Joshua Adam Kalla

Tlf: 64 95 27 33 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Joshua Adam Kalla er en av 13 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joshua Adam Kalla

Helt grei lege

Joshua er en helt grei lege, verken mer eller mindre. Jeg opplevde at han ikke ville gå i dybden av utfordringene jeg søkte hjelp til. Han viste likevel mye kunnskap om ulike temaer, og virker trygg i sin rolle. En artig kar som gjør at en føler seg trygg, med en fin dose humor underveis.

Jeg byttet bort fra han pga vikaren som ble satt inn i 2017, hun anbefales virkelig ikke. Stresser seg gjennom den avsatte tiden, lytter ikke, og ba meg "slappe av" da jeg slet psykisk..

Ikke fornøyd, ønsker å bytte

Har aldri møtt Kalla selv, da han har satt inn en vikar for seg. Jeg syns vikaren også er helt Ok. Senteret det ligger i derimot, er det verste legekontoret jeg noen gang har vært i. Man får ingen informasjon om hvor man skal gå. Alle er sure. De kan tilogmed nesten krangle med deg helt uten provokasjon.

Jeg ble en tviler

Da jeg gikk hos han tok jeg blodprøver og han mente en del av verdiene var slik at jeg måtte begynne et nytt og bedre liv. Han henviste meg til både kostholds- og treningseksperter på senteret. Jeg takket nei da jeg både trente og hadde et meget sundt kosthold, tok skjemaet videre til ny fastlege som konstaterte at verdiene mine var helt normale. Virker som om Kalla fungerte som en førstelinjetjeneste som rekrutterte pasienter til andre på senteret. Ellers en behagelig lege fra en fremmed legekultur.

Helt ok

En lege som funker om du ikke kommer med for mange forslag og spørsmål selv. Han er veldig skråsikker, men flink til å henvise videre. Men kan bli for arrogant og ikke undersøke ting før han uttaler seg eller skriver ut resepter. Feks, så mener han at man dør hvis man faster i mer enn 3 dager. Kniper veldig på sykemeldingene.

Jeg leser om litt forskjellige reaksjoner på denne siden, om dr. Kalla.
De negative kan jeg ikke si jeg har opplevd.

Jeg har hatt Kalla som lege i noen år, og jeg har ikke annet enn positivt å komme med.

2014 og 2015 var en tung tid for meg, og jeg slet ekstremt med psyken. Kalla var til stede fra dag én og var med meg igjennom hele perioden jeg var på bånn. Fikk alltid time samme dag, og han tok seg god tid på hver konsultasjon. Betryggende og opplysende. Når psykolog ikke fulgte opp, tok han tak, ting ble ordnet.
Han er en av de viktigste jeg kan takke idag for at jeg er frisk.

Denne karen anbefaler jeg på det sterkeste!

Takk, Dr. Kalla!