Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Legesenter Daivike Kvinne, 55 år

Autorisert2000
Ledige plasser 4 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legesenter Daivike

Romsveien 28 1815 Askim
Daiva-Marija Medalinskaite Johansen er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Anbefales ikke

Bruker lang tid
I resepsjonen sitter personen som kan ikke snakke Norsk og kan ikke kommunisere med pasient hvis man trenger hjelpt eller lurer på noe.
Litt merkelig at hun klarer å komme til diagnose før hun får svar av prøver.
Forskjell på behandling fra pasient til pasient
Og ikke så lenge siden fikk jeg den morsomste/dummeste diagnose som jeg blei flau over. Når jeg kom til min arbeidsgiveren for å levere sykemelding han var litt satt ut på grunn av den.
Synes hun er ikke dyktig og er veldig stressende og hun kommuniserer med sine kolleger på sitt morsmål og det gjør litt ubehagelig atmosfære pga pasient forstår ikke hva dem snakker om og føler seg veldig ukomfortabelt.

Venting

Mye venting. Bruker tid til andre ting enn pasienten. Humøret er veldig varierende.
Hun tar tak i ting og er dyktig.

Anbefales ikke

Ser ikke på deg hverken når du kommer inn eller sitter å prater. Tar private telefonsamtaler midt under konsultasjonen.

Merkelig

Syyyyyyykt lang ventetid, Hver gang, du har time.
Ventet opp til 3 timer en gang da jeg hadde time, trodde jeg skulle dævve. Vanlig å vente 1 time og mer når du skal inn til time. Tar seg like god tid til alle pasienter, prater ofte om seg og sitt, noe en lege Ikke skal gjøre. Det positive er at hun tar deg på alvor og hører på deg, men det er det også.

Etter at det kom andre sekretærer besvares ikke telefonen. Ikke mulig å få kontakt annet enn gjennom sms. En del rart her...
Jeg har byttet fastlege og er glad for det.

Den beste legen jeg har hatt

Varm, empatisk, omtenksom, snill det er det det er legen Daiva Johansen.