Egil Andersson

Sørumsandsveien 69 1920 Sørumsand
Tlf: 63 86 65 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Egil Andersson er en av 14 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Egil Andersson

Tar seg god tid, lytter og delegerer det han ikke føler han har full kompetanse på. Tar alle prøver for å finne ut av feil og kjemper for sine pasienter om nødvendig

Fantastisk

Uansett hvorfor du kommer, her blir du både "sett" og "hørt"!
Ingen ting er dumt å legge frem for han.
God tid og du føler deg ivaretatt:-)

Alle tiders lege.

Jeg har brukt Egil Andersson i noen år nå. Alle tiders trygg og flink lege. Etter at jeg flyttet til en annen kommune, reiser jeg til Sørumsand . Er veldig flink og lytter og sender deg til videre undersøkelser. Veldig veldig fornøyd med min fastlege Egil. Vil ikke bytte for alt i verden. 😀

Kjempeflink lege

Her har jeg alltid blitt tatt imot med et smil! Det er alltid kort ventetid for time. ( personlig aldri ventet mer en 3 virkedager) han tar deg på alvor og følger opp med de prøver som trengs. Håper denne karen skal holde på mange år til for bedre lege tror jeg ikke jeg finner!

Beste legen jeg har hatt

Han er kjempe flink, tar deg på alvor, lar deg snakke ut og bruker god tid. Han er morsom og jeg føler meg kjempe trygg hos han.

Hele senteret synes jeg er flott. Man får legetime utrolig raskt, kan ikke fastlegen din spør de om man vil ha time hos noen andre. Kjempe snille og flinke mennesker som jobber der. Det viktigste av alt er at man blir møtt med respekt, høflighet og smil.

fornøyd.

Jeg er veldig fornøyd med Dr Andersson. Han er tilgjengelig, tar seg tid, lett å få time raskt, litt humor og jevnt over dyktig i jobben sin

Avsolutt beste legen jeg noen gang har vært hos!

Egil Andersson er en helt fantastisk lege. Jeg har vært til mange leger på grunn av mye flytting og diverse, og ingen har så god tid og bryr seg fra hjertet slik som Egil. Han setter seg tilbake i stolen og gir deg mulighet til å si alt du trenger uten å føle at du opptar tiden hans, han VIL snakke med deg. Han gir gode råd og tar ingen sjanser, sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite som han sier selv, og henviser dit du ønsker og trenger. Absolutt å anbefale, 100% til å stole på, har godt humør og gir deg følelsen av å bli sett og hørt.

Legen som du aldri får treffe!

Stakkaren jobber på Bankgården Legekontor. Der måtte jeg bruke 5 dager for å komme gjennom på telefon. Han skulle sende e-resept for meg. Jeg dukket opp på apoteket 3 virkedager etterpå, og ingen e-resept lå og ventet på meg. Prøvde da og ringe lege, men etter 17 min ventetid på telefonen, tok de av røret og la på....... Da dro jeg hjem, og byttet fastlege. Mitt råd er å unngå leger ved dette legekontoret!
Kan ikke gi vurdering om ventetid på legekontoret, da jeg aldri har kommet så langt, men vil tro det er lang ventetid der også.

alltid samme svar..

Uansett hva jeg har vært der for har jeg fått beskjed om å drikke mye vann og holde meg aktiv.. Litt vanskelig når man har astma og er tett i pusten å være aktiv da..