Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Romsveien 28 1815 Askim
Daiva-Marija Medalinskaite Johansen er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Anbefales ikke.

1. Lang ventetid både på mobil og på venterommet.
2. Legens arbeid er avhengig av hennes eget humør.
3. Lite øyekontakt.
4. Føler jeg får feil medisin og blir ikke riktig behandlet.
5. Trang parkeringsplass.
6. Ber å bestille flere timer for å få mer lønnsomhet for seg selv.

Kompetent lege men ikke for "hårsåre" pasienter

Hovedinntrykket mitt (jeg har ikke helsefaglig bakgrunn) er at hun er en kompetent lege som tar deg på alvor. Hun henviser ved tvilstilfeller der andre kanskje ikke ville henvist. Hun lytter til dine bekymringer og sjekker ut nøye. Føler at helsen er i trygge hender hos henne.

Det jeg imidlertid har reagert på er at hun har en måte å være på som en må bli vant med. Hun kan være veldig tydelig/direkte, og virke dominerende i dialogen. Det gjelder bare å tåle hennes sterke personlighet, for hun lytter. Hun har vært flink med barn. Er du en forsiktig person som ikke tør å diskutere, og som lett blir fornærmet vil jeg anbefale en annen lege.

Ellers har jeg reagert på at sekretærene ikke svarer på telefon, men vil ha sms. Ikke alltid sekretærer som kan norsk og som forstår "gangen i ting".

Trang og vanskelig parkeringsplass.

Anbefales ikke

Hun var den verste legen som jeg har hatt. Humør er veldig opp og ned. Jeg har opplevd flere ganger at hun skjeftet på meg uten noe grunn og kastet papirene mine fra sykehuset på gulvet når jeg har bedt henne å se på min diagnose. Hun mente at jeg må bestille time på nytt slik at hun kunne se på det. Tar bare en ting av gangen, ville gjerne ha meg på time flere ganger med det samme sykdom, selv om jeg følte meg bra. Snakker mye om private saker under konsultasjon. Hører ikke på deg når du forteller om hva er galt med deg, avbryter i tillegg. Derfor anbefales hun ikke!!!!!

Anbefales ikke

Bruker lang tid
I resepsjonen sitter personen som kan ikke snakke Norsk og kan ikke kommunisere med pasient hvis man trenger hjelpt eller lurer på noe.
Litt merkelig at hun klarer å komme til diagnose før hun får svar av prøver.
Forskjell på behandling fra pasient til pasient
Og ikke så lenge siden fikk jeg den morsomste/dummeste diagnose som jeg blei flau over. Når jeg kom til min arbeidsgiveren for å levere sykemelding han var litt satt ut på grunn av den.
Synes hun er ikke dyktig og er veldig stressende og hun kommuniserer med sine kolleger på sitt morsmål og det gjør litt ubehagelig atmosfære pga pasient forstår ikke hva dem snakker om og føler seg veldig ukomfortabelt.

Venting

Mye venting. Bruker tid til andre ting enn pasienten. Humøret er veldig varierende.
Hun tar tak i ting og er dyktig.