Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Romsveien 28 1815 Askim
Daiva-Marija Medalinskaite Johansen er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Daiva-Marija Medalinskaite Johansen

Uprofesjonelt

Det er ingen som tar opp telefonen, selv om det er 1 i kø. Måtte ringe opp flere ganger, og det tok veldig langt tid.
Det er lang ventetid før timen, og hun kan virke aggressiv og veldig uprofesjonell. Er dårlig til å lytte, og tenker bare på penger.

Ubrukelig lege

Forstår ikke norsk, vanskelig å kommunisere med. Spiser under timene, setter opp nye timer uten godkjenning. Ringer og bestiller fysio uten grunn. Bestilte blant annet fysiotime når jeg hadde halsbetennelse og influensa. Burde ikke få praktisere som fastlege.

Kunne si mye mer...

Hun viste absolutt ingen interesse for meg.
Hun var bare interessert i å finne et medisin.
Det var ingen interesse i det å lytte og forstå hvordan jeg egentlig hadde det, for ikke å nevne mine symptomer.
Hun viste mer interesse i å spise pizza eller iskrem på legekontoret (jo!, noe som skjedde ved flere anledninger), og i stedet for å la meg uttrykke hvordan jeg følte meg, var hun mest opptatt av å trekke konklusjoner.

Verste fastlegen som jeg har hatt

Sitter på venterommet i evighet inntil 3 timer.
Kommuniserer uforståelig, holder ikke øyekontakt, veldig dårlige norske kunskaper.
Bryr seg ikke om pasient, snakker mye om seg selv og andre som du ikke kjenner.
Spiser mat når pasienter er hos henne,og gjør masse andre ting.
Ikke ryddig overalt.
Mangler kompetanse som lege må ha. Dårlig behandling. Får aldri svar på spørsmålene mine .
Skjønner ikke hvordan hun har fått legelisens og jobber som fast legen. Det er forferdelig og skam!
Ukomfortabel parkeringsplass. Livsfarlige trapper ned fra parkeringsplass særlig om vinteren .
Ikke anbefales som fastlegen!!!!!!

Uetisk,utskjelende og treg

Kortoppsummert : denne legen mangler kunnskap om en etisk og saklig pasientbehandling og tidseffektivitet (treg). Pasient behandlinger foregår ofte humør styrt, tregt, klarer ikke å skille på sak og person, viser ikke respekt til pasient sin konfidensialitet, og på toppen av det hele- elendig kunnskap i norsk.