Ålgård Legesenter

Rettedalen 11 4330 Ålgård

Siste vurderinger av Ålgård Legesenter

Kunnskapsbasert og flink lege

Lege: Ingrid Aamodt Os Skrevet

Jeg er så takknemlig for denne legen. Ingrid er veldig dyktig og vil hjelpe så godt hun kan, samt hun har utrolig mye kunnskap. Dette er en lege som tar deg på alvor, følger deg opp og lytter til pasienten.

Av og til har hun ringt for å spørre om alt er i orden av det hun lurer på. Dette er bekreftelse på legen tar deg på alvor og oppfølger pasienten.

Dyktig lege

Lege: Kari Sinnes Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kari som min fastlege, hun sjekker grundig når noe ikke er som det en gang var lenger. Føler meg trygg på hennes kompetanse å har ikke noe negativt å si om henne som lege. Hun er dyktig.

Lyttende, smilende, oppmerksom og flink faglig

Lege: Ingrid Aamodt Os Skrevet

Ingrid er en fantastisk lege som det alltid er godt å komme til. Hun virker oppriktig interessert, er blid og imøtekommende. Hun bryr seg virkelig om pasientene sine. Hun har fulgt meg opp tett det siste året på grunn av en vanskelig livsfase og har for min del vært en utrolig god støtte. Hun er et godt medmenneske. Har til og med ringt meg opp på kveldstid. Skulle ønske flere leger var som henne. Anbefales på der varmeste!

Nja

Lege: Ingrid Aamodt Os Skrevet

Legene er sjappe til å skrive ut resepter savner å bli utreda for ting før det startes med behandling. Flink til å lytte.

Veldig fornøyd

Lege: Conrad Skarås Tuen Skrevet

Som en av Conrad's pasienter i 10 år og lenger, er jeg veldig fornøyd å glad det er han jeg har som lege. Han følger opp, passer på, informerer veldig forståelig i alle situasjoner og er usedvanlig flink med barn i tillegg.