant annet hvorfor det er ikke mulig å bestille time på nett. Jeg hadde ofte problemer med å ringe dem. Jeg måtte ringe og spørre 3 ganger før de faktisk sendte resultatene mine og det var stressende siden jeg ventet og ventet.. De brydde seg ikke om det heller, sa ikke beklage eller noe, null. Nå skal jeg bytte fastlegen.

Arrogant og uinteressert

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Opplevelsen her er at man ikke blir hørt, ikke forstått og at man fortest mulig skal ut igjen av kontoret. Det er lite som skal til for å trygges på et legebesøk, men her opplever jeg det motsatte. Når jeg spør om ting blir jeg avfeid eller besvart på en svært nedlatende måte. Vil på ingen måte anbefale å gå her.

Useriøst

Lege: Norman Isaac Evbinmaharia Idehen Skrevet

Bestilte legetime for å ta en urinprøve. Da jeg, en time forsinket, endelig kom inn til legen fikk jeg fortalt at de som kunne ta denne prøven akkurat var sluttet for dagen.
Meget spesielt da det var opplyst på forhånd at timen var booket i hensikt av å ta denne prøven.
Jeg sa ifra at dette ikke var greit. Legens reaksjon på dette var å nærmest latterliggjøre min «seriøsitet».

Lite samkjørt legesenter, og dette på bekostning av pasientene. Synd, veldig synd!

Uengasjert

Lege: Sam Aiobian Skrevet

Anbefales ikke. Er uengasjert, ikke forberedt og må virkelig mases på før han tar initiativ. Stoler ikke på han da han ikke involverer seg og kommer til å skifte fastlege.