Anne Aamodt

Sørumsand legesenter

2008

Sørumsand legesenter Telefonnummer63 86 79 0063 86 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand
Anne Aamodt er en av 15 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Anne Aamodt

Verdens beste lege

Anne er en utrolig dyktig lege, vil aldri bytte henne bort. Hun lytter og er det noe så stiller hun opp på møter og diverse. Dette er en lege jeg anbefaler alle. Og hun tar seg god tid til alle pasienter.

Fantastisk

Fantastisk lege, god tid til meg som pasient. Føler opp med prøvesvar og tilbake meldinger. God omsorg. Litt sen hver gang.

Beste legen jeg har hatt

Hun "ser" pasienten.Har alltid tid til å høre hva man har å fortelle.Nøye når hun undersøker pasienten.Hyggelig,blid,medmenneskelig,jordnær.Fantastik lege.Føler seg trygg som pasient!Flink til å gi tilbakemelding.Flink til å svare på alle mulige spørsmål.

Den beste legen jeg har hatt

Var først pasient av henne ved Gladbakk legesenter, Råholt. Har aldri hatt en lege før som faktisk bryr seg og sender deg videre til spesialister hvis det er nødvendig.

Anne for alltid 😄

Utrolig dyktig lege! Føler meg ALLTID hørt og sett uansett problemer.
Kommer aldri til å bytte bort Anne. Tar meg en time å kjøre- men det er det verdt. Vet at hun tar hver pasient seriøst og bruker god tid på hver enkelt, så jeg møter alltid opp litt sent og det er uansett verdt ventetiden. Tommel opp for Anne!