Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Legesenter Daivike
Romsveien 28 1815 Askim
Daiva-Marija Medalinskaite Johansen er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Verste fastlegen som jeg har hatt

Sitter på venterommet i evighet inntil 3 timer.
Kommuniserer uforståelig, holder ikke øyekontakt, veldig dårlige norske kunskaper.
Bryr seg ikke om pasient, snakker mye om seg selv og andre som du ikke kjenner.
Spiser mat når pasienter er hos henne,og gjør masse andre ting.
Ikke ryddig overalt.
Mangler kompetanse som lege må ha. Dårlig behandling. Får aldri svar på spørsmålene mine .
Skjønner ikke hvordan hun har fått legelisens og jobber som fast legen. Det er forferdelig og skam!
Ukomfortabel parkeringsplass. Livsfarlige trapper ned fra parkeringsplass særlig om vinteren .
Ikke anbefales som fastlegen!!!!!!

Uetisk,utskjelende og treg

Kortoppsummert : denne legen mangler kunnskap om en etisk og saklig pasientbehandling og tidseffektivitet (treg). Pasient behandlinger foregår ofte humør styrt, tregt, klarer ikke å skille på sak og person, viser ikke respekt til pasient sin konfidensialitet, og på toppen av det hele- elendig kunnskap i norsk.

Ikke Bra

Får ikke tilbake meldinger og fikk ikke svar på resultater som avtalt, ikke tid å snakke. Verste legen jeg har vært bort i. Kan ikke anbefales.

Anbefales ikke.

1. Lang ventetid både på mobil og på venterommet.
2. Legens arbeid er avhengig av hennes eget humør.
3. Lite øyekontakt.
4. Føler jeg får feil medisin og blir ikke riktig behandlet.
5. Trang parkeringsplass.
6. Ber å bestille flere timer for å få mer lønnsomhet for seg selv.

Kompetent lege men ikke for "hårsåre" pasienter

Hovedinntrykket mitt (jeg har ikke helsefaglig bakgrunn) er at hun er en kompetent lege som tar deg på alvor. Hun henviser ved tvilstilfeller der andre kanskje ikke ville henvist. Hun lytter til dine bekymringer og sjekker ut nøye. Føler at helsen er i trygge hender hos henne.

Det jeg imidlertid har reagert på er at hun har en måte å være på som en må bli vant med. Hun kan være veldig tydelig/direkte, og virke dominerende i dialogen. Det gjelder bare å tåle hennes sterke personlighet, for hun lytter. Hun har vært flink med barn. Er du en forsiktig person som ikke tør å diskutere, og som lett blir fornærmet vil jeg anbefale en annen lege.

Ellers har jeg reagert på at sekretærene ikke svarer på telefon, men vil ha sms. Ikke alltid sekretærer som kan norsk og som forstår "gangen i ting".

Trang og vanskelig parkeringsplass.