Tjensvoll legesenter

Tjensvolltorget 4 4021 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Tjensvoll legesenter

Seriøs og flink

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Mangler mulighet for elektronisk kommunikasjon. Resepsjonist bør skoleres i kundehåndtering og serviceinstilling. Giljebrekke har flere fornøyde pasienter enn meg som jeg kjenner. Men de har ikke skrevet noen egen vurdering. Man føler seg trygg med slik lege som Giljebrekke. Kort og godt en lege som tar folk seriøst og bruker tiden som er nødvendig. Henviser ofte videre til spesialister og andre undersøkelser. Laboratoriet har hyggelig betjening, men lang pause midt på dagen. De må jo ha mat de også...

Sure sekretærer

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Liker legen veldig godt, men sekretærene er sure, frekke og du føler deg til bry.

Grundig og flink

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Lytter og vurderer og prøver å komme til bunns i problemene. Jeg er sjelden syk men noe har det vært. Positivt også at de har egen lab og flinke hyggelige damer der. Må likevel trekke litt for tilgjengelighet, telefonen på legesenteret burde vært åpen større del av dagen og / eller mulighet for å booke via mail eller nettet.

Flink lege

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Giljebrekke fremstår som en seriøs og meget flink lege som tok seg god tid, lyttet og forklarte. Det som er synd er at han mister poeng pga sekretæren(e) som jeg følte var frekke og tok meg lite seriøst. Ble plassert på venterommet i 2.5 timer med influensa og høy feber.

Flink og hjelpsom

Lege: Jan Charles Giljebrekke Skrevet

Blir tatt seriøst, lytter og er alltid villig til å hjelpe. Er han usikker slår han opp i leksikon. Han er en lege som er mer intressert i hvordan du opplever sykdommen enn hvordan du burde oppleve den. Han har vært til mye hjelp og støtte for meg og mine. Det eneste å utsette noe på er sekretærene.