Gard Helsehus

Telefonnummer52 70 18 0052 70 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund

Siste vurderinger av Gard Helsehus

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Andreas Hersvik Hegdahl Skrevet

Veldig fornøyd med Andreas! Lytter, er flink til å kartlegge og komme med gode forslag til løsninger. Opplever han som trygg i jobben sin.

Fantastisk fastlege m/ èn veldig god vikar og èn dårlig

Lege: Andreas Hersvik Hegdahl Skrevet

Var veldig fornøyd med å ha Hegdahl som fastlege. Jeg følte meg sett som pasient, fikk gode råd og ble tatt alvorlig. Kort ventetid før time.

Dessverre gikk Hegdahl ut i utdanningspermisjon. Grunnet kronisk sykdom er jeg ofte hos lege. Vikaren Attila Fazekas har jeg også bare god erfaring med. Her blir jeg ivaretatt som pasient, henvist videre og har i grunn bare positive opplevelser med denne vikaren.

Dessverre er det slik at det er to vikarer som vikarierer for Hegdahl. Mine møter med vikar Ragnhild Stuve har vært alt annet enn gode. Hun er kvass og lite imøtekommende. Jeg føler sykdommen min blir bagatellisert, og hun møter meg med et ovenfra-og-ned perspektiv. Da barnet mitt måtte på kontroll (etter anbefaling fra Haukeland) opplevde jeg at Stuve nok en gang bagatelliserte situasjonen, og vi måtte gå derfra uten noen videre sjekk, tross sykehusets anbefalinger. Min tillit til lege Stuve eksisterer ikke, og ble utløsende årsak til fastlegebytte.

Styr unna Ragnhild Johanne Stuve!!

Lege: Andreas Hersvik Hegdahl Skrevet

Har bare hørt mye positivt om Andreas Hersvik Hegdahl, men aldri truffet han.

De gangene jeg har vært der, så har det vært 2 vikarer som bytter på å være der.
Attila Fazekas har jeg vært veldig fornøyd med. Opplever at han hører på, er kjapp med henvisninger og prøver så godt han kan for å hjelpe meg. En god vikar for Hegdahl.

Men styr unna den andre vikaren, Ragnhild Johanne Stuve! Har vært hos henne et par ganger. Opplever at hun ikke har peiling på hva hun holder på med. Hun sier hun ikke kan hjelpe fordi hun ikke kjenner meg og mener det å sette seg ned med journalen vil ta alt for lang tid. Opplever hun som utrolig frekk, tar ingenting seriøst og ikke kan hjelpe, fordi hun ikke kjenner meg. Hun skal liksom være en vikar for Hegdahl, som skal kunne hjelpe pasientene hans, noe hun ikke gjør.

Hold dere langt unna Ragnhild Johanne Stuve!

Veldig fornøyd!

Lege: Erling Iveland Skrevet

Byttet til Iveland i vår og er meget fornøyd.
Han er grundig og rask til å henvise videre ved behov.

Jeg føler meg veldig trygg som pasient hos Iveland og anbefaler han på det sterkeste.

Ikje velg han!

Lege: Rune Dramsdahl Skrevet

Denne legen har ikje fanget opp det viktigste med å være lege.
Han ser på pasinterne som tall.
Viser veldig dårlig omdøme og innsikt i mellommennesklige rellationer.