Haugesund legesenter

Telefonnummer52 70 55 8052 70 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 457 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund legesenter

Veldig dyktig lege

Lege: Kjell Ivar Glette Skrevet

Har hatt Glette som lege i over 16 år og har ingenting negativt å si om han. Han har fulgt meg gjennom 3 graviditeter. Alltid god oppfølging og henviser alltid om det skulle trengs.
Han er erfaren og dyktig i yrket sitt. Alltid et smil og tar seg god tid til pasientene, lytter og forstår. Jeg og barna går derfra fornøyd hver gang!

Imøtekommende

Lege: Åshild Fykse Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Fykse. Hun er lyttende, grundig, behagelig person og tar det en sier på alvor. Den beste legen jeg har vært hos.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Åshild Fykse Skrevet

Hun har alltid tid til deg, er en god lytter. Imøtekommende, trygg og Kunnskapsrik.Tar god tid til deg, og vil deg vell.

Lite forberedt til konsultasjon

Lege: Kjell Ivar Glette Skrevet

Ber om tidlig time den gangen i året jeg er hos fastlegen, men opplever selv da og måtte vente opptil en time før audiens. Har også opplevd å ha time 0800 og legen kommer på sykkel et kvarter senere. Lite respekt for andres tid, ser ikke ut til å prøve å overholde timebestillinger tidspunktene, det er jo arbeid vi andre også har som må passes. Når en da endelig slipper inn, så sitter han stort sett og leser på skjermen . Hans faglige dyktighet er vanskelig å uttale seg om da det stort sett handler om blodtrykk og kolesterol, men lite sjekking om dosering er rett fra år til år. Resepsjonen er et kapittel for seg, som andre tilbakemeldere synes også jeg at det er lite vennlighet og hjelpsomhet, opplever også å få nebbete svar da jeg ikke fikk kortbetalinger til å fungere, anbefaler smilekurs eller finn noe annet arbeid enn å ha med pasienter å gjøre.

tor johannesen

Lege: Tor Johannesen Skrevet

Hyggelig og imøte kommende lege. Alltid et smil rundt munnen. Tar ikke alltid pasienten alvorligt. Ikke egnet for medisinering av adhd og antidepressiva.