Haugesund legesenter

Postboks 457 5501 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund legesenter

Koselig, men vanskelig å få kontakt med utenfor legekontoret

Lege: Kjell Ivar Glette Skrevet

Han er kjempe koselig og dyktig når man er i legekontoret med han, men bruker lang tid på å svare på meldinger via helsenorge. Kan godt gå 1-2 måneder før jeg får svar. Vi hadde avtalt at jeg skulle sende en melding til han men han har enda ikke svart den og det har gått noen måneder. I tillegg klarte han en gang å glemme å sende ut en henvisning. Forespørsel om fornyelse av en resept svarte han raskt på, men svarte ikke meldingen jeg sendte før der igjen.

Kunnskapsrik, men....

Lege: Tor Johannesen Skrevet

Johannesen er en veldig hyggelig og imøtekommende lege, men de siste 2 årene han var legen min var jeg bare hos vikarer og studenter. Fikk derimot alltid time raskt, men måtte ofte vente i opp til flere timer for å komme inn til timen.

Følte ikke jeg ble tatt seriøst med mental helse, men alt annet ble nøye undersøkt. Dersom det ikke var en "enkel" løsning eller han ikke fant resultatet med en gang gikk det i glemmeboken. Ble ikke fulgt opp og ende opp med å ikke alltid få hjelpen jeg trengte.

Hyggelig og smilende lege som kan mye og er flink på det meste, men følte ofte jeg ikke ble tatt seriøst og måtte ofte ta kontakt for å få svar eller oppfølging selv.

Lege: Kjell Ivar Glette Skrevet

Han er en flott lege, og veldig sympatisk!! Han har alltid vært der for meg og gitt meg den støtten jeg trenger

Fantastisk dyktig lege

Lege: Åshild Fykse Skrevet

Fykse er empatisk, tar seg tid til å lytte til deg, og fremstår som et medmenneske. Hun henviser ved behov, og det føles trygt å være i hennes hender. Det er helt tydelig at hun ønsker det beste for meg som pasient. Kan varmt anbefales!

Derimot er resepsjonistene på legesenteret i en egen klasse når det kommer til surskap. Har aldri følt meg så mye til bry, som når jeg tar kontakt med de. De bjeffer til deg uansett årsak til legebesøket, og det føles aldri "alvorlig nok". Sannsynligvis burde de begge to ha sett seg om etter nye jobber.

Svært god og hyggelig lege!

Lege: Tor Johannesen Skrevet

Har hatt Tor som fastlege i over 26 år! Han er svært dyktig og har meget stor og bred kunnskap! Faglig sett er han slik at man ikke trenger og bekymre seg, han er nøye og om det trengs blir man sendt videre til spesialist meget raskt. Han er virkelig en lege til å stole på, er svært nøye med og følge opp, er alltid oppdatert og er en lege som er veldig på! Han er medmenneskelig og har god humør og god fin lun humor! Han kan karakteriseres som den beste type fastlege man kan ha!