Anne Aamodt

Sørumsand legesenter

Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand
Anne Aamodt er en av 14 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Anne Aamodt

Den beste legen jeg har hatt

Var først pasient av henne ved Gladbakk legesenter, Råholt. Har aldri hatt en lege før som faktisk bryr seg og sender deg videre til spesialister hvis det er nødvendig.

Anne for alltid 😄

Utrolig dyktig lege! Føler meg ALLTID hørt og sett uansett problemer.
Kommer aldri til å bytte bort Anne. Tar meg en time å kjøre- men det er det verdt. Vet at hun tar hver pasient seriøst og bruker god tid på hver enkelt, så jeg møter alltid opp litt sent og det er uansett verdt ventetiden. Tommel opp for Anne!

Dyktig lege med godt humør

Alltid blid, åpen, tålmodig og sent ute :)
Lytter til meg
Husker meg fra gang til gang (stort sett)
Jobber døgnet rundt

Anne er super!

Hun er en menneskeperson og utrolig hyggelig å komme til når man trenger det! Jeg har flyttet til Oslo og vil ikke bytte fastlegen min. Hun er god til å lytte å tar det du sier på alvor. Kunne ikke tenkt meg en annen lege en hun.

Anne er den beste legen jeg har hatt!

Hun er en engel rett og slett! Hun jobber utrolig mye (mer en noen kan forvente ) hun bryr seg virkelig om hvordan alle har det er en omsorgsfull og dyktig lege! Jeg fikk henne som lege da hun jobbet like ved der jeg bor, etter at hun flyttet praksisen sin til sørumsand har jeg fått en reise veg på litt over en time hver veg. Men det er vært det! Får meg er hun ikke bare en lege, men også min beste venn. 💖😇