Terje Jordan-Nilsen

Lande Legesenter

1978

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lande Legesenter
Villaveien 7 1710 Sarpsborg
Tlf: 69 14 50 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Terje Jordan-Nilsen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Terje Jordan-Nilsen

Kommer aldri til å bytte!

Har hatt denne legen i snart 20 år, og er alltid fornøyd. Han sender meg alltid videre om det er noe han er usikker på, og han avfeier meg aldri om jeg har et problem eller en plage. I tillegg gir han seg ikke før han får gjennomslag for det han mener jeg burde få av behandling. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Helt grei lege, er på det jevne .......

Vært min fastlege i mange år, og hatt jevnlige kontroller (utallige), dette til tross bruker han fortsatt mitt etternavn, og det synes jeg er nesten for høflig å være. En liten konklusjon til sist: Han er blitt bedre med årene .....

En ener på alle måter

Fantastisk lege som det skulle vært flere av.. Takk

Jeg har hatt denne legen i mitt liv siden han kom til Sarpsborg, og håper han er der i resten av mitt liv.

Blir hørt og tatt på alvor.

Flott Lege.

Bestemt men hyggelig. Veldig hjelpsom og flink.
Så jeg er meget fornøyd og kommer aldri til og bytte. Har hatt han som Lege siden 2001.

Effektiv grundige og presis

Meget godt fornøyd. Følte jeg ble sjekker grundig uten at det tok for lang tid. Og fikk konkrete og klare beskjeder. Gjorde seg godt forstått..

Arrogant

Jeg har vært innom Terje Jordan-Nilsen da bedriften jeg jobben brukte ham som bedriftslege. Han har en nedlatende og arrogant fremtreden. Uegnet som lege.

Hverken eller.

Har hatt denne fastlegen i åtte år, og jeg føler at jeg ikke når noe særlig frem.
Han er flink med det han driver med, men enkelte tilfeller har jeg følt at jeg ikke har nådd frem. Føler at jeg ikke kan forklare det jeg vil siden jeg ikke blir hørt, og jeg har latt være å gå til legen min nå pga jeg ikke føler jeg trygg nok til å bestille time.
De som er ansatt der er ganske snille, men når jeg har bestill time så har det enkelte ganger ikke blitt registrert og jeg har kommet til legesenteret der det ikke er oppført noen timer på meg, og jeg må ha dratt hjem igjen. Dette har skjedd opptil flere ganger.
Det er rot i systemet føler jeg, og jeg føler at jeg ikke får knyttet noe behagelig bånd så det er greit å bestille time og sjekke seg.

Engasjert! :)

Er veldig glad jeg har fått denne legen,han er effektiv,engasjert,dyktig,men også ydmyk hvis han ikke vet eller kan..Henviser videre! Han kan virke "streng" men du merker at bak det "strenge" ytre har han hjertet med :) Vil heller si han er litt "oppdragende",småkjefter litt liksom,men det gjör ingenting :)..Har fått stor tillit,og beholder han ja!

Dyktig & innsiktsfull!

Har brukt denne legen i over 10 år, og han sender meg alltid videre om det et noe han er usikker på. Han er nøye, både når han undersøker og spør, og det synes jeg er viktig! Jeg sitter aldri igjen med en følelse av å ikke ha blitt tatt på alvor.
Han kan kanskje virke streng for noen, men det tror jeg bare simpelthen er væremåten hans - heller det enn en slapp lege som ikke bryr seg.....

Kunnskapsrik men lite lyttende

Er i full jobb og har mange plager også reumatiske. Legen er mest opptatt av å
måle kolesterol og blodtrykk - liten interesse utover det. Ikke interessert i i meg som menneske og finne løsninger for plagene.

Stiller meg avventende til fortsettelsen

Av 2 forskjellige "plager" som er konstatert, ønsker han bare å gå videre med den ene.
Dette fremstår NOE merkelig. Men da er det fint at det finnes et privat helsevesen som suplement... men det burde ikke være nødvendig når man har en fastlege.

Flott lege!

Har brukt denne legen i 23 år og aldri vært misfornøyd:-) Kunnskapsrik,lyttende og etter min mening overhode ikke preget av prestisje, men forhører seg der han er usikker og sender deg raskt videre om han står fast eller om du trenger annen behandling. Ansvarsbevisst ang.medisiner han skriver ut og følger opp bra:-) I tillegg har han humor....nor som ikke akkurat er et minus:-)

Mye kunnskap, men arogant.

Han har nok mye kunnskap, men dette blir litt ødelagt når han vil beholde æren selv. Man kan risikere å gå med de samme problemene uløst i over ett år, fordi han selv vil prøve ut forskjellige ting for å få deg bedre.

Hadde han sendt folk litt tidligere til spesialister, så hadde han scoret høyere.

Han gir sykemelding da det trengs, og det er vel og bra. Jeg personlig har aldri hatt problemer med dette, men han er veldig streng, og det syns jeg er positivt. Men kanskje ikke så bra for de som vil skulke jobben, eller tror at de slipper unna billig. :P

Det viktigste er at han aldri gir opp.

Jeg gir han en treer for at han er hakket for streng, og blir litt arogant og vil beholde æren av å finne svar på problemet ditt selv.