Gard Helsehus

Telefonnummer52 70 18 0052 70 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund

Siste vurderinger av Gard Helsehus

Ikje velg han!

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

Denne legen har ikje fanget opp det viktigste med å være lege.
Han ser på pasinterne som tall.
Viser veldig dårlig omdøme og innsikt i mellommennesklige rellationer.

Tar deg på alvor

Lege: Andreas Hersvik Hegdahl Skrevet

Jeg har vært kjempe fornøyd, og kan anbefale Hegdahl. Han har vært flink både i møte med meg, og min datter. Føler jeg blir tatt på alvor, og hvor det har vært nødvendig har jeg blitt sendt videre til spesialist. En lege som bryr seg.

Meget grundig og tillitsvekkende

Lege: Erling Iveland Skrevet

En meget dyktig lege. Han er særdeles grundig, vennlig, veldig flink til å opprette tillit og til å beskrive problemstillingen og de videre prosedyrene. Jeg skiftet til Iveland i fjor høst, og jeg er mer enn glad for at det etter litt ventetid ble plass til meg hos ham.

Ingen god fastlege

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

Lang ventetid,til tross for tidlig time.
Prøvesvar og henvisninger håndteres noe vilkårlig.
Bestemmer mye utifra om han liker pasienten og problemstilling.
Bruker mye vikarer.

Ingen god fastlege

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

Mine erfaringer med Dramsdahl er ikke bra i det hele tatt. Han har vært min lege hele livet, men når jeg ble myndig byttet jeg fastlege med en gang. Mine opplevelser er LAAAANG ventetid (minst 1-2 t ventetid, om du er heldig). Når jeg endelig kom inn til Dramsdahl, var jeg nesten ikke kommet inn døren en gang før han sa "prøven ga utslag, jeg har sendt resept til apoteket"). Og da kunne jeg bare gå igjen. Jeg opplever Dramsdahl som uinteresert i pasienten og vil helst bare ha deg ut av kontoret det sekundet du kom inn. Kan også legge til at det er MYE vikarer. Virker ikke som en som brenner for yrke sitt.