Anne Aamodt

Sørumsand legesenter

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sørumsand legesenter
Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand
Tlf: 63 86 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Aamodt er en av 15 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Anne Aamodt

Fantastisk

Fantastisk lege, god tid til meg som pasient. Føler opp med prøvesvar og tilbake meldinger. God omsorg. Litt sen hver gang.

Beste legen jeg har hatt

Hun "ser" pasienten.Har alltid tid til å høre hva man har å fortelle.Nøye når hun undersøker pasienten.Hyggelig,blid,medmenneskelig,jordnær.Fantastik lege.Føler seg trygg som pasient!Flink til å gi tilbakemelding.Flink til å svare på alle mulige spørsmål.

Den beste legen jeg har hatt

Var først pasient av henne ved Gladbakk legesenter, Råholt. Har aldri hatt en lege før som faktisk bryr seg og sender deg videre til spesialister hvis det er nødvendig.

Anne for alltid 😄

Utrolig dyktig lege! Føler meg ALLTID hørt og sett uansett problemer.
Kommer aldri til å bytte bort Anne. Tar meg en time å kjøre- men det er det verdt. Vet at hun tar hver pasient seriøst og bruker god tid på hver enkelt, så jeg møter alltid opp litt sent og det er uansett verdt ventetiden. Tommel opp for Anne!

Dyktig lege med godt humør

Alltid blid, åpen, tålmodig og sent ute :)
Lytter til meg
Husker meg fra gang til gang (stort sett)
Jobber døgnet rundt

Anne er super!

Hun er en menneskeperson og utrolig hyggelig å komme til når man trenger det! Jeg har flyttet til Oslo og vil ikke bytte fastlegen min. Hun er god til å lytte å tar det du sier på alvor. Kunne ikke tenkt meg en annen lege en hun.

Anne er den beste legen jeg har hatt!

Hun er en engel rett og slett! Hun jobber utrolig mye (mer en noen kan forvente ) hun bryr seg virkelig om hvordan alle har det er en omsorgsfull og dyktig lege! Jeg fikk henne som lege da hun jobbet like ved der jeg bor, etter at hun flyttet praksisen sin til sørumsand har jeg fått en reise veg på litt over en time hver veg. Men det er vært det! Får meg er hun ikke bare en lege, men også min beste venn. 💖😇

ALLER BESTE LEGEN JEG HAR HATT !

Svært imøtekommende, alltid blid, bruker god tid. Noe som gjør at ventetiden kan bli noe lang, men det er vert det :) Er nøye og henviser vidre til spesialist når det er nødvendig. Gir rask tilbakemelding på prøvesvar.
Beste legen jeg noen gang har hatt. :)

Den beste legen jeg har hatt og som jeg vet om!

Veldig seriøs, dyktig og omsorgsfull lege som gjør det som må til for å ordne "problemet" og få pasienten frisk!

Behagelig, resultatorientert og flink til å kommunisere.

Tar seg tid til deg

Anne Aamodt er en god lege som virkelig ser deg og bryr seg. Selv om det tar lang tid før hun er klar med neste pasient, så tenker jeg: Er det ikke det vi ønsker? Man får jo ikke mye ut av legetimen hvis legen bare prøver å bli fort ferdig. Da kan det skje misforståelser og glipp. Veldig God Lege. Kommer ikke til å bytte.

Har gooood tiiiiid

Plagsomt å vente fra 1-2 timer hver gang en skal til lege. Finnes grenser hvorlenge man skal være inne hos legen. _også alle.....

Mitt beste legebesøk.

Hei.
I dame som bryr seg. Jeg var i kontakt med henne ang en liten øyeskade.
Ei sjarmerende, hyggelig, imøtekommet Dame. Jeg er ikke en av hennes pasienter. Noe som jeg syntes er svært trist. Hadde ønsket og hatt henne som fastlege. Men det er ikke enkelt, så lenge listene er fulle.

Mvh

Den beste legen jeg har hatt

Alltid tilgjengelig, tar seg god tid og er forståelsesfull. Tar deg på alvor og jeg føler meg godt ivaretatt.

Resultatsorientert

Meget hyggelig og imøtekommende dame. Mild og behagelig, både mot voksne og barn. Interessert i hva du har å si. Henviser videre til spesialister/undersøkelser hvis behov, og er meget rask til å gi tilbakemelding pr brev når svar foreligger. Til eksempel har jeg fått brev hvor hun forklarer resultater og gir råd for videre oppfølging i forbindelse med en undersøkelse jeg tok eksternt tre dager forut! Det må jeg si er enestående. Jeg oppfatter henne ikke som en lege som kun behandler, men som også er resultatsorientert og som følger opp pasientene sine. Jeg er meget fornøyd med legen min, og anbefaler henne på det varmeste.

Overfladisk

Har vært min fastlege for en periode på 2 år. Har så og si aldri klart og overholde mine timeavtaler. Har svært liten empati for meg som pasient. Henviser videre til steder som er helt botkastet og uaktuelt.

Svært dyktig lege

Anne er imøtekommende, alltid blid og opptatt av pasientene sine. Hun er helt strålende med barn, og bruker tid på å trygge dem ved å snakke med dem og leke litt med dem. Hun setter seg gjerne på gulvet med de små! Hun er nøye, er faglig oppdatert, og bruker spesialistkolleger til både diskusjon og henvisning. Anne bruker tid på pasienten sin, og er en god lytter. Det er en grunn til at man som regel må vente litt for å komme inn til henne! Ventetiden er verdt det! Vi føler oss svært godt i varetatt når vi er hos doktor Anne!

Misforstått service

Hun er overhyggelig og legger mer vekt på å koseprate enn å utøve profesjonell legevurdering. Hun følger ikke opp resultat av tidligere prøver og ser ikke helheten. Hun bruker alt for lang tid på å koseprate med hver enkelt, noe som medfører at man ofte må vente inntil 2 timer etter avtalt time. Hun benytter seg ofte av søk på nett, hvilket gir liten tillit til henne som fagperson.

Hun er hyggelig og god til å kommunisere. Etter første legebesøk fulgte hun opp med svar gjennom brev som beskrev videre oppfølging, veldig bra! Etter neste time der nye prøver ble tatt skulle hun følge meg opp gjennom ny tilbakemelding via brev. Ikke hørt noe etter 5 mnd. Tenker at da er alt greit, men det står ikke i forhold til diagnose fra første møte. Sikkert mitt ansvar å bestille ny time, men da burde hun fortalt det og ikke sagt at hun skulle sende meg et brev. Føler meg glemt av legen.

Dyktig behagelig og ansvarsbevvist.

Dette er en meget dyktig , behagelig og ansvarsbevisst lege.
Det virker som om hun er godt oppdatert på nye behandlingsalternativer og legemiddler, og hun er ikke "redd for" å henvise eller undersøke med spesialist.

Et medmenneske som bryr seg.

Glemmer litt at hun er lege, hun gir så mye av seg selv og følger grundig opp. Møter deg med en forståelse og nestekjærlighet jeg aldri har sett maken til.