Tjensvoll legesenter

Telefonnummer51 89 70 3051 89 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tjensvolltorget 4 4021 Stavanger

Siste vurderinger av Tjensvoll legesenter

Super fastlege

Lege: Trond Fossum Oliversen Skrevet

Trond er en trivelig lege som tar sine pasienter på alvor. Han er flink til å kommunisere og henviser videre til spesialist dersom nødvendig. Trivelige folk i resepsjon og på labratoriet.

Trygg og flink lege

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Veldig profesjonell i sitt arbeid, har personlig hatt Giljebrekke som fastlege hele mitt liv. Finner alltid raskt ut hva som er galt, eller hva som ikke galt. Anbefaler ham sterkt.

Hyggelig og dyktig lege.

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Har hatt Giljebrekke som fastlege i flere år, og er veldig fornøyd. Han er flink å henvise videre ved behov, og er også en lege det går å snakke med. Jeg er 100% fornøyd med ham som fastlege.
Synes også at kontordamene har blitt hyggeligere.

Hyggelig og engasjert

Lege: Anne Hegelstad-Bielak Skrevet

Hører på hva jeg sier, i tillegg til å få frem det hun vil at jeg skal gjøre. Jeg får aldri følelse at hun prøver å få timen over fortere enn det burde.
Hun virker engasjert og forklarer godt hvordan behandlingen skal foregå og hvorfor.

Flink og forståelsefull

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Jeg har hatt Dr Giljebrekke i mange år ,han er flink å spør ,videresende og finner fort ut hva som er problemet .. Sekretærne er og kjempehyggelige,de har en travel jobb og likevel tar de seg tid til å høre på deg .. Meg og min datter går der og de tar alltid i betraktning at min datter er redd leger og legger godt til rette for henne ..