Joshua Adam Kalla

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Joshua Adam Kalla er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Joshua Adam Kalla

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med denne legen og lei for å ha måttet bytte da jeg flyttet, men vurderer faktisk bytte tilbake til tross for lang reisevei til legen.
Han fanget opp alvorlige tilstander hos meg og sørget for rask behandling og må si jeg har fått god oppfølging!

Legekontoret ellers er serviceinnstilt og de er blide, til tross for at tiden på venterommet kan bli litt lang til tider...

Synes legen er sympatisk og virker god faglig!

Thumbs high UP in the air!!

Ikke en god lege for de som sliter psykisk

Dr. Kalla er helt sikkert dyktig på det somatiske, men han er ikke flink med pasienter som sliter psykisk. Jeg har gått til psykolog i over to år, men han later til å være uenig i at min psykiske helsetilstand virkelig er dårlig. Med andre ord, han stoler åpenbart ikke på psykologens vurdering, til tross for at psykologen har sett det nødvendig å ta meg inn ukentlig, i lengre tid.

Flink lege som følger opp pasientene sine godt!

Jeg har hatt Dr.Kalla siden jeg flyttet til Fredrikstad for snart to år siden.

Kalla er nøye og har brukt mer tid på meg en noen lege jeg tidligere har hatt.

Han er hyggelig og lett og prate med.
Man får time på dagen ofte og han kan kontaktes for kjappe samtaler på tlf.

Eksempler på god service fra Kalla:

-Han kontaktet meg på tlf for at han ønsket å følge meg opp og sørge for at jeg fikk en skikkelig utredning.

-Han kontaktet meg med brev etter å hatt min samboer innom hvor hun nevnte at jeg hadde smerteproblemer.

-sendt meg til utredning hos spesialister som avdekket at jeg hadde en kronisksykdom, tror mange andre leger hadde ventet lengre med å gjøre det.

En lege som tar deg alvolig men med glimt i øyet !

Jeg føler meg alltid trygg at jeg blir tatt alvolig. Meget faglig dyktig men ydmyk for at man kan trenge spesialister i visse situasjoner. Opptaget mitt hjerteproblem raskt og effektivt. Sendte meg umiddelbart vidre til hjerteavdelinbgen på SØF. Jrg vil anbefale ham på det varmeste !!!!

Dyktig og interessert

Hadde en annen fastlege i ti år. Vedkommende virket irritert på meg, fordi jeg ba om ny utredning på noe hun mente var umulig å fikse. I hennes øyne var det ikke noe å gjøre mer med mine skader og sykdom.

Jeg kom til Dr. Kalla for et halvt år siden. Endelig fant jeg en lege som utreder meg nøye - og endelig har jeg fått hjelp! Der han mener det må spesialister til, sender han meg videre. Veldig lett å kommunisere med. Svensk/amerikansk.