Hillevåg legesenter

Telefonnummer51 81 25 9051 81 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hillevågsvn 41 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Hillevåg legesenter

Simply the best!!

Lege: Einar Jan Hegelstad Skrevet

Det er ikke så ofte jeg er hos legen. Men det en fryd å komme til en så faglig dyktig lege som Einar Hegelstad. Han har en meget behagelig væremåte, og forklarer nøye årsak og behandling. Dette gjelder også hans kone på laboratoriet.
Jeg gruer meg til den dagen de går av.

Livreddende lege

Lege: Inge Martin Haslerud Skrevet

Faglig dyktig, erfaren og grundig. Tok vekk legeskrekken, glimt i øyet, godt humør. Tok meg på alvor, og det var med å redde livet mitt.

Kjempegod lege med empati !!!

Lege: Inge Martin Haslerud Skrevet

Har vært hans pasient i over tretti år. Alltid imøtekommende og lyttende uansett hvilke plager eller problemer pasienten har. Fantastisk flink å få pasienten videre i "systemet" for videre utredninger/behandling hos legespesialister eller sykehus. Et annet stort pluss er hans akkuttime hvor en kan komme inn på dagen !!Haslerud er en ener i sitt fag!!!

Inøtekommende

Lege: Inge Martin Haslerud Skrevet

Han er en flink lytter, er hjelpsom og henviser videre når det er nødvendig. Tar pasienten på alvor.

Føler meg tatt på alvor

Lege: Inge Martin Haslerud Skrevet

Jeg er veldig fornøyd, føler at jeg blir tatt på alvor. Han er ikke redd for å henvise videre slik at en får en rask behandling. Lytter og svarer på spørsmål grundig. Har en veldig stor tillit til denne legen.