Joshua Adam Kalla

Vincent Medisinske Senter, Vestby Legesenter

2009

Vincent Medisinske Senter Telefonnummer69 95 55 4469 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Joshua Adam Kalla er en av 69 fastleger i Fredrikstad
Vestby Legesenter Telefonnummer64 95 27 3364 95 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 33 1540 Vestby
Joshua Adam Kalla er en av 14 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joshua Adam Kalla

Dyktig og Empatisk.

Tok meg på alvor. Ga meg ny utredning på DPS og hjalp meg gjennom en tung og sorgfull prosess.
Viste seg at tidligere utredning var feil.
Fant en mer treffende diagnose.
Vil anbefale Dr. Kalla på det sterkeste.
Denne mannen fortjener respekt.

Blottet for empati!

Etter å ha lest en del veldig positive anmeldelser her, så blir jeg bare enda mer sikker på følelsen han gav meg-han gjør stor forskjell på folk. Aldri har jeg opplevd å føle meg så dårlig og nedlatende behandlet av en lege som av Kalla. Jeg mener han er blottet for normal empati og kan faktisk være iskald. Han var min lege i 2 år. Angrer på at jeg ikke byttet til en annen mye før de 2 årene!

Helt grei lege

Joshua er en helt grei lege, verken mer eller mindre. Jeg opplevde at han ikke ville gå i dybden av utfordringene jeg søkte hjelp til. Han viste likevel mye kunnskap om ulike temaer, og virker trygg i sin rolle. En artig kar som gjør at en føler seg trygg, med en fin dose humor underveis.

Jeg byttet bort fra han pga vikaren som ble satt inn i 2017, hun anbefales virkelig ikke. Stresser seg gjennom den avsatte tiden, lytter ikke, og ba meg "slappe av" da jeg slet psykisk..

Ikke fornøyd, ønsker å bytte

Har aldri møtt Kalla selv, da han har satt inn en vikar for seg. Jeg syns vikaren også er helt Ok. Senteret det ligger i derimot, er det verste legekontoret jeg noen gang har vært i. Man får ingen informasjon om hvor man skal gå. Alle er sure. De kan tilogmed nesten krangle med deg helt uten provokasjon.

Jeg ble en tviler

Da jeg gikk hos han tok jeg blodprøver og han mente en del av verdiene var slik at jeg måtte begynne et nytt og bedre liv. Han henviste meg til både kostholds- og treningseksperter på senteret. Jeg takket nei da jeg både trente og hadde et meget sundt kosthold, tok skjemaet videre til ny fastlege som konstaterte at verdiene mine var helt normale. Virker som om Kalla fungerte som en førstelinjetjeneste som rekrutterte pasienter til andre på senteret. Ellers en behagelig lege fra en fremmed legekultur.