Øyane Legesenter DA

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av Øyane Legesenter DA

Lege: Guro Gjesdal Michelsen Skrevet

Møter deg alltid med et smil. Tar seg god tid og bryr seg om pasienten. Vil absolutt anbefale denne legen.

Trygg å flink Lege til å stole på.

Lege: Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström Skrevet

Flink Lege som tar seg god tid, og liten ventetid. Høflig sympartisk lege som tar seg tid til sine pasienter. Har vært hos dan wilhelm petter thomseth-lerstr 2 ganger å er godt fornøyd. Kjempehyggelige sykesøstre som jobber der å lett å ringe å få svar.

En lege som vil hjelpe

Lege: Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström Skrevet

En dyktig og seriøs lege. Han sørger for at jeg blir ivaretatt og ønsker at jeg skal ha det bra.

Hyggelig man som har litt humor og går an å smile og le litt med.

Lege: Guro Gjesdal Michelsen Skrevet

Jeg har vært innom mange forskjellige behandlere i mitt liv og Guro er en av de beste. Hun tar seg tid, hun lytter og er interessert. Føler meg alltid godt ivaretatt.

Nøyaktig og interessert

Lege: Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström Skrevet

Er ikke den som hyppigst benytter med av fastlege, men føler meg svært godt i varetatt de gangene jeg har oppsøkt Petter og vært i behov for hans kompetanse. Han er en flink lytter, tar seg tid og jeg får inntrykk av at han er ydmyk når han er usikker. Henviser da til spesialist.
Har kun en gang vært misfornøyd. Han henviste meg da til en spesialist uten å informere meg. Sa han hadde brukt helgen til å tenke på problemstillingen og valgte å henvise til spesialist for sikkerhets skyld. Jeg ble noe frustrert og påpekte det. Han beklaget, men argumenterte bra for hvorfor han gjorde som han gjorde. Men, dette bare illustrerer at han er en lege som ikke tar lett på ting.