Haugesund legesenter

Postboks 457 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund legesenter

Veldig hyggelig

Lege: Åshild Fykse Skrevet

Fykse er en veldig flink og empatisk lege. Alltid blid. Jeg er en kronikker så trenger endel oppfølging. Hun tar seg alltid god tid og lytter. Veldig flink å følge opp henvisninger etc til /fra spesialister. Anbefales.

Dyktig og trygg fastlege, men resepsjonen er et sant helvete

Lege: Kjell Ivar Glette Skrevet

Har bare gode ting å si om Glette som fastlege, både når jeg kommer for småting eller har vært langtidssykemeldt.

Resepsjonistene derimot, har fått meg til å vurdere å bytte fastlege opp til flere ganger. De smiler alder, du føler deg som en belastning for dem, de er sure og snapper til deg på telefonen. Ja, enkelte av dem er direkte frekke.

Jeg er heller ikke imponert over vikarlegeordningen på kontoret.

Skulle jeg satt stjerner på Glette hadde det blitt full pott. Men pga resepsjonistene blir det bare to stjerner fra meg.

Skuffet over kontor damene

Lege: Åshild Fykse Skrevet

Ventet 23 minutter i telefonkø til å få en time for jente mi som er 6 år. Når vi kom ville jeg ikke at hun som pleier å ta blodprøve ta prøve fra jente mi pga siste to ganger hun tok av meg ble armene mine blå og lilla. Da sa di at jeg måtte venter for den andre dame å komme. Så jeg venter og venter og venter. Hun som skulle ta prøven gikk forbi meg 3 ganger med to forskjellige pasienter. Etter en time og mye krangling kom hun endelig til å ta prøven av jente mi og hun fant ikke årene så hun fikk bare en prikk i fingeren som hvem som helst kunne har gjort. Etterpå fikk jeg se vikarlegen og ikke fastlegen min.

Veldig dyktig lege

Lege: Kjell Ivar Glette Skrevet

Har hatt Glette som lege i over 16 år og har ingenting negativt å si om han. Han har fulgt meg gjennom 3 graviditeter. Alltid god oppfølging og henviser alltid om det skulle trengs.
Han er erfaren og dyktig i yrket sitt. Alltid et smil og tar seg god tid til pasientene, lytter og forstår. Jeg og barna går derfra fornøyd hver gang!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Åshild Fykse Skrevet

Hun har alltid tid til deg, er en god lytter. Imøtekommende, trygg og Kunnskapsrik.Tar god tid til deg, og vil deg vell.