Øyane Legesenter DA

Telefonnummer51 86 88 4051 86 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Austbøsletta 5 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av Øyane Legesenter DA

Lege: Guro Gjesdal Michelsen Skrevet

Jeg har vært innom mange forskjellige behandlere i mitt liv og Guro er en av de beste. Hun tar seg tid, hun lytter og er interessert. Føler meg alltid godt ivaretatt.

Nøyaktig og interessert

Lege: Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström Skrevet

Er ikke den som hyppigst benytter med av fastlege, men føler meg svært godt i varetatt de gangene jeg har oppsøkt Petter og vært i behov for hans kompetanse. Han er en flink lytter, tar seg tid og jeg får inntrykk av at han er ydmyk når han er usikker. Henviser da til spesialist.
Har kun en gang vært misfornøyd. Han henviste meg da til en spesialist uten å informere meg. Sa han hadde brukt helgen til å tenke på problemstillingen og valgte å henvise til spesialist for sikkerhets skyld. Jeg ble noe frustrert og påpekte det. Han beklaget, men argumenterte bra for hvorfor han gjorde som han gjorde. Men, dette bare illustrerer at han er en lege som ikke tar lett på ting.

En lege med gode hensikter

Lege: Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström Skrevet

Dr. Thomseth-Lerström Er en fantastisk lege på Øyane DA. Jeg har vært innom flere ganger og han virker like seriøs hver gang, han har en personlighet som viser omtanke uansett pasient i mine øyne.

Han er moderne når det kommer til behandling! Istedenfor salver og kremer, så er det "kirurgi" og få fjernet hudproblemer uten å stille spørsmål.

Det eneste er at Dr. Thomseth-Lerström kan virke litt overarbeidet til tider at han kan bli litt stresset, hvor han prøver å holde tidsskjema hvis han ligger litt bak.

Vennlig og dyktig

Lege: Konstanse Aslaug Sandvik Devold Skrevet

Alltid lett å få en time når det trengs. Veldig presis på timeavtaler og du får alltid nok tid til å sjekke det som trengs samtidig som hun er effektiv. Alltid opplevd å bli tatt på alvor og fått en ærlig melding på hva som faktisk stemmer. Beste legen jeg har hatt.

God Oppfølging og Hyggelig Lege

Lege: Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström Skrevet

Jeg har diabetes 1 og ser Petter ofte. Han har alltid god tid, undersøker nøye og er alltid hyggelig å snake med. At andre gir uttrykk for at han er vanskelig å forstå, stiller jeg meg undrende til, jeg har overhodet ingen problemer med dette.