Ålgård Legesenter

Rettedalen 11 4330 Ålgård

Siste vurderinger av Ålgård Legesenter

Nja

Lege: Ingrid Aamodt Os Skrevet

Legene er sjappe til å skrive ut resepter savner å bli utreda for ting før det startes med behandling. Flink til å lytte.

Veldig fornøyd

Lege: Conrad Skarås Tuen Skrevet

Som en av Conrad's pasienter i 10 år og lenger, er jeg veldig fornøyd å glad det er han jeg har som lege. Han følger opp, passer på, informerer veldig forståelig i alle situasjoner og er usedvanlig flink med barn i tillegg.

Lege: Conrad Skarås Tuen Skrevet

Han er den beste fastlegen det går an å ha. Enkel og snakke med. Tar den tiden det trenger og gjør det som må gjøres enkelt og greit. Grunnet yrke og interesser er det stort sett akutte ting som betennelser, overbelastninger ol jeg har vært inne med. Han nøler ikke med å sende deg videre hvis det er det, og har også truffet særs godt på div medisiner i div tilfeller.

Hyggelig, men blir ikke helt trodd på.

Lege: Conrad Skarås Tuen Skrevet

Han har sikker kunnskap, men han har en tendens til å opptre som en bedreviter. Føler spesielt det er vanskelig å bli trodd på. Gleder meg ikke akkurat så veldig til å gå til han.

Sikkert flere som er fornøyde med han, men jeg er ikke, da det er dette jeg føler hvert gang er har vært hos han.

Fornøyd

Lege: Bjarte Ås Harbo Skrevet

Empatisk, flink å lytte. Tar den tid det trengs. Konfronterer når han synes det er nødvendig.
Erfaren.