Joshua Adam Haldorsen Kalla

Autorisasjon (2009)

Vestby Legesenter Telefonnummer64 95 27 3364 95 27 ...
Vestheimveien 33 1540 Vestby
Joshua Adam Haldorsen Kalla er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joshua Adam Haldorsen Kalla

Gjør en minimumsinnsats

Fremstår som arbeidssky og kynisk. Jeg anbefaler sterkt å velge en annen lege som er beredt til å gjøre en innsats og som vil det beste for deg.

Trygg og kunnskapsfull

Kjempe flink og dyktig lege. Så godt å ha en lege som hører på deg og hjelper deg. Trygg og har så mye kunnskap.

Bånn i bøtta

Trenger du forståelse og empati, er nok ikke dette rette legen for deg. Jeg har slitt med psykiske problemer og angst. Må du holde deg langt unna.

Veldig fornøyd

Jag o mine 4 barn har honom som fastlege. Jag har en lang sykdomshistorik både fysisk o psykisk o han hjelper mig med allt. Ærlig o rak. Barnen trivs med honom og han e alltid trevlig o pratar med dem. Han e veldig nøye på allt når det gjelder både mig o barnen. Flytta från kommunen men har valt att fortsette o han som fastlege.
Två negative deler e att endast går o nå på telefon. Så oppgradering inom den tekniske delen skulle va bra. Og att inngangen e extra smal så jag kommer ikke in med dobbelvogna hvilket ikke e så morsomt om noen av de små barnen har sovnet må då vekke dem desverre. Og heller ej tryggt o lämna vogna utan tilsyn.

Arrogant og slem

Som mange andre ble jeg Joshuas pasient etter at min forrige gikk av med pensjon flere år siden. Han virker svært ufornøyd med jobben sin og han er ikke en jeg er komfortabel å dele sensitiv informasjon med eller stole på. Noen år tilbake måtte jeg henvises til en epilepsispesialist for å kunne kjøre til jobb, dette var han unødvendig kverrulant om og treg med og jeg gikk tilslutt til privatlege. Under mitt siste besøk ble jeg, i min opplevelse, belært om hvordan å håndtere min pollenallergi og ble sarkastisk spurt av Joshua "should I continue" når jeg brøt inn med et innspill. Jeg har kun hatt dårlige opplevelser med han og jeg har bestemt å bytte fastlege.