Egil Andersson

Sørumsandsveien 69 1920 Sørumsand
Egil Andersson er en av 14 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Egil Andersson

Fantastisk

Uansett hvorfor du kommer, her blir du både "sett" og "hørt"!
Ingen ting er dumt å legge frem for han.
God tid og du føler deg ivaretatt:-)

Alle tiders lege.

Jeg har brukt Egil Andersson i noen år nå. Alle tiders trygg og flink lege. Etter at jeg flyttet til en annen kommune, reiser jeg til Sørumsand . Er veldig flink og lytter og sender deg til videre undersøkelser. Veldig veldig fornøyd med min fastlege Egil. Vil ikke bytte for alt i verden. 😀

Kjempeflink lege

Her har jeg alltid blitt tatt imot med et smil! Det er alltid kort ventetid for time. ( personlig aldri ventet mer en 3 virkedager) han tar deg på alvor og følger opp med de prøver som trengs. Håper denne karen skal holde på mange år til for bedre lege tror jeg ikke jeg finner!

Beste legen jeg har hatt

Han er kjempe flink, tar deg på alvor, lar deg snakke ut og bruker god tid. Han er morsom og jeg føler meg kjempe trygg hos han.

Hele senteret synes jeg er flott. Man får legetime utrolig raskt, kan ikke fastlegen din spør de om man vil ha time hos noen andre. Kjempe snille og flinke mennesker som jobber der. Det viktigste av alt er at man blir møtt med respekt, høflighet og smil.

fornøyd.

Jeg er veldig fornøyd med Dr Andersson. Han er tilgjengelig, tar seg tid, lett å få time raskt, litt humor og jevnt over dyktig i jobben sin