Joshua Adam Kalla

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Joshua Adam Kalla er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Joshua Adam Kalla

Jeg ble en tviler

Da jeg gikk hos han tok jeg blodprøver og han mente en del av verdiene var slik at jeg måtte begynne et nytt og bedre liv. Han henviste meg til både kostholds- og treningseksperter på senteret. Jeg takket nei da jeg både trente og hadde et meget sundt kosthold, tok skjemaet videre til ny fastlege som konstaterte at verdiene mine var helt normale. Virker som om Kalla fungerte som en førstelinjetjeneste som rekrutterte pasienter til andre på senteret. Ellers en behagelig lege fra en fremmed legekultur.

Helt ok

En lege som funker om du ikke kommer med for mange forslag og spørsmål selv. Han er veldig skråsikker, men flink til å henvise videre. Men kan bli for arrogant og ikke undersøke ting før han uttaler seg eller skriver ut resepter. Feks, så mener han at man dør hvis man faster i mer enn 3 dager. Kniper veldig på sykemeldingene.

Jeg leser om litt forskjellige reaksjoner på denne siden, om dr. Kalla.
De negative kan jeg ikke si jeg har opplevd.

Jeg har hatt Kalla som lege i noen år, og jeg har ikke annet enn positivt å komme med.

2014 og 2015 var en tung tid for meg, og jeg slet ekstremt med psyken. Kalla var til stede fra dag én og var med meg igjennom hele perioden jeg var på bånn. Fikk alltid time samme dag, og han tok seg god tid på hver konsultasjon. Betryggende og opplysende. Når psykolog ikke fulgte opp, tok han tak, ting ble ordnet.
Han er en av de viktigste jeg kan takke idag for at jeg er frisk.

Denne karen anbefaler jeg på det sterkeste!

Takk, Dr. Kalla!

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med denne legen og lei for å ha måttet bytte da jeg flyttet, men vurderer faktisk bytte tilbake til tross for lang reisevei til legen.
Han fanget opp alvorlige tilstander hos meg og sørget for rask behandling og må si jeg har fått god oppfølging!

Legekontoret ellers er serviceinnstilt og de er blide, til tross for at tiden på venterommet kan bli litt lang til tider...

Synes legen er sympatisk og virker god faglig!

Thumbs high UP in the air!!

Ikke en god lege for de som sliter psykisk

Dr. Kalla er helt sikkert dyktig på det somatiske, men han er ikke flink med pasienter som sliter psykisk. Jeg har gått til psykolog i over to år, men han later til å være uenig i at min psykiske helsetilstand virkelig er dårlig. Med andre ord, han stoler åpenbart ikke på psykologens vurdering, til tross for at psykologen har sett det nødvendig å ta meg inn ukentlig, i lengre tid.